evrovizija 2020 scenografija
Foto: NPO/AVROTROS/NOS
Evrovizija 2020

Scenografija za Evrosong u Roterdamu: Ravno, minimalistički i savremeno

Holandski javni emiteri NPO, NOS i AVROTROS su još jednom iznenadili sve fanove Evrosonga, objavivši sliku scenografije narednog izdanja Pesme Evrovizije koja će biti održana u Roterdamu.

Dizajn scenografije je inspirisan sloganom Open Up i po sedmi put u poslednjih devet godina je za nju bio zadužen Nemac Florijan Vider. Zanimljivo je da je scenografija izabrana preko javnog konkursa međunarodnog karaktera, a Vider, kao autor pobedničke scenografije, tim povodom je izjavio:

Dizajn pokazuje vezu između neba, mora i zemlje. Sve ove elemente povezuje horizont koji će poslužiti kao otvaranje evrovizijskom svetu u 2020. godini. Podijum pozornice je inspirisan kanalima i mostovima koji povezuju zemlju i vodu u Holandiji. Sa ovim dizajnom želimo da što više približimo izvođače i publiku.

Na taj način će tzv. greenroom kao bitan element scenografije nakon jedne godine pauze biti vraćen u okvir scenografije, te će se publika na najbolji način približiti sa svakim od 41 učesnika, koliko će ih biti u 2020.

Foto: NPO/AVROTROS/NOS

Izvršni producent Pesme Evrovizije ispred holandskih emitera Sice Baker je na sve ovo dodao:

Dizajn je inovativan, skroman i funkcioniše pametno. Na ovaj način možemo stvoriti potpuno drugačiji izgled za svaku od 41 pesme, ceremonije svečanog otvaranja i revijalne delove, kao i tokom objave rezultata. Prezentovaćemo inovativan scenski dizajn, veličanstven u svojoj jednostavnosti, a opet pun iznenađenja. Vider je u poslednje tri godine dizajnirao binu za Pesmu Evrovizije. Iako se njegovo iskustvo jasno odražava na ovaj dizajn, on zna nekad i da iznenadi.

Florijan Vider je na Bakerove reči dodao šta ga je inspirisalo za kreiranje ove scenografije:

Inspirisale su me jedinstvene karakteristike holandskog dizajna. Na osnovu toga sam hteo da stvorim nekonvencionalan, minimalistički i moderan koncept za iduću godinu. Veoma sam srećan zbog toga što je holandska televizija imala otvoren um i entuzijastično prihvatila ovakav dizajn. Što se mene tiče, ovo je novo poglavlje u dizajnu pozornice, i želja kakvu sam imao duže vreme.

Foto: NPO/AVROTROS/NOS

Vider je ranije osmišljavao scenografije za dodele MTV nagrada, televizijsku nagradu „Emi“ i razne svetske televizijske šou-programe, među kojima se ističe i šest Evrovizija u poslednjih devet godina (Diseldorf 2011, Baku 2012, Beč 2015. i od Kijeva 2017. do Tel Aviva 2019).

Montaža scenografije u prostorijama Arene „Ahoy“ će biti započeta tokom aprila 2020.

Oznake

2 komentara

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Meni se svidja scena,ali čekam još poneki prikaz da donesem konačan sud.Nadam se da če uživo sve to dobro izgledati.Scena nije natrpana i to mi se dopada…ja ne znam što ljudi traže neke transformers scene kad ionako se tokom nastupa to ništa ne primećuje već se fokus stavlja na izvodjače i kadrove…jedino aj razumem one koje idu pa uživo gledaju pa žele neku wow originalnu scenu.

  • Ova mi je za razliku od proslogodisnje scenografije mnogo logicnija.Otvorena, jednostavna, klasicna i neizolavana.Proslogodisnja mi je bila jako nejasna jer je sam stejdz bio skroz separatisan, stepenice su bile i ispred i iznad njega pa i oni produzeci koji su formirali fan pit.Ovogodisnja mi je totalno neposredna i deluje mi prirodnije a i ne mislim da treba da izgleda previse unikatno, bas naprotiv treba da bude fleksibilna i pogodna za transformacije.