Logotip Pesme Evrovizije 2020
Logotip Pesme Evrovizije 2020. kao apstraktna prezentacija dvobojki i trobojki
Evrovizija 2020

Roterdam 2020: Logotip kao posveta prošlosti

U toku ranih jutarnjih časova, 28. novembra 2019. godine, holandski javni emiteri NPO, NOS i AVROTROS, koji zajednički organizuju Evroviziju 2020, predstavili su logotip koji simbolično podseća na prošlost i kojim će biti proslavljeno 65 godina od organizacije prvog takmičenja za Pesmu Evrovizije.

Naime, logotip koji će pratiti slogan takmičenja Open Up (srp. Otvorite se) je u apstraktnoj formi prezentacije boja zastava 41 države, koliko će ih se naredne, 2020. godine, nadmetmetati za najbolju pesmu Evrope; te trobojke i dvobojke su poređane hronološki, po redosledu njihovih prvih evrovizijskih pojavljivanja.

Takođe, logo je kreiran po uzoru na logotipove prethodna tri izdanja Pesme Evrovizije održanih u Holandiji (1970, 1976 i 1980. godine). Za njegovu izradu je bila zadužena firma CLEVER*FRANKE, koja je na konkursu za najbolji vizuelni identitet pobedila u konkurenciji od 11 kompanija.

Tim povodom, izvršni producent Evrovizije 2020. Sice Baker izjavio je:

Ovaj dizajn prati karakteristike holandskog dizajna: minimalistički, eksperimentalni i inovativni. Priča priču, živopisan je, svečan, i, nevažno, iskoristljiv za mnoge druge stvari. Slučajno, prvi Evrosong 1956. otvorila je upravo Holandija, otuda vremenska linija počinje bojama holandske zastave.

Jon Ola Sand, odlazeći supervizor takmičenja za Pesmu Evrovizije, na sve ovo se nadovezao sledećim rečima:

Izuzetno smo zadovoljni s logotipom takmičenja za Pesmu Evrovizije 2020, koji savršeno slavi naše 65-godišnje nasleđe. Upečatljiv dizajn takođe uključuje moderne vrednosti takmičenja u smislu raznolikosti, inkluzivnosti i savršeno se nadopunjuje sa sloganom Open Up.

Oznake

1 komentar

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Svidja mi se ideja iza logotipa,ilustracija je mogla biti i bolja.Svidja mi se što je minimalistički i nadam se da će imati i dobru animaciju.Pozadina naravno opet plava,ja ne znam jel oni mogu da uklope neku drugu boju sa logotipom,ali aj nije ni ovo presudno za kvalitet programa.Mene mnogo više interesuje ko će biti voditelji.