Lisabon je juče i danas domaćin sastanka šefova svih evrovizijskih delegacija. Tokom dva dana gosti iz Evrope upoznaju se dokle se stiglo sa pripremama oko organizacije predstojećeg takmičenja. Takođe, svi su dužni da organizatorima predaju materijale svojih predstavnika, video-spotove, matrice…
Prvi dan je iskorišćen i da zemlja domaćin dobije redni broj svog evrovizijskog nastupa. Tako će Klaudija Paskoal nastupiti kao osma u velikom finalu Evrosonga 2018.
Organizatori su otkrili i da će publiku i gledaoce tokom evrovizijskog prenosa finala zabavljati, osim takmičara, i specijalni gosti. Tako će u takozvanom interval actu i opening actu nastupiti prošlogodišnji pobednik Salvador Sobral, koji će, osim aktuelne pobedničke pesme, u finalu izvesti i novu pesmu. Tu su i portugalske fado dive Mariza i Ana Moura, zatim duo „Beatbombers” koji će puštati muziku za vreme parade zastava, te DJ Branko koji će kreirati „elektronsko muzičko putovanje” čitavim svetom.
Promenjeno mesto Eurocluba 2018
Organizatori Evrovizije objavili su da će „Evroklub” biti lociran na drugoj lokaciji, od prvobitno najavljene.
Tako će popularni „Evroklub” biti smešten u jednom od lisabonskih modernih noćnih klubova na trgu „Terreiro do Paço”, a biće otvoren od 6. do 12. maja. Prvobitno je planirano da se „Evroklub” smesti u noćni klub „Lust”, koji se nalazi u ulici Rio in Cais do Sodré, u najpoznatijoj i najpopularnijoj lisabonskoj četvrti – Kais do Sodre. Međutim, organizatori nisu pojasnili zbog čega je promenjena lokacija, već je samo najavljena nova.
„Evroklub” je sastajalište evrovizijskih delegacija, fanova, novinara, brojnih žurki i tematskih programa tokom evrovizijske sedmice. Pristup ovom mestu je dostupan za akreditovane fanove, novinare, izaslanike i umetnike, i nije otvoren za javnost.
Poslednji krug prodaje ulaznica
Portugalska nacionalna televizija najavila je četvrti krug prodaje ulaznica za Evroviziju. Tako će svi fanovi ovog takmičenja imati priliku da od 5. aprila nabave karte za ovaj šou. Karte će biti puštene od 11 sati, a u pitanju su ulaznice za svih devet emisija, odnosno, osim polufinala i velikog finala, publika prati i generalne probe na kojima žiri glasa, a koje se mnogo ne razlikuju od šoua uživo.
Generalne i kostimirane probe poslednjih godina sve su posećenije, a fanovi koji prate takmičenje ih sve više posećuju.