evrovizija 2019 logo slogan
Evrovizija 2019

Ovo je logo i vizuelni identitet 64. Pesme Evrovizije

Logo i vizuelni identitet nastupajuće Pesme Evrovizije u Tel Avivu predstavljen je zlatnom zvezdom sačinjenom od tri blještava trougla.

Here is the logo design for the 64th Eurovision Song Contest in Tel Aviv!

Objavljuje Eurovision Song Contest u Utorak, 8. siječnja 2019.

Nakon što su najpre predstavili slogan — Dare to Dream — a onda i izgled scenografije, organizatori narednog takmičenja, Evropska radiodifuzna unija (EBU) i izraelski nacionalni emiter KAN, prezentovali su i vizuelni koncept, čime je praktično zaokružena celina kojom se kreira identitet Evrosonga.

„Dare to Dream“ slogan Pesme Evrovizije 2019

Logotip 64. Pesme Evrovizije ima izgled zlatne zvezde koju čine tri sjajna trougla, i prati ga slogan Dare to Dream, ili Usudi se sanjaš. Izraelski kreatori su koncept pojasnili sledećim rečima:

Trougao, kao jedan od najstarijih oblika na svetu, predstavlja kamen temeljac koji se univerzalno koristi u umetnosti, muzici, kosmologiji i prirodi, i simbolizuje povezanost i kreativnost. Kad se međusobno spoje i kombinuju, oni postaju novi jedinstveni entitet koji odražava beskonačno zvezdano nebo, baš kao što će se zvezde budućnosti okupiti u Tel Avivu.

Ova evrovizijska „zlatna zvezda“ ima jednu osnovnu, i dve alternativne verzije.

Evrovizija 2019 Logo

Vizuelno rešenje naslanja se na izgled scenografije, koju je kreirao Florijan Vider, a kojom dominiraju trouglasti elementi i strukture.

Evrovizijska scenografija kao dijamant

Slogan i logo kreirale su dve izraelske agencije za brendiranje: Awesome Tel Aviv osmislio je slogan, a Studio Adam Feinberg (ST/AF) je razvio logo.

Ostavite svoj komentar

Ovde napišite svoj komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.