Prema rečima organizatora, celokupan koncept takmičenja treba da u potpunosti podržava promociju Ukrajine, ali i celokupne evropske različitosti.
Oni koji žele, svoje ideje mogu poslati na adresu NTU do 4. novembra, a pretpostavlja se da će Referentna grupa na sastanku već 11. narednog meseca objaviti prve rezultate ovog poziva.
Ipak, organizatori su se okrenuli profesionalnim marketinškim agencijama koje imaju mnogo uspeha na ukrajinskom propagandnom podneblju. Poziv je upućen prvenstveno njima, ali i svima onima koji imaju zanimljive, kreativne i originalne ideje za događaj kakva je Evrovizija.
Tačno je da su orgaizatori ranije objavili kako je preliminarni slogan predstojećeg takmičenja Hear Our Voices (srp. Čujte naš glasove). Međutim, Ukrajinci naredne godine, sasvim normalno, žele napraviti korak napred, kako bi takmičenje nastavilo trend pomeranja granica kad je u pitanju sama oganizacija.
Naši čitaoci se sećaju da je slogan „Evrosonga” iz 2005. godine, održanog takođe u Kijevu, bio Awakening (srp. Buđenje), a simbolizovao je buđenje u idustrijalizaciji i modernizaciji, kako grada domaćina, tako i celokupne Ukrajine.
Podsećanja radi, kijevski Međunarodni izložbeni centar biće mesto gde će se od 9. do 13. maja 2017. godine održati naredno takmičenje za najbolju pesmu Evrope.
Lepo je to sto se NTU obratio i fanovima; tako da i mi mozemo da damo mali doprinos ovoj manifestaciji. Vec imam ideju, ali ne znam kako da je prosledim ukrajinskoj televiziji. Mozete li me detaljinije uputiti u to?