Balkan, Balkan! Beovizija

Beovizija 2019: Prvi finalisti su…

Ove večeri je na Košutnjaku bilo održano prvo polufinale srpskog nacionalnog izbora Beovizija 2019. Takmičilo se 12 izvođača, od kojih se glasovima žirija i SMS glasača u omeru 50/50 polovina kvalifikovala za veliko finale.

Kroz dva sata ovog prefinjenog programa su nas vodili TV lice Dragana Kosjerina i glumac Ivan Mihailović iz Studija 8 i Kristina Radenković i Bojana Marković kao voditeljke programa iz grin-ruma koji se nalazio u Studiju 9. Takmičilo se 12 izvođača koji su publici predstavili sledećim redom:

  1. sastav „Funked Up“ | Zašto da se ne desi
  2. Aleksandra Sekulić | Tugo
  3. grupa „Osvajači“ | Vatra i plamen
  4. Dunja Vujadinović | 7
  5. MR DOO | Do 100
  6. Saška Janks | Da li čuješ moj glas
  7. Ivan Kurtić | Bella – Bela
  8. Sofija Perić | Aritmija
  9. Snežana Berić — Ekstra Nena | Još ti čujem glas
  10. Eleonora | Samo lagano
  11. Ivana Vladović i „Wonder Strings“ | Moja bol
  12. Nataša i Una | Samo bez straha

Naša predstavnica u Beču 2015. Bojana Stamenov na originalan način otvorila je takmičarsko veče imitacijom nastupa aktuelne evrovizijske pobednice Nete, a u pauzi predviđenoj za glasanje nastupi su još i bivši evrovizijski učesnici Žak Houdek (Hrvatska 2017), Sanja Vučić (Srbija 2016) i Knez (Crna Gora 2015), kao i Bojana Stamenov.

Plasman na finalno veče Beovizije 2019 su obezbedili:

  • Aleksandra Sekulić | Tugo
  • Saška Janks | Da li čuješ moj glas
  • Nataša i Una | Samo bez straha
  • Ivan Kurtić | Bella – Bela
  • Ivana Vladović i „Wonder Strings“ | Moja bol
  • Sofija Perić | Aritmija

Nakon završetka šoua izvođači su, izvlačenjem ceduljice s brojem, sebi odredili redni broj nastupa u finalu 3. marta.

Njihovi brojevi su:

br. 1 Saška Janks | Da li čuješ moj glas
br. 3 Sofija Perić | Aritmija
br. 5 Ivana Vladović i „Wonder Strings“ | Moja bol
br. 10 Ivan Kurtić | Bella – Bela
br. 11 Nataša i Una | Samo bez straha
br. 12 Aleksandra Sekulić | Tugo

Drugo polufinale na programu je već 28. februara.

Oznake

16 komentara

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Što se tiče same organizacije Beovizije, mnogo bolje nego prošle godine. Spoljni izgled bine je, kako bi se reklo, po ESC standardu. Voditeljski par prve polufinalne večeri, pokušavajući da budu interesantni publici, bio je dosta konfuzan (radi se o voditeljskom paru D. Kosjerina-I. Mihailović). Kristina i Bojana su bile na vrhu zadatka kad je u pitanju ,,green room”.
    A sad izvođači…
    1. Funked Up – pomalo zaboravljeni funk zvuk, interesantan nastup. Svakako je to moglo i bolje. Velika šteta što nisu prošli, ali definitivno imaju potencijala.
    2. Aleksandra Sekulić – nju je, po mom mišljenju, samo pesma odvela u finale. Izvedba je bila ok, ali je sam nastup bio dosta statičan.
    3. Osvajači – očekivano nisu u finalu. U želji da zapale publiku, oni se ugasili.
    4. Dunja Vujadinović – nasti je bio solidan, i jedan od boljih u prvoj polufinalnoj večeri, ali ipak nije mogla u finale, jer joj pesma nije toliko kvalitetna. Dakle, ovde je sama pesma presudila.
    5. Mr DOO – originalan i nesvakidašnji nastup. Priznajem da ovo nisam očekivao i da nisam navikao na ovakve nastupe. Jako dobar performans, ali nije u finalu zbog kvaliteta pesme.
    6. Saška Janx – pesmu je izvela odlično i to ju je odvelo u finale, ali mislim da, ako ona bude pobedila, mora baaaaaaaš da poradi na svom stajlingu i nastupu, jer je upravo to bilo jako loše. Od nastupa bih zadržao samo onaj deo sa LED ekranima.
    7. Ivan Kurtić – nastup dobar i efektan kraj pesme, gde na kraju dobijamo iscrtanu belu pticu. Pevanje nesporno i mislim da su i žiri i publika shvatili poentu pesme. Očekivao sam ga u finalu.
    8. Sofija Perić – izuzetan nastup, koji može još da se poboljša. Pesma je mladalačka i voleo bih da u finalu bude još sigurnija nego u polufinalu, kad je u pitanju izvođenje. Ako se gleda dugoročno, ovu devojku ćemo tek slušati, jer joj predstoji velika budućnost.
    9. Extra Nena – lagano sam mogao da se uspavam uz ovu pesmu, jer je bila baš dosadna. Mislim da je Extra Nena ovde zalutala, prosto.
    10. Eleonora – kao da je izašla iz studija Grand produkcije i počela da peva ovde. Pesma je živi prosek, a nastup je više za lokalnu upotrebu.
    11. Ivana Vladović & Wonder strings – za mene najveće razočarenje prve polufinalne večeri. Pesma je odlična, ali ju je Ivana otpevala nekako usiljeno. Nisam osetio emociju u ovoj pesmi, iskreno. Drugi nedostatak: stajling – očekivao sam elegantniju pojavu, a ne casual. Baš veliko razočarenje i mislim da, zbog nastupa, nije zaslužila finale ove godine.
    12. Nataša i Una – najprijatnije iznenađenje. Nastup odličan. Samo treba da se poradi na kadriranju nastupa, što je već problem koji mora da reši režija. A pevanje – očekivano dobro. Stvarno svaka čast.
    Sveukupan utisak je da su prošli oni za koje sam znao da će proći. Jedini problem je to što, recimo, Saška i Ivana Vladović, nekako, nisu zaslužili to finale, ali pod utiskom početnog prezentovanja njihovih pesama, prošle su u finale. Možda bih Ivanu i Wonder strings dodatno ,,kaznio” i pustio bih da prođe, recimo, Funked Up ili Mr DOO, jer su to zaslužili svojim nastupima i izvođenjem.

  • Jos jednom se pokazalo opravdanim da ipak treba sacekati, poslusati i vidjeti sve izvodjace uzivo. Nazalost, ne prodju dalje uvijek svi koji to zasluzuju. Dokaz za to je Tamara Milanovic. Nije vokalno bila perfektna, ali trebala je s tom pjesmom uci u finale. No, tako ce biti i u Izraelu. Zato ako Srbija ne zeli slican scenario u Tel Avivu, treba izabrati pjesmu koju je snazno vokalno, upecatljivo scenski, prilicno emotivno i s posebnom energijom donijela Nevena. S njom je finale i u IIzraelu sigurno, a tamo ce biti pri vrhu.

  • Haha koliko pumpa ova Saska preglede, cak i na nastup. Sve vise i vise mislim da ce joj RTS konacno dati tu pobedu.. U finale sa onom pesmom ne ulazimo ni u snu. Ali eto, barem cemo se konacno otarasiti Saske Jankovic

  • Ono sto mi je na samom startu zapalo za oko je bolja produkcija u odnosu na proslogodisnje izdanje. Ukljucenja iz grin ruma su bila znatno bolja nego sto je to bilo prosle godine, kao i voditelji koji su tamo bili. Par koji je vodio polufinale mi je u neku ruku bio ocajan tim nekim glumatanjem. Sto se tice finalista, to je u redu. Najbolji medju njima su prosli. Saskin nastup je bio korektan za lokalne uslove, a deonica sa led ekranima je bila izuzetna. Ivana Vladovic me je malo razocarala svojom izvedbom pesme. Aleksandra Sekulic je solidno izvela svoju pesmu, mada sam ocekivao nesto pred kraj. Okej, Kurtica smo ocekivali u finalu i to je sve sto bih rekao za njega. Pravo iznenadjenje je za mene Sofija Peric, za koju sam mislio da ce doziveti sudbinu Igora Lazarevica. Sa druge strane, Natasu i Unu sam ocekivao u finalu, a kod njih postoji problem sto je njihova pesma vec vidjena sa Sanjom Vucic i prosle godine sa San Marinom. Dostojna finala bi jos bila i Dunja Vujadinovic. Cekamo veceras

  • Moram priznati da mi je ove godine praćenje Beovizije proteklo kao i skoro svakom drugom pripadniku opšte populacije: bez bilo kakve upućenosti u listu odabranih pesmama, sa minimalnim znanjem o tome ko će biti izvođači i sa maltene slučajnim sretanjem sa početkom takmičenja sinoć. Doduše, bilo je zapravo planirano ispratiti, a manjak neiformisanosti o pesmama je bar godilo anticipaciji. Sve je ionako lepo dok se čeka, a kada se desi, čari nema ili ima veoma malo.
    Ono što je opšti utisak večeri moj, a i kruga ljudi sa kojima su se slušale ( i gledale ) pesme, jeste taj da se nijedna nije osećala kao dovoljno odskočna da parira nekim pobedničkim evrovizijskim pesmama koje smo imali isto prilike da slušamo u revijalnom delu programa. Dakle, elektriciteta je bilo slabo, ali to ne znači da je bilo sve nužno loše.
    Funked Up sa Zašto da se ne desi? je izgleda bila ovogodišnja verzija prošlogodišnje Probudi se, bar kada je u pitanju taj opušten, ležeran, light dance fazon. Zaboravno, ali simpatično.
    Aleksandra Sekulić ima potencijala da drži stejdž i pažnju, ali pesma je opšte mesto i ništa se nije dogodilo. To ispevavanje naslova pesme na određenim mestima je pamtljivo, ostatak se magli. Bilo je očigledno da će se naći u tih 50 % plasiranih, posebno nakon odslušanih preostalih pesama.
    Osvajači nisu osvojili, ugasili su vatru vodom i odgovorili su sebi na pitanje. Valjda je posle svih godina, inspiracija utihnula.
    Dunjina pesma 7 zapravo ima zanimljivu instrumentalnu podlogu, a ni u globalu nije uopšte loše napisana. Zanimljiva vokalna produkcija sa ispevavanjem sedam, a moglo još malo da se radi u sličnom maniru. Boris Krstajić ume da skroji.
    Hmmm, do 100. Zanimljiv koncept, ali nije ovo bilo za 100. Naprotiv, odgovarajući skor treba tražiti u celom intervalu od 0 do 100. Ispevavanje sloga na je poslednji put bilo zanimljivo u slučaju Rich Girl 2004. godine.
    Saška je zapravo uspela da izradi pesmu kojom je premašila svoju prošlogodišnju, što naravno ne znači mnogo, budući da je prošli put bila pre svega samo korektna numera u pitanju. Ovo je pak melodijski i u svakom drugom smislu začinjenije, primamljivije, egzotičnije. Verovatno pik večeri.
    Ivan Kuritć se logično ponovo ističe sa svojom pesmom zbog osobenosti muzike i žanra koji prezentuje. Nije to bilo ni loše, ali nekako kratko, pomalo šturo i taj crveni ferari je pregazio pola nade da se pesma dobro upamti, a verovatno još manje da išta konkretno uradi.
    Sofija Perić je zaista talentovana devojka koja zaslužuje solidnu pop diskografiju, ali je loše ako se u njoj nađe mnogo mrlja poput Aritmije. Uvek može da se promakne i neki, što se kaže, dud radi kontrasta, ali Aritmija je mlaka voda. Zapravo, sama pesma nije problem, čak je ideja na mestu, ali verovatno se radi o tome što ona nije ovo izvela sa dozom sigurnosti koju je pesma iziskivala. Doduše, mlada je da bi ovo prirodnije izgledalo i da bi se bolja energija emitovala. Ona svakako treba samo da nastavi dalji rad, mada poznajući prilike ovde, može se desiti da proslavi 30. rođendan i da još uvek čeka svoj prvi album.
    Ekstra Nena je juče bila samo Nena i činilo se da je skroz zalutala. Od druge strofe se malo trgla atmosfera, ali ovo je prevaziđen tip balade.
    Samo lagano… samo lagano bez bodova.
    Odbijam da verujem da su Aleksandra Milutinović i Mahir Sarihodžić bili ubeđeni da je ovo pik pesme kojom se ide na takmičenje. Opet, pesma kao pesma nije loša, samo eto tu je negde, samo prisutna, lebdi. Instrumentalna pratnja daje šmeka, ali celokupno izvođenje bledi.
    I baš kada se pomisli da nema univerzalnih oda ljubavi i njenom prosvetitlejskom efektu na čoveka ( ili bar na ženu ), desi se Slobodna. Valjda je to neko nepisano pravilo da kada dosta ljudi radi na nekoj pesmi to bude ili pun pogodak ili, češće verovatno, primarni stepenik. Malo se priča zateturala i trgla u onom mini rep delu, kao onda kada spavate, pa neko upali svetlo, ali svako može o ovome da peva, bitna je perspektiva i konkretan ugao posmatranja. To je nedostajalo.

    Sve u svemu, mogu da razumem dve trećine finalista. Pesma 7 je mogla da se probije umesto Aritmije, a mogu sebi da dozvolim mali peh i da kažem da je zanimljivije bilo slušati Zašto da se ne desi? od Slobodne.
    Scenski je sve bilo neupačtljivo sem eto u slučaju Do 100 i Bele, ali pitanje je u kojoj meri su ti nastupi bili efektivni.

  • Ukratko, jako lose,… oni jaci aduti su uzivo i scenski losi, oni slabi su mozda scenski jaci al nisu za Esc… Jedino pozitivno je Neta Stamenov, cak je skinula i cuveno kokodakanje….
    Mislim da je sve vec predodredjeno za babu i mamu, tako da ovo drugo vece nije potrebno… Bice 12. -17. u prvom Esc polufinalu, sa 30-45 bodova. Vracaju joj dug iz prosle sezone i da je konacno skinu sa dnevnog reda, za vjek vjekova…
    Pozz iz HR

  • Beovizija ove godine u stilu Private party.
    Steta sto nismo ostali do kraja, kad su se svetla pogasila, jer tad je najzanimljivije.
    Sta smo videli i culi dok su svetla bila upaljena?
    Brza hrana, jeftina pica, dosadni matorci i nekreativna mladost.
    Za muziku koja se pustala vec smo znali, jer nam je prezentovana unapred.
    Jedino vredno pomena je originalni performans MR DOO.
    Fantasticna simbolika…. prvi sloj simbolike … na sceni je osoba koja ne peva “otvarac usta”, drugi sloj simbolike … ”otvarac usta” je glumac… Originalno, ogoljeno, snazno predstavljanje FOLIRANJA, osobine, koja je vec usla u NAS genetski kod.
    Svi ostali nastupi su toliko deja vu i toliko copy-paste, da nisu vredni pomena.
    Steta sto na kladionicama imaju samo kvote za pobednika Beovizije 2019. jer ja bih sinoc zaradila.
    Pogodila sam svih sest finalista.
    Nevidljivi clanovi zirija nisu nevidljivi. Oni su kovertirali svoje glasove unapred.
    Pitam se samo da li su i gledaoci kovertirali unapred svoje sms poruke (glasove).
    Odgovor ce biti tajna, koju mozete otkriti (proveriti) NIKAD.
    Sve je po evrovizijskom principu i zato nista ne zameram RTS-u.
    Sve u svemu Private party u stilu … koliko para toliko muzike.
    GASI SVETLO!!!
    Mmmmmmmmmmmmmm

  • @Nikola,
    Već smo više pisali, čak i pravilnik o glasanju objavili — članovi žirija će biti otkriveni u finalu.

  • Mr.Doo je zivi blam, tragicar utakmice.Kakva poruka,kakav smisao,plan. Pokusaj Sanje da pokaze svoj talenat u pronalazenju talenata.Danice,bezi sto pre ako jos nisi!
    Ljudi otvorite dobro i oci i usi.

  • Pa, ko su članovi žirija? Priznajem da sam bio nepažljiv u netakmičarskom delu programa 🙂

  • Da li mi je nešto promaklo ili ,nakon anonimne selekcione komisije, sada imamo i anonimni žiri?

  • Eh, odakle da pocnem…Ocekivani finalisti, posebno mi je drago zbog PRELEPE Aleksandre Sekulic ciju pesmu obozavam i slusam po ceo dan ali i dalje stojim iza toga da ta pesma nije takmicarska i da nije za Evroviziju, ali je ok…Sokiran sam ne prolaskom Mr DOO-a koji je po mom misljenju pored odlicnog autenticnog vokala jedini imao celokupan scenski nastup koji je u svim segmentima bio ispunjen i dobro osmisljen (uskladjene boje na relektorima sa odlicnom animacijom na led ekranima koja prati pricu i koja nije napadna, isticanje glumca u prvi plan i povlacenje izvodjaca u drugi plan sto je vrlo zanimljivo, izvodjac koji je totalno nevidljiv tokom celog nastupa…), pored njega su naravno i Natasa i Una (koje me NEVIDJENO IRITIRAJU) imale dobar scenski nastup…Ostale ne zelim da komentarisem jer zasluzeno nisu prosli u finale.Sto se tice mog prvog favorita Saske Janks, razocaran sam i scenskim nastupom (koji treba ozbiljno da se doradi) i stajlingom (koji nema veze s vezom, kao da je krenula na neku proslavu)…Mislim da je trebala da bude malo vise kreativnija i mastovitija jer su mi pojedine stvari bile ne povezane i ne uskladjene…Moj treci favorit, Ivana Vladovic, sokirala me je katastrofalnim stajlingom koji nema veze s vezom…Teksas jakna sa onim crnim cudom ispod nje u kombinaciji sa onom suknjom u pesmi koja bi bukvalno mogla da se izvodi uz simfonijski orkestar je NEDOPUSTIVO!!!Nista bolje ni clanice Wonder Strings-a nisu bile stilizovane…Ostali finalisti nisu moj “cap of tea” tako da ih takodje necu komentarisati.Sto se tice same Beovizije, prijatno sam iznenadjen i mislim da je daleko bolje organizovanija od proslogodisnje…Odlican koncept programa i koncept emisije, scenografija,green room, evrovizijski dzinglovi, evrovizijska najava izvodjaca i evrovizijski vizuelni stil celokupnog programa i celokupne emisije…Generalni utisak mi je da su izvodjaci totalno nekreativni kada je u pitanju scenski nastup i stajling i da to sto su osmislili nije uskladjeno i u skladu sa 2019-om godinom…

  • Šta reći.. RTS odradila dobar posao, podigli su sve na malo viši nivo u odnosu na prošlu godinu. Takmičari imali raznovrsniju koreografiju, iza oni ekrani su super pratili numere, osvetljenje na nivou, voditelji fantastični iako malo ubrzani zbog tajminga koji su dobili ali sve u svemu 9/10 za organizaciju.

    Očekivani finalisti (osim Nataše i Une), mislio sam da će Mr DOO ili Dunja na njihovo mesto. Kad smo već kod Mr DOO, mislim da je dečko imao najoriginalniji i najbolji nastup večeri i šteta za njega. Voleo bih da ga vidim sledeće godine sa još boljom pesmom i još originalnijim nastupom.

    Od finalista, Ivan Kurtić iako ima dosta veliku fan bazu zaslužio prolaz i svojim pevanjem i iznenađujuće dobrim scenskim nastupom. Ostalo je manje više bez iznenađenja.

    Da dodam da će po mom mišljenju pobedu odneti Saška. Iako mi se pesma nikako ne sviđa, mislim da postoji neki afinitet od strane RTS i žirija prema njoj ovog puta, neću reći da je namešteno ali će sigurno biti “potpomognuta” u toj strašnoj želji da se dokopa evrovizijske scene. Nadam se da grešim jer postoji nekoliko boljih pesama ali videćemo sve u nedelju (zabeležite ovaj komentar 😉 )

  • Najvece prijatno iznenadjene Natasa i Una, super nastup i bolje su mi uzivo, nego na audio snimku.
    Kurtic i Sofija solidni dobro otpevano.
    Razocaran u sledecih 3 finalista.
    Saska, pesma live ne zvuci tako dobro, dobro otpevano,ali scenski nastup nista posebno tj monoton
    Ivana uzivo ne tako dobra, haljina ocaj, i uopste ih sve nisu dobro stilizovali
    Aleksandra, isto ne tako dobra uzivo, njeno mesto zasluzila Extra Nena dobra uzivo
    Ostali
    Elenora, bar dobar nastup.
    MR DOO, promasaj sa onim glumcem, da su uzeli nekog baju mozda bi prosli, i mnogo nepotrebnog kadriranja glumca
    Od ovih finalista najvise zasluzuju Tel Aviv Natasa i Una, pa Ivan, pa Saska (moj favorit pre polufinala)