Open Up
Foto: NPO
Evrovizija 2020

Roterdam 2020: „Open Up“ je slogan 65. Pesme Evrovizije

Slogan 65. Pesme Evrovizije, koja će se 12, 14. i 16. maja održati u Holandiji, u Roterdamu, glasi Open Up — u prevodu Otvorite se.

Kreativni tim holandskih javnih emitera NPO, NOS i AVROTROS, koji udruženim snagama organizuju predstojeće takmičenje, osmislili su slogan čija je poruka „otvorena“ za nove ideje i želje svih onih koji će biti deo jedinstvenog događaja idućeg maja.

— Otvorite se jedno drugom. Otvorite se prema muzici. Otvorite se prema Roterdamu. Otvorite se prema čemu god izaberete! Budite slobodni da dovršite slogan na svoj način. Tako ćemo bolje upoznati jedni druge — pojasnio je Sice Baker, izvršni producent događaja ispred NPO, NOS i AVROTROS, te dalje dodao:

— Tražili smo temu i slogan koji održava ono za šta se Holandija zalaže i ono s čime se Holanđani mogu identifikovati; sa zemljom otvorenom prema svetu, gde slobodno govorimo ono što mislimo, poštujući tuđa mišljenja. Takođe smo pronašli temu koja reflektuje duh našeg vremena. Ljudi su zabrinuti zbog rastuće polarizacije i sloboda nije svima očigledna kao što bi trebalo da bude. Sloganom Open Up srdačno pozivamo ljude da se otvore jedni prema drugima, prema različitim mišljenjima, životnim pričama i, naravno, prema muzici — izjavio je Baker.

Pesma Evrovizije nastala je samo 10 godina nakon završetka Drugog svetskog rata, u želji da kroz muziku ujedini evropske narode i zemlje. Poslednjih decenija, takmičenje se „otvorilo“ i prema novim državama, talentima i tehnologijama.

Iduće godine biće obeleženo nekoliko jubileja. Osim 65. godišnjice Pesme Evrovizije, Holandija će proslaviti 75 godina od oslobođenja u Drugom svetskom ratu i 80 godina od razornog bombardovanja Roterdama.

Jon Ola Sand, odlazeći supervizor Pesme Evrovizije ispred EBU, ocenio je da se slogan Open Up savršeno uklapa u predstojeće takmičenje.

— Te 1956. godine samo je sedam zemalja pratilo takmičenje. Od tada, otvorili smo se celoj Evropi, zatim Australiji, i sada, posredstvom interneta i striminga, celom svetu. Vrednosti Evrosonga su univerzalnost i inkluzivnost, i naša ponosna tradicija slavljenja različitosti kroz muziku. Sada možemo dodati još jednu, a to je otvorenost — naveo je Jon Ola Sand.

Logotip takmičenja i vizuelni identitet koji će pratiti slogan trenutno su u postupku izrade i razvijanja, i trebalo bi da do kraja godine budu predstavljeni javnost.

Da li vam se dopada slogan ovogodišnjeg takmičenja i njegova simbolika?

Oznake

7 komentara

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • @Zvezda
    Meni se baš čini da su spominjali Dare to Dream stalno,ali moguće mi je to podsvesno haha
    Joj da ona Lucy nas smarala sa Amazing ovo amazing ono….

  • @NekiTamo, pa i nije bilo baš tako u Tel Avivu, uopšte ni nisu spominjali ‘Dream on’ slogan neko ‘Amazing’ i ‘Amazing’ svaka 5.a reč je bila Amazing, ne znam da li ste to primetili i vi ostali. Amazing je inače hebrejska reč 🙂

  • @Zvezda
    Ja mislim da njima nije bio problem smisliti slogan već su morali da razmišljaju i koji slogan je najbolji da se oko njega vrti sve i da ga voditelji zilion puta ponove.Ovaj slogan je još i dobar u poredjenju sa nekim ranijim.

  • Hahahaha, pa da li je moguće da je postojao ceo ‘kreativan’ tim koji je nedeljama ili mesecima osmišljavao samo dve reči ‘Open Up’??? Hahaha i dalje se smejem…
    Mada moram priznati da to i jeste originalan slogan s obzirom da se takmičenje održava u najliberalnijoj zemlji u Evropi gde je dozvoljena, odnosno legalna prostitucija i marihuana i verovatno još dosta toga, odnosno ‘Otvoreni su’ tako da je to zaista taj slogan za Holandiju i Evroviziju u njoj. Dakle, očekujmo neku karakondžulu poput Končite Vurst i Bilal Hasanija i to u mixu :-))) Ili možda nešto daleko zanimljivije poput Hatarija+Lordi na kvadrat ili Kejti Miller na mesecu u kosmonautskom odelu… A da bilo je to kod Crnogoraca 2013. :-))

  • Meni su iskreno slogani totalno nebitni jer mislim da je potpuno svima jasno za sta se “Evrovizija” bori, zalaze i sta propagira (razlicitost, ljudska prava, toleranciju i nisam homofob) tako da oni gube smisao jer se moze smisliti milion i jedan slogan koji ce spinovati te teme i meni se cini da je to samo rutinsko pravilo koje oni moraju da ispostuju jer tako nalaze taj generalni koncept Evrovizije.Mozda sam pomalo surov ali zaista to mislim.

  • @Esc Fan
    Slažem se!
    DE ima dosta “originalnije” i barem bolje sročene slogane.Čini mi se da na svakoj seniorskoj evrovuziji pokušavaju da jednom izlizanom frazom obuhvate sve i svašta da bi pokazali koliko je evrovizija sveobuhvatan dogadjaj umesto da se fokusiraju na jednu ideju i oko nje koncipiraju celu organizaciju.
    Open Up je još i ok u poredjenju sa onim iz 2019. i 2013. ali meni su i dalje najbolji oni iz 2015,2017. i 2008.(od ranijih izdanja)

  • Ja generalno smatram da su ti slogani potpuno nebitni, i da nemaju svrhu.. E sad, od svih slogana, ovaj mi je nekako najneoriginalniji. Deluje izlizano, kao da ga je nekoi smisljao 2 minuta, mozda cak i manje.. Cak smatram i da decije Evrovizije imaju kreativnije slogane od ove odrasle.