Beovizija 2020
Balkan, Balkan! Beovizija

Beovizija 2020: 24 kompozicije na festivalu krajem februara

Radio-televizija Srbije saopštila je da su izabrane 24 kompozicije koje će krajem februara učestvovati na festivalu Beovizija 2020, od kojih će pobednička predstavljati Srbiju na Pesmi Evrovizije 2020.

Konkurs za Pesmu Evrovizije 2020. završen je 9. decembra, a 23. decembra otvorene su sve pošiljke koje su stigle na adresu Radio-televizije Srbije. Na konkurs se prijavilo 90 učesnika, a selekciona komisija, koju su činili muzički urednici RTS-a, preslušala je sve pristigle numere.

Radovi izabrani na konkursu su:

Igor Simić | Ples za rastanak
muzika: Danijel Kajmakoski, Matej Đajkovski, Vladimir Danilović
tekst: Vladimir Danilović

Sanja Bogosavljević | Ne puštam
muzika: Sanja Bogosavljević
tekst: Kristina Kovač

Rocher etno-bend | Samo ti umeš to
muzika: Rastko Aksentijević
tekst: Rastko Aksentijević

Neda Ukraden | Bomba
muzika: Dušan Bačić, Dejan Nikolić
tekst: Dušan Bačić

Marko Marković | Kolači
muzika: Vladimir Graić, Marko Marković
tekst: Nemanja Filipović, Leontina Vukomanović

EJO | Trag
muzika: Stevan Milijanović
tekst: Stevan Milijanović

Karizma | Ona me zna
muzika: Dušan Janićijević, Dejan Jelisavčić
tekst: Dejan Jelisavčić

Andrija Jo | Uvek
muzika: Džimi Janson, Pale Hamarlund
tekst: Laurel Barker

Naiva | Baš baš
muzika: Žika Zana
tekst: Jelena Zana

Bojana Mašković | Kao muzika
muzika: Goran Kovačić
tekst: Bojana Mašković

Ivana Jordan | Vila
muzika: Ivana Jordan
tekst: Ivana Jordan

Bane Mojićević | Svet sa Prokletija
muzika: Mirko Šenkovski Džeronimo
tekst: Mirko Šenkovski Džeronimo

Ivan Kurtić i „Geapsy Train“ | Sabajle
muzika: Nikola Burovac
tekst: Miloš Roganović

Hurricane | Hasta la Vista
muzika: Nemanja Antonić
tekst: Sanja Vučić

Milan Bujaković i Olivera Popović | Niti
muzika: Petar Pupić
tekst: Petar Pupić, Milan Bjelica, Luka Racić

Nenad Ćeranić | Veruj u sebe
muzika: Alek Aleksov, Nenad Ćeranić
tekst: Alek Aleksov, Nenad Ćeranić

Bora Dugić i Balkubano | Svadba velika
muzika: Nikola Burovac, Danijel Đurić
tekst: Nikola Burovac, Danijel Đurić

Ana Milenković | Tajna
muzika: Dušan Bačić
tekst: Dušan Bačić

Srđan Lazić | Duša i telo
muzika: Srđan Lazić
tekst: Srđan Lazić, Dejan Ivanović

Lazar Živanović | Puklo je nebo
muzika: Majkl Džejms Dej
tekst: Adis Eminić

Milica Mišić | Kiša
muzika: Saška Janks
tekst: Saška Janks

Tea Divaj | Sudnji dan
Muzika: Pele Lorijano, Bet Moris, Dom Skot
Tekst: Petar Spirić, Aleksandra Lazarević Spirić

Biljana Đurđević | Raj
muzika: Tina Amvon
tekst: Tina Amvon

Aleksa Vučković | Samo mi kaži
muzika: Dimitrije Borčanin, Aleksa Vučković
tekst: Dimitrije Borčanin, Aleksa Vučković

Izabrane kompozicije takmičiće se na festivalu Beovizija 2020, koji će biti održan krajem februara 2020, kroz dva polufinala i veliko finale. U danima koji dolaze biće obavljeni razgovori sa autorima o daljim aktivnostima u vezi sa Beovizijom 2020.

Radio-televizija Srbije ima pravo da u slučaju bilo kakvih problema oko izvođenja kompozicije ili nastupa izvođača, odabere drugu kompoziciju ili drugog izvođača kompozicije.

Da podsetimo, prema uslovima konkursa kompozicija ne sme da traje duže od tri minuta, mora da bude izvedena na jezicima koji su u službenoj upotrebi u Republici Srbiji, a izvođači ne smeju da budu mlađi od 16 godina.

Oznake

60 komentara

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!
  • Budući da svojim komentarisanjem kršite pravila sajta Evrovizija.rs, iznosite netačne informacije, vređate i svojim komentarima provocirate nove negativne komentare, ovde zaustavljamo svaku dalju komunikaciju.
    Svaki dalji komentar neće biti objavljen bez prethodne provere.
    Hvala na razumevanju.

  • Ja stvarno zamoljavam kad Vas Jvan komentariše i traži cenzuru, nemojte da mu ćutite i slobodno uzvratite udarac(ne da ga bijete). Ne dozvoljavajte da ljudi poput njega da Vam nameće svoje stavove jer Vi za njega ste bez stava, jadni i nebitni u njegovom životu. Da li Vi komentarišete, debatirate, prepucavate, to je Vaša stvar i on ne može da Vam zabrani. Slobodno možete da kažete ono što mislite o Beoviziji i Evroviziji jer Vam to pravo jamči Ustav Republike Srbije.

  • @Vanja, šta će meni muško, ja sam strejt, a imam muškarce za izvoz tako da mogu i da ponudim, ali zavisi dosta od toga kako ti izgledaš.
    Nego, da te pitam, deluješ mi kao ESC stručnjak, da li sam se sa tobom u maju 2018. raspravljao oko kvota i kladionica na YT klipu za našu predstavnicu Danicu koju si i branila praktično na moj komentar?

  • I da, mooolim vas visee znaaci.. Batalite da se prepucavate sa Beovizijasem jer tom prepucavanju nema kraja. Ko o cemu, baba o ustipcima a on o krsenju pravila i namestanju Beovizije..

  • @Zvezda
    AAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA pobednicki komentar!
    Inace, nacuo sam da pesme izlaze malo ranije, tako da mozda ih budu objavili u naredne dve nedeljeeee!
    Jedva cekanjeeee

  • A evo i Hurricane (koje ce mi verovatno niti i favorit radi neceg novog posto su Moje 3 bile uzas) kazu pre 3-4 dana da im pesma jos nije skroz gotva tj da jos treba par dorada pa ovi sa RTS definitivno muljaju.

  • NekiTamo,
    Kako si to lepo primetio. Nadam se da si konačno shvatio da je Beovizija bila nameštena. RTS je znao za prekršaj, ali je progledao kroz prste i to namerno. Izvođača kojeg si naveo, naravno da je prekršio konkurs jer je imao jaku pozadinu. Ali njegov prekršaj nije ništa kad se uporedi sa pobedničkim izvođačem. RTS je trebao da da zamerke izvođaćima pre takmičenja da se zapazi pravilo konkrsa, ali nije učinio ništa. Da se pokrenula tužba protiv RTS-a pred sudom tog trenutka, sigurno bi bila dobijena. Da se pokrene tužba, koštalo bi najmanje 500 eura, ali niko nije blesav da troši svoja sredstva protiv lakrdije RTS-a, a i sudovi su mnogo bavni osobeno kad se radi o državnim organima.
    Zvecka,
    Eto vidiš da sam u pravu. Ali nisam baš siguran da su tadašnji pobednici pevali baš na tim dijalektom i kopmozicija je bila delimična. Ja pričam o kompoziciji koja možda bi bila cela na dijalektom.

  • @Vanja,

    Verujem, t.j. ubeđen sam da ti treba muško i to dobro muško.

    @Beovizijaš,

    Pevali smo i na niški i pirotski dijalekat i to pre nepune 2 godine, evo jednog stiha pa se podseti: “A što ne gi dadneee…”

  • @Beobožavatelj
    Hoćemo li sad gledati i to što je kod Mr Doo-a se pojavilo love love love love love….vrv su mislili da većinski ne sme se da se koristi jezik koji nije jedan od primarnih u Srbiji…Nevenin deo je bio zanemarljiv…da je ceo refren ili strofa otpevana na engleskom bio bi problem.

  • Gdje će se Beovizija održati ove godine i gdje će se moći nabaviti karte?

  • Zvecka,
    Srbi iz Bosne ili Crne Gore govore srpski sa bosanskim ili crnogorskim dijalektom jer nije legalizovan sa zakonom. Lingivisti iz bivše Jugoslavije tvrde ono što se odavno znalo da je srpski, hrvatski, bosanski i crnogorski jedan ist jezik, ali ipak države su odlučile da razdvoje. Srpski jezik preko standardizacije je izbacio sve moguće dijalekte koje su bile bliže sa već navedenim jezicima. Ali to ne znači da ne može da se pojavi kompozicija sa dijalektima iz različnih krajeva Srbije. Moguće je da se takva kompozicija pojavila na ovu Beoviziji i sumnjam da je to Ivan Kurtić sa kopmozicijom Sabajle. RTS ne može zabrani da se peva na srpski sa niškim, vranjanskim i leskovačkim dijalektu. Može da se pojavi kompozicija na mađarskom, a na rumunskom posle određenog vremena.
    Vanja,
    Ja se u potpunosti slažem sa tobom. Beoviziju koju pominješ ja sam je koristio kao upoređenje sa već prošlogodišnjom Beoviziju. Šablon je bio isti, samo su broj večeri i mesto održavanja bili promenjeni. RTS je izvukao pouke sa Beovizije od pre 11 godina i primenio ih je na ovu zadnju Beoviziju. Glasine i tračeve koje si čula, ispale su tačne. Pobednička kompozicija je čak prekršila jezičko pravilo sa konkursa gde je jedan deo kompozicije bio na stranjem jeziku koji nije službeni jezik u upotrebi ni na lokalnom, ni na državnom nivou. Kompozicija nije prekršila zakon, ali je konkurs koji je raspisao RTS.
    Inače RTS predstavlja kompozicije druge nedelje februara.

  • @Ivan
    Na Beoviziji je vise muskih izvodjaca. Verovatnoca da prodje neki od muskaraca je 0,00000000000001%.
    Nece Zeljko Joksimovic da dozvoli mogucnost da ga neki pevac (muskarac) nadmasi na Evroviziji.
    Desi se u dogovoru sa bracom Ilic (Sanja i Dragan) da pusti Mladena Lukica (kome je bio mentor u Xfaktoru) ili da posalje kucnog prijatelja Marka Kona. Kazem, desi se nekad.
    Ponavljam jos jednom … Nemam favorita, a jos manje sam opterecena kog ce pola biti nas predstavnik. Svakog cu podrzati.
    Moja poslednja dva komentara su replike koje su pisane vise iz sale nego iz zbilje.
    Sta mislis o jednom ovakom nasem predstavniku?
    Milica Cikaric – Caje sukarije

  • @Vanja
    Kakva je to logika…prošle godine jesu dominirali muški izvodjači,ali bih rekao da evrovizijski fanovi najviše uzdižu Eleni tako da…nema pravila…glupo je na osnovu pola odlučivati ko će da ide,već treba onaj ko ima najbolji vokal,pesmu i nastup…
    I da te podsetim samo na Marka Kona…

  • @Zvezda
    Svoj prvi kometar u ovoj temi sam zavrsila linkom za Sanju Vucic … Znaci li to da reklamiram i Hurricane?
    Za tebe da, za mene ne!
    Nemam favorita.
    Ali, sad mi pade napamet jedna ideja. Mi od 2007. do danas uglavnom saljemo zenskog predstavnika. Vidimo da kod evrovizijske Evrope … one bas i ne prolaze najbolje. Mogli bi malo da promenimo … da posaljemo neko musko. Statisticki gledano uspesnost nasih muskih predstavnika je bolja nego zenskih. Zato, posaljimo musko!

  • @Vanja,

    Šta si ostavila klip od ovog čija melodija uzdiže zmiju iz korpe?

    Počela si sa reklamiranjem Andrije?

  • @Ivan
    Beovizija traje od 2003. godine.
    U osnovi svakog naprednog naroda je tradicija. Mi spadamo u narod koji lako i brzo zaboravlja svoju istoriju i zato smo veciti ponavljaci.
    Ja se drzim stava da istorija niti je pocela od mene niti ce se samnom zavrsiti.
    Ali, to je predmet za neku drugu raspravu.
    Preko mojih argumenata ti si presao tako olako … po sistemu to je nebitno… i odgovaras mi nekim esejom koji nema nikakvo znacenje. Za ozbiljan razgovor moras imati argumenata i moras baratati proverenim informacijama.
    Informacija o proslogodisnjem namestanju pobede Dzenanu je potpuno netacna. Prava informacija koja se cula u kuloarima je da se pobeda namesta upravo Neveni Bozovic.
    To sto gledaoci napumpaju stvari i proglasavaju favorite, to se pusti crv, da narod ima necim da se igra.
    Odluke se donose na drugim mestima, a onda se samo saopste gledaocima.
    Valja imati informacije sa tih mesta.
    Desi se da se nekada poklope predvidjanja i zelje gledaoca i odluke “RTS-a”.
    Onda niko ne talasa … izuzev Maje Nikolic … koja to uvek radi.
    Ja bih zaista volela da sam kompozitor koji ima svoj studio i da na televizijama sa nacionalnom frekvencijom dobijem da radim muziku za gotovo svaku vazniju seriju, dramu, film. (uzgred ne prezivan se Joksimovic)
    Ja bih zaista volela da imam svoju filmsku producensku kucu i da svaki moj projekat dobije sredstva iz drzavnog budzeta. (uzgred ne prezivam se Bjelogrlic)
    Salim se … imam svoje zanimanje koje volim, a koje nije vezano ni za muziku ni za film (iako sam muzicki obrazobvana).
    Ali ovo sto sam napisala je zbog mladih autora koji ne mogu da se probiju od MONOPOLISTA, pa cak i kada dobiju sansu ti MONOPOLISTI im kroje kapu.

    Ja sam ovim komentarom samo pojasnila prethodni svojj kometar.
    I ovde stajem.

    Tebi svako dobro.

    Da se ipak vratimo muzici. Jedva cekam da cujem pesme.
    Da li neko zna kada ce biti njihovo predstavljanje?

    Ovo nije lose:

  • @Vanja
    Da, moj komentar je bio upucen tebi. E sad, niti sam se ja osvrnuo na Beovizije od pre 10 godina, jer nisam pratio to i iskreno nemam nameru da pratim to.. Niti znam ko je bio na njoj niti znam kako se glasalo. Ako je bilo mucki, videli smo kakop smo prosli te godine.
    Ja sam se osvrnuo na prethodne dve beovizije. Prosle godine je bilo price kako je RTS namestio pobedu Dzenanu, videli smo kako je isti taj Dzenan prosao. A sa druge strane, ubacio sam se u komentar i uputio ga tebi sa jednim razlogom. Nije mi jasno zasto vec na pocetku, cak i kada ne znas pesme ti vec znas da je RTS izabrao. To nije misljenje, na koje ti svakako imas pravo, vec predvidjanje koje niti je tacno niti provereno, Na to se odnosio moj komentar, a ti sada mozes da trazis od urednika da mi zabrane komentar, tvoje pravo.

  • Auu leba ti, pa tebi nijedan advokat nije ravan. Ako si stvarno advokat daj da te angažujem da tužim ovog izvršitelja što me juri umesto parking servisa…

    Ma da li je moguće da stvarno misliš da je na Beoviziji zabranjeno pevati bosanskim ili crnogorskim dijalektom? A šta ako se pojavi pesma na mađarskom ili rumunskom? Da nećeš možda da kažeš da su i ti jezici zabranjeni kod nas (pogledaj samo njihov procenat u Bačkoj i Banatu…)

  • Komentator,
    Ekskluzivno pravo da objavlja kompozicije ima RTS, a ne sam izvođač. Tako piše u član 6 iz Pravilnika, a sama kompozicija je u vlasništvo RTS-a. Neda Ukraden mora da ima različnu Bombu od one koje smo čuli. Može da bude isti naslov i isti kompozitori, ali mora da bude druga kompozicija. Što se tiče Banetove kompozicije, ne mora da znači da će biti tužna. Možda će biti borbena i hrabra kompozicija. Znaš da je jedna takva ˶žalopojka˝ pobedila na Evroviziji, zašto Srbija da ne pošalje baš takvu kompoziciju ?
    Dejan,
    Konkurs omogućava službene jezike koje su regulirane sa zakonom. Zakon je propisuje 2%, a bosanski jezik je 1,91% što je za 0,09 pod zakonskog praga prema popisu iz 2011-te. Crnogorski i hrvatski jezik zajedno su pod 1%. Jedino mađarski i albanski jezik ispunuju zakonski prag. Srbija za Kosovu i Metohiju priznaje popis iz 1991(bosanski tada zvanično nije postojao), ali ne i onaj popis iz 2011 sproveden od privremenih institucija.
    Na primer, Boris Režak je iz Bosne i učesnik Beovizije 2018-te. Kompoziciju Vila je otpevao na standardnom srpskom jeziku i bez nikakvog dijalekta.
    Sa druge strane, Trik FX na Beoviziji 2005-te je na deo kompozicije Robija izveo odbrajanje od 1 do 4 na jezikom naših jugozapadnih komišja.
    Ostaje samo da RTS Nedi Ukraden progleda kroz prste ili da Neda Ukraden peva, a da ne pjeva.
    Zvecka,
    Konkurs se poziva zakon. A kad se pozivaš na zakon, moraš da poštuješ sve odredbe zakona. Zakon jezike deli na dva dela nivoaꓽ na lokalnim i državnim. Već sam objasnio zakon i dao primere.
    I dok pričamo o domaćem izboru predstavnika Srbije, ti si se uhvatio za predstavnicu Albanije. To je izbor naših komšija i to je njihov problem. Ionako narod nju nije birao, već isključivo žiri. Za razliku od njih, građani Srbije učestvuju u izboru.

  • Komentari @Ivan i @NekiTamo ocito su replika izazvana mojim komentarom.
    Ja necu pozivati urednika sajta da zabrani komentare koji meni nisu po volji. Svako ima pravo da iznese svoj stav, pridrzavajuci se osnovnih pravila komentarisanja.
    Navescu drasticean primer u odbranu svog stava.
    Beovizija 2009. Organizovana u punom Sava centru, dve veceri … a to mnogo, mnogo, mnogo, mnogo vise kosta od Beovizija organizovanih u studiju RTS-a.
    Prvo vece …. polufinale …
    Rezultati glasanja:
    prvo mesto – Blagoslov za kraj – OT bend (prvo mesto zirija – 32 poena i prvo mesto publike – 12 328 sms poruka)
    drugo mesto – Superstar – Oskar & Beauty Queens feat. Đorđe Marjanović (trece mesto zirija -18 poena i drugo mesto publike – 3 495 sms)
    trece mesto – H8ER – Danijel & Milica (drugo mesto zirija – 23 boda i peto mesto publike – 1 215 sms)
    cetvrto mesto Glorija – Pozitivan Haos (cetvrto mesto zirija 20 bodova i trece mesto publike – 2065 sms)
    i najzad stigoh do PETOG MESTA – Cipela – Marko Kon& Milan Nikolić (deseto mesto zirija – 7 bodova i cetvrto mesto publike – 1 289 sms poruka)
    Clanovi zirija – Jelena Jovičić, Jovan Maljoković, Ivan Ivačković.
    Drugo vece … finale …
    Ziri promenjen i cine ga – Zeljko Joksimovic, Kornelije Kovac i Biljana Krstic
    1. mesto – Cipela – Marko Kon& Milan Nikolić (prvo mesto zirija 30 poena i cetvrto mesto publike – i lepih 3 955 sms)
    2. mesto – Blagoslov za kraj – OT bend (sesto mesto zirija – 18 bodova i prvo mesto publike – tricavih, bednih 28 521 sms)
    Ko je odlucio pobednika … gledaoci? … NE, NE! … ziri … DA,DA.
    Ovo je najbolji primer mog stava da gledaoci nista ne odlucuju, vec da se odlucuje negde tamo u dogovoru, a to se zove ziri.
    Joksimovic – Cipeli 12 poena, a Blagoslovu samo 4.
    Bilja Krstic – Cipeli 12, a Blagoslovu 7.
    Kornelije Kovac – Cipeli 6, a Blagoslovu 7.
    Kad pogledate kako su glasali clanovi zirija u polufinalnoj i finalnoj veceri slatko se ismejete ali i shvatite KO KOSI, A KO VODU NOSI.
    Bas pre neki dan sam procitala o nekom mitu koji je reditelju Gagi Antonijevicu nudio DRAGAN BJELOGRLIC… sad po novinama ide replika na repliku …
    Kakve veze ima ovo s izborom naseg predstavnika za Eurosong.
    Tajna je u jednoj reci … MONOPOL …
    Za neke to je smo drustvena igrica za dokone… za neke to je … ali ja necu ovde o tome … Pametnome dovoljno.
    Veliki pozdrav za @Ivan i @NekiTamo. Ja sam argumetovala svoj stav jednim drasticnim primerom, a bilo ih je vise (Ana Nikolic, Maja Nikolic…). Volela bih da vi meni date jedan argumentovan primer, kako bih promenila svoj stav.
    I na kraju krajeva …Sto se tice mene, koja se redovno oglasavam na sajtu vec nekoliko godina kad je sezona Eurosonga … (van sezone ne) … imam jedan stav koga se uvek pridrzavam … svakog naseg predstavnika na ESC zdusno podrzavam … da li mi se dopadao ili ne …
    Nasi smo.

  • Šta ste bre navalili sa tom ‘Favorito’ pesmom? Pesma je neviđeni krš, i ne daj Bože da Hurricane izađe sa iole sličnom numerom… Jel ste vi pogledali možda kandidate norveškog Melodi Grand Prixa ili recimo estonskog Eesti Laula, pa i albanskog FIK-a? Pa ‘Favorito’ ni u jednom od njih ne bi bio ni u prvih 20

  • Ko god je rekao da je prošle god pobeda bila nameštena Dženanu zaboravlja da je upravo žiri taj koji je niže dosta njega plasirao…
    Slažem se sa Ivanom…RTS nema para da se razbacuje pa da pravi nameštene selekcije.Ja ne znam što kod nas uvek moraju da postoje neke teorije zavere,nameštanja,prevare ovog onog….

  • Po drugi put citam kako RTS vec zna ko ce da ide na Eurosong. Prosle godine sam procitao kako je RTS vec izabrao Dzenana i da je Beovizija samo farsa, a sad opet citam kako cemo da saznamo odluku RTS-a. To je cista nebuloza. Podjite od sebe da ste npr na celu nacionalne televizije. Da li bi vi pravili manifestaciju od tri takmicarske veceri, koja pritom kosta, i na kraju posaljete nesto sto ste vec sami odabrali? Ja npr ne bih, jer je to nebulozno.
    Odgovorno tvrdim da RTS niti namesta pobede, niti ima bilokakve veze sa namestanjem glasova zirija ili publike. Tako da, zamolicu opet urednike sajta ESC Serbia, da ne dozvoljavaju komentare ovakvog tipa, jer su neopravdani, bez ikakve veze i netacni..

  • Komentar o spisku pesama predstojece Beovizije zapocinjem …. smehom … hahahahahahahahahahahahahahahahahaha … koji je izazvala Neda Ukraden sa pesmom Bomba … Njenu upornu zelju da od babe postabne devojka mi zatucni Balkanci ne razumemo… Mozda ce ”kulturna, toleranta, slobodna i savremena” Evropa razumeti.
    Pogled na spisak autora je ohrabrujuci … iskusni, provereni, aktuelni, anonimni, strani … dobar miks.
    Spisak izvodjaca takode ohrabrujuci … mnostvo mladih anonimnih, onih koji su u trendu, iskusnih dobrih vokala.
    Ja sam pristalica one narodne … prvo skoci pa reci hop … Kad budem cula pesme imacu svoj stav.
    Ko ce nas predstavljati ove godine u Nizozemskoj saznacemo u finalu Beovizije, kad nam celnici RTS-a saopste SVOJU odluku. Mi cemo se samo sloziti ili ne … ali koga briga … Mi nista ne odlucujemo, kao sto nikada ni nismo.
    ps. Da li cemo u Roterdam u stilu ,, Ja bez tebe ne mogu da zivim” (Dzeronimo) … ,,Favorito” (Hurricane) … ili onako kako nas cela Evropa vidi ,,Sabajle” Geapsy Train… videcemo.
    Ja sam za miks … nesto ovako …
    Do Beovizije 2020. pozdrav!

  • @Komentator
    Naravno pesma odlučuje o svetu i oko pesme se sve vrti pa i vokal u poslednjih par godina.
    A što se tiče uspeha Hurricane,tu se slažem i sve mi govori da je Beovizija njihova,a posle sve zavisi.

  • @NekiTamo:Apsolutno si u pravu i za intervjue (inace obozavam intervju sa Debanom koji je u gotovo svim postovima na Wiwiblogsu) i za pri partije.Toliko bi top bile na tim zurkama u Londonu, Madridu, Moskvi, mogu samo da zamislim reakcije esc fanova…Ali nekako sve govori da ce one vrlo verovatno pobediti, ova godina (mislim na sezonu ne bukvalno godinu) je njima bas krenula savrseno, prvo hit “Favorito”, onda gostovanja u svim mogucim emisijama, nevoravtna popularnost tako brzo, hvalospevi i hvalospevi na njihov racun, posle toga jos jedan hit “Avantura”, onda sada Beovizija, pa na kraju krajeva sto se taj niz ne bi nastavio, sreca ih evidentno prati, videcemo…Pesma ce sve reci…

  • @Komentator
    Slažem se.Sanju su mnogi zavoleli kad je oformila krug sa Poli i Hovijem(bese se tako zove izraelski predstavnik 2016?).Baš je razvaljivala u svim intervjuima itd.Inače njih 3 bi se odlično snašle i na onim pred koncertima jer su navikle na takvu atmosferu i poprimile bi brojne simpatije.Nadajmo se prvo da im je pesma zaista hit i da puca na visoko da ne bude hvalisanje na prazno,a za ostalo ćemo lako i ako pobede da neko kaže tom RTS-u da se otvori malo i da unajme neki tim iskusan koji bi im radio nastup i eventualno doradio pesmu.Red je i mi jednom da imamo svetski nastup.Ali to sve ako imaju zaista sjajnu pesmu i ako pobede.

  • @NekiTamo:Ako neko privlaci paznju to je Sanja Vucic a ne bih izostavio ni Ivanu ni Kseniju ko je ce tek da se pokazu.Mislim da Sanju bas gotive evrovizijski fanovi i da se svi dive njenoj energiji, talentu, harizmi, vokalu.Nemoguce je da je njih 3 ne bi privukle ali opet je sve na RTS-u koji odlucuje.Ja se samo plasim tih nasih finanisija, da li mogu da isprate ideju Hurikejna (mislim kako komentarisem kao da su pobedile, ali ok, one tako zrace)…

  • Ali isto tako se bojim da bi htela da radi ozbiljno samo za one koji su spremni mnogo da plate,a to sve sad zavisi i od RTS-a kolko je spreman da se otvori.

  • @Komentator
    Čitao sam i ja na wiwibloggsu i ja sam se odmah složio da bi SŽB bila odlična opcija i bilo bi lepo ako bi jedno tako prepoznatljivo ime u ESC krugovima bilo uz nas.SŽB radi samo sa ljudima koji joj privuku pažnju tako da sve zavisi

  • E da, s obzirom da su imena ucesnika objavljena 09.01. a da su i prosle godine objavljena dan kasnije 10.01. mislim da ce ovo godine numere biti objavljene za mesec dana jer su takodje i prosle godine objavljene cini mi se 12.02..Tako da eto logicnog odgovora na to kada ce pesme biti objavljene.

    Citao sam komentare na Viviblogsu, mnogi naravno favorizuju Hurikejn i spominju da bi pun pogodak bio kada bi RTS angazovao svedsku koreografkinju Sasu Zan-Baptist (ako se uopste ovako izgovara) da osmisli koreografiju za Hurikejn ako bi one pobedile.S obzirom da je radila ozbiljno efektne koreografije i to izvodjacima koji su zavrsavali u top 10 ili top 5, pa mislim dovoljno je da se navedu Eleni Fureira, Tamta, Luka Heni i Kristian Kostov da bi ljudi mogli da konstatuju da savrseno radi svoj posao, mislim da bi Srbija ove godine bila ono sto svi mi zelimo.Ne znam, mislim da bi RTS mogao da je angazuje jer je i 2017. angazovao Borislava Milanova, cim im nije bio problem da angazuju stranog kompozitora koji je ako ne i najbolji i najskuplji onda mogu i stranog koreografa, ne vidim razilku.Bas me zanima sta vi mislite o ovome…

  • Arilena Ara je do danas bila zadnja 41. na kladionicama.

    Za sada to nimalo nije merodavno, ali evo ja ti garantujem, kada Albanija bude objavila englesku verziju i iskristalisale se druge sve pesme, bice oni u Top10 na kladionicama videces

  • Tolika je prednost Arilene Are da je na kladionicama trenutno u donjem delu tabele dok su ostale zemlje ukljucujuci i nas koje jos uvek nisu objavile numere (neke ni ucesnike jer biraju interno) ispred nje…To ne mora nista da znaci jer je tek pocetak, jos sto puta moze da se izmeni tabela i izmenice se ali ipak je ovo procena kladionica, nije slucajnost, u ovom trenutku je tako.Na primer mi smo bili pri dnu zajedno sa Hrvatskom koja je objavila spisak izvodjaca pre nas, posle naseg objavljivanja izvodjaca smo naglo skocili na dvadeseto mesto a Hrvatska je ostala tamo gde je i bila i to govori o potencijalu nasih takmicara iako su to samo imena i nazivi pesama.To je taj prvi utisak na osnovu popularnosti, karijera, pesama i istorije ovogodisnjih ucesnika i na osnovu toga sam ja onako prokomentarisao ali naravno kada budu bile objavljene njihove numere za ESC onda mozemo i imamo pravo da promenimo misljenje za 180 stepeni, ovo je neki preliminarni utisak ali pravi utisak je kada se cuju pesme jer da nije tako onda bi kladionice formirale tabelu tek kada budu bile odabrane sve pesme za Roterdam.

  • U Srbiji je naglo prestala zainteresovanost 2014. a evo i sledecih razloga zasto, voleo bih da me @Veteran demantuje ako moze (mislim da po godinama mozda i mogu da mu pariram, imam 36…):

    – 2012. smo se mozda malkice svi razocarali 3.im mestom, objektivno smo zasluzili bar 2.
    – 2013. se prvi put ljudski (2009. ne racunajte, namestili su nam ispadanje, bili smo 10. u SF) nismo kvalifikovali i osvojili Barbara Dex nagradu i svi kolektivno razocarali u ocajan nastup i ocajnu numeru
    – 2014. nismo ni ucestvovali a pobedila je ‘bradata zena’ odlicno se i dan danas secam tog naslova iz novina i uvek se nasmejem. E to je bila prekretnica jer su se gotovo svi razocarali u ogroman uticaj LGBT populacije na Evroviziji (izvinjavam se pripadnicima istog ali ovo je potpuno tacno). Od tada krece masovno gadjenje prema Evroviziji. Moja zena/supruga cak sumnja da sam i ja gej verovali ili ne

    – 2015. iako smo bili cak 10. mnogi su mislili da je to los plasman, ni ne sluteci da do dan danas nismo vise nijednom ni prismrdeli tom 10.om mestu a vec se tad mislilo da je to jako los plasman… sta li su tek rekli za naredne godine?
    – 2016. relativno solidnom pesmom smo osvojili srednje zalosno mesto
    – 2017. nismo se ni kvalifikovali, tad vec retko ko je i pratio ovo i ti malobrojni gledaoci su odustali
    – 2018. jos grdja situacija iako smo se kvalifikovali u finale ali Beovizija te godine je bila mnogo loseg i slabog kvaliteta a ni pobednik Balkanika ne puno bolja
    – 2019. Beovizija je pocela malo da se dize sa dna ali jos uvek nedovoljno..

    – 2020. i evo svi vidimo kakvo raspolozenje deluje unapred, nema sta vise da dodam

  • Što se tiče anonimusa…ja ne znam čemu toliki negativizam unapred…da vas podsetim…i Dankan je bio skoro potpuna nepoznanica negde u ovo vreme prošle god dobro se sećam i svi su pisali ko je ovaj itd…i šta bi na kraju..ako neki anonimus ima talenat i pravi tim onda se na svemu drugom da raditi.Svi moraju negde početi.
    Nezainteresovanost u Srbiji je ne samo iz razloga osrednjih rezultata već i zbog predrasuda koje mnogi izvodjači imaju o ovom takmičenju da nije fer itd bla bla bla i zato nam i treba neki talentovani anonimus sa pravim ljudima koji će ostvariti sjajan rezultat i onda će sve krenuti nabolje.

  • @Veteran,

    Ne verujem da ti je ovo poslednje pojavljivanje, novo cemo videti verovatno kroz nedelju a mozda i mesec dana kada budu sve pesme objavljene. A izjava ti nimalo nije veteranski, jer ovo nije fudbal i ako smo par godina bili lose plasirani unazad na Evroviziji, to ne mora da znaci da ce biti i ove godine. To recimo za Zvezdu, kad je prosla Jang Bojse, si mogao da tvrdis jer svi znamo da imamo slab tim, ali za pesmu ne mozes da tvrdis jer jos nije ni objavljena. Nemamo pojma sa kakvim kompozicijama raspolazemo i ne moze niko od nas da tvrdi da li smo mi samo ucesnisi ili kandidati za pobedu… Sacekajte svi da cujemo te kompozicije pa onda da argumentovano diskutujemo o kvalitetu istih, ovako ovo je lupetanje unapred i mracenje bez veze. Ovde sad da se pojavi i najmanje poznat anonimus, od kud vi znate da nece mozda imati najbolju pesmu u Evropi ove godine? Kako neko moze da tvrdi tako nesto unapred, na pamet??

    @Beovizijas, pocinjes da ides previse nisko, bolje se mani nacionalizma i dijalekata jer po pravilima Beovizije, ima pravo da se peva na ‘bosanskom’ dijalektu jer je on zvanicno u upotrebi kod nas.

    Mislim da po evrovizijskim pravilima, pesma ne sme biti objavljena pre 1.og septembra ili 1.og oktobra kako neko rece, a s druge strane, koju je to prednost ostvarila Neda Ukraden ako se vec sad zna njena pesma? Znaci Arilena Ara iz Albanije sigurno pobedjuje, i Albanija bi do sad uvek trebalo da pobedjuje jer najranije objavljuju pesmu? Koja vam je ljudi to logika? Mozda je to mala ali jako minimalna prednost u televotingu, a ja bih rekao beznacajna, dok na ziri vreme izbacivanje pesme nece ni najmanje uticati.

    Dajte bre malo pozitivizma, sta vam je svima? Razmazili vas vrhunski kosarkasi, odbojkasi i vaterpolisti pa moramo samo da budemo najbolji ili medju najboljima? Pa izgleda sa Evrovizijom nije tako

  • Što reći. Na prvi pogled, Hrvatska ima bolju listu, zbog Colonie, Indire ex Colonia i iznad svega sjajnog Damira Kedže, koji zaslužuje da bude regionalna zvijezda.
    Što se srpske liste tiče. baš mnogo anonimnih izvođača, gdje se očekuje prosjek, pokušaj inventivnosti, ali i najmanje jedno ogromno iznenađenje. Dosadašnja praksa je pokazala da ta iznenađenja dođu od pravih početnika, dok su polupoznati kao po pravilu sterilni. Od samog povratka Beovizije uvijek bude i jedno jako ime iz ex YU, na 1. Beoviziji ih je bilo i više, kao npr. Srđan Marjanović, Beti Đorđević i Rambo Amadeus, Maja Nikolić, na drugoj je to bila Extra Nena, a sada na 3. imamo Nedu Ukraden, koja je velika i jedna od najvećih regionalnih zvijezdi. No, ako je pjesma ona, koju je već izvela, opet je dokazala pravilo da će biti samo dekor na Beovziji. I kad je bio Beosong, bila je Maja Odžaklijevska, koja nije ušla u finale, a imala je sjajnu pjesmu, samo je cijela priča trebala biti daleko osmišljenija. Dobro se sjećam njenih riječi tada da su u fazonu svi odigrali svoje uloge….btw. ona, kao niti Maja Nikolić 2018, niti Extra Nena 2019. nije ušla u finale. A, sve su mogle da kao velike zvijezde pljunu punu šaku novca nekom dobrom reditelju i predstave se tako, da je to vrhunac njihove karijere, nešto što još do sada nisu uradile. Pa Extra Nena je profesor upravo Marketinga i Mednažmenta, završila je postdiplomu na temu brenidranja i rebrenidranja, ako neko zna, zna ona, kako to ide, ali… Sve mi to miriše na jednu veliku namještaljku, da se one tu pojave da ispromoviraju novu pjesmu, ili čak snime neku glupost, samo da bi se zadovoljila starija publika i još više da bi se reklo da su velike zvijezde bile u trci za predstavnika. Sve mi to djeluje kao uloga, ma siguran sam.
    Zatim, iako mislim da RTS to niđe nije rekao, poanta je da se pokriju svi žanrovi – od nekog klasik – pop-a, preko klasičnog pop-a, preko rock-a, preko pop-jazz-a, preko rnb-a, preko etno-popa, preko electro -pop-a, pa sve do aktualnih pravaca. A, pobjednik je u ove 2 godine bilo ime koje ima solidnu pjesmu, ali ništa više od toga. Kao da je cilj da Srbija, koja je kao i sve balkanske zemlje puna velikih talenata, ne ostvari značajan plasman na ESC-u, jer bi se postavila velika očekivanja, sve dok se ubrzo ESC ne dovede ponovo u Beograd. Rukovodstvo RTS-a ne želi dobar plasman i to je to. Ignoriraju Eurosong, i to je to. Slično mislim i za Hrvatsku, koju jedino razlikuje malo više žara, dok su Makedonija i Slovenija pokazale zavidnu zrelost.
    Mislim da bi Neda Ukraden, koja je 2 puta za malo otišla na ESC bila najbolji izbor, ali sa stvarno ozbiljnom pjesmom, kakva dolikuje njenoj veličini, pa neka bude i neki mix sa retro zvukom. Moglo bi s Nedom da se napravi čudo….Prvo zbog njenih vrhunskih pjevačkih mogućnosti, drugo zbog njene regionalne slave, što uključuje i mnogo glasova od strane dijaspore, treće zbog njene autentične pojave, koja govori mnogo više od puke muzike – bakica koja sjajno pjeva i sjajno izgleda i autentična je i time pruža poruku ljudima da godine nisu prepreka za realizaciju bilo koje želje. Pa bila bi 100 puta bolja nego Babuške. Ali, daleko su i Srbija i Balkan od svega toga. Pored Nede, volio bih da od ponuđenih imena odu Ivana Jordan i Ivan Kurtić, ali naglašavam sa jakom pričom, koja nije niti iz bliza svemu što je viđeno od 2009. godine pa na dalje.
    Balklan je totalno gluh i slijep za ESC i bilo kakvu kreativnost i to je to. Da je drugačije, gledali bismo mnoga jaka imena i Aleksandru Radović, i Ninu Badrić, i Jelenu Karleušu , i Milicu Pavlović, i Eminu Jahović, i Dina Merlina, i Lexington, i Tonija Cetinskog, i Rozgu, i Marka Louisa, i Božu Vreću i mnoga druga top imena, koja stvarno rade na terenu i mnoga mlada imena. Ali, daleko smo od toga. Da bi Srbija, Hrvatska, BiH, Montenegro,, Rumunija, Bugarska otišla dostojno na ESC potrebno je mnogo kreativnosti, otvorenosti za nove, čak i sulude ideje i mnogo rada po svim segmentima predstavke jednog popularnog muzičkog djela. Zadnjih 10 godina, u svim navedenim zemljama, čast izuzecima, kojih je bilo 2012. godine (Maya Sar, Nina Badrić, Kaliopi, Joksimović, Rambo) i prošle godine Makedoniji, sve je totalno amaterski, ma jasno se vidi autosabotaža i destrukcija.

  • Prvi put u istoriji Beovizije mozemo cuti pesmu koja je obljavena pre nego je RTS objavio ucesnike. Posto je Neda u prednosti, RTS bi mogao vec narednih dana da objavi sve pesme tj ostalih 23.
    Da je Darko Dimitrov komponovao za Hurricane i Igora Simica bio bi vise euforican.

  • @ Beobožavatelj
    Odakle ti ta teorija o “bosanskom dijalektu” i tome da ne moze da “pjeva”?
    Znas i sam da prema konkursu tekst pesme mora biti na jezicima koji su zvanično u upotrebi u Srbiji a takvih jezika ima desetak i medju njima su svakako i bosanski i hrvatski ili vec koja god varijanta tih jezika je koriscena u Nedinom slucaju.
    Informisi se malo pre nego ostavis komentar.

  • @Beobozavatelj:Ja mislim da je dozvoljeno da se prijavis na konkurs sa pesmom koja je objavljena posle 1. oktobra, tako da je Bomba onda validna.

  • @Veteran:Ti si to prosao, pa moramo i mi mladji…Meni je bas zanimljivo da se nerviram i onda kada postanem veteran da napisem jedan komentar i da izdominiram…

  • Čuo sam Bombu od Nede Ukraden i ne verujem da ta kompozicija koja je na radio i TV stanicama je isto tako prijavljena za Beoviziju. Vidim da su isti kompozitori i stvarno bi me iznenadilo da je RTS napravio grešku. Kompozicija je objavljena pre završetka konkursa. A sve ispraćene kompozicije za Beoviziju postaju vlasništvo RTS-a, a ova Bomba je u vlasništvo Grand Produkcije. Ukoliko jeste, ova kompozicija treba da bude diskvalifikovana jer Neda Ukraden stiče prednost pre ostalim takmičarima. Neda Ukraden isto tako ima problem: Ona može PEVATI, ali ne može PJEVATI. Zakon o službenoj upotrebi jezika i pisama jer srpski jezik ne poseđuje bosanski dijalekt, a bosanski jezik ne premašava 2% kao što zakon propisuje.

  • Evo moje prvo i poslednje javljanje za ovu sezonu Evrovizije i veoma važna poruka svima.
    Ok, svake godine je isti fazon i loš kvalitet na Beoviziji to je jasno, ali nije mi jasno zašto se svake godine ljudi iznova nerviraju, iste priče pričaju i šire negativnu energiju i nikako da im dođe u glavu jedna prosta stvar. Ako niste skontali, Srbija već godinama nije takmičar Evrovizije već učesnik. Tu smo da nas označe kao prisutne i to je sve. Produkcija RTS-a je bar 15 godina u zaostatku sa produkcijama vodećih evropskih država a interesovanje za ESC u Srbiji je ravno interesovanju za prvenstvo Azije u kriketu, kako među narodom tako i među izvođačima i kompozitorima. Ovo su sušte činjenice i zbog toga poslušajte moj savet. Bez nerviranja! i nemojte gledati Beoviziju jer nema šta da se vidi niti čuje. Evroviziju treba ispratiti zbog dobre muzike koju svake godine bez obzira na sve drugo ipak dobijemo i to je to. Srbija na Evroviziji nije takmičar konkurent, već UČESNIK radi reda. Pozdrav i svako dobro!

  • Izgleda da se Beovizija opet održava na Košutnjaku?

    Čudi me jer su sad poznatija imena nego prošle godine, očekivao sam Sava Centar pa čak i Arenu

  • Ja nemam problem da iznesem svoje misljenje. Smatram da prvo treba cuti pesme a onda komentarisati ali ajde… Nije mi binto da li je neko poznat ili ne, samo da nije poznat na osnovu neceg loseg ali koliko vidim nema takvih.
    E sad, moji favoriti su Neda Ukraden i Ivana Jordan. Mislim da ce dobar posao takodje odraditi sledeci:
    Ana Milenkovic,
    Sanja Bogosavljevic,
    Igor Simic i
    Naiva ( po ovome ko je pisao i komponovao, ali to nema veze ).
    Sto se anonimusa tice, ne ocekujem nista. Verovatno ce biti neke prosecne i mlake pesmice, a mozda i potpuna katastrofa. Ali, kao sto rekoh, cekamo pesme.
    E sada Hurricane, Bane Mojicevic, Ivan Kurtic, Bora Dugic i Andrija JO…
    Bane Mojicevic – Ne znam sta da ocekujem. Taj fazon mi je samo OK i nista vise. Ali po naslovu vidim da je neka zalopojka…
    Bora Dugic – Naravno frula… Mislim da smo smorili i sebe sa tim etno pesmama koje vise ne prolaze.
    Ivan Kurtic – 2018. mi se nimalo nije dopala njegova pesma. Prosle godine je bila samo simpaticna i nista vise. Ne znam sta da ocekujem ove godine… Verovatno nista.
    Hurricane – Iskreno podrzavao sam ih dok nisu krenule da pevaju ovo sto vlada na nasim prostorima. I toga sam se i plasio… Ocigledno je da ce pesma biti slicna kao i ovih par poslednjih koje su izbacile. Pesme su im kao i kod ostalih popularnih pevacica. Ali meni se takav fazon nimalo ne svidja. E sad sigurno mislite da je “Bomba” smece sa autotune-om. Ima dosta autotune, to je cinjenica, ali je i cinjenica da Hurricane rade isto sto i Maja Berovic i 90% estrade…
    Andrija JO – Ja ne znam sta on radi ovde… Pesme su mu jako lose, ako se mogu i nazvati pesmama, a tek izvedba uzivo…
    Sve u svemu, ok mi je osim Andrije i Hurricane. Ovo je samo moje misljenje na koje svi imaju pravo, nadam se da nekog nisam uvredio… Verovatno sam u velikoj manjini.

  • Što se tiče kladionica…nisam pratio koji smo kada bili,ali to je uopšte nebitno u ovoj fazi pred sezone.Sa Tijanom smo bili 6. ili 7. nakon demo isečka pa smo znatno padali kako je vreme odmicalo.Sa Balkanikom suprotno.Kladionice nikad nisu na našoj strani i to je činjenica,ali nema boljeg osećaja nego kad se te iste kladionice demantuju i pogaze.

  • Pa pesme ce da budu za nekih mesec dana, tako je bar bilo prosle godine. Mozda ih izbace ranije, ko zna.
    A sto se tice kladionica, molim te.. Zar obracas paznju na njih? Cak i sad kad je samo jedna pesma izasla, mislim da je suludo da se neko kladi na nesto sto ne postoji i sto ne zna kako ce da ispande. Generalno, kladionice su cist promasaj a mislim da ne predstavljaju ama bas nikakvo merilo na Evroviziji.

  • Inače, ne bih da budem negativan, ali kako su objavljeni konkurenti, tako smo na svetskim kladionicama pali sa 4.og na 38.mesto :-)))

  • Pa ok, ima svega kao i prosle godine, i anonimusa i poznatih, mislim po izvodjacima i nazivima numera moze da se pretpostavi koji je to zanr u pitanju i sta moze da se ocekuje.Krivo mi je sto se Andjelina nije prijavila, mada mozda nije prosla konkurs ali cisto smunjam da ne b, znam da sam dosadan sa njom hahaha ali ne mogu, favorito mi je.Hurikejn, preocekivano, pa sta reci, full paket, vokali, izgled, harizma, plesni pokret, to je to i to se trazi, naziv pesme obecava, pretpostavljam da je u latino EDM fazonu, to bi opasno prstalo i ne sumnjam da ce biti glavni favorit, i da, vise mi se svidjaju u fazonu Darka Dimitrova nego Edite Aradinovic odnosno Nemanje Antonica, poslednja pesma “Brzi prsti” mi je totalno Edita, nisu one za pop-trep. Iako ne podnosim jutjubere kozi zele da budu pevaci, Andrija Jo bi mogao da napravi senzaciju s obzirom na fan bazu, devojcice se ozbiljno loze na njega, pa internet zvezda, ako ima neku zaraznu, brzu i plesnu numeru komotno bi mogao da nas predstavlja, znam da vokal i nije na nekom nivou ali ovo je fazon Luke Henija, ni on ne peva kao Marija Serifovic pa je bio u top 5.Neda Ukraden mi je katastrofa, mislim ovo njoj ne prilici, prijavila se da ispromovise pesmu koja je ovom nasem smornom fazonu, vise mi je muka…A Bane Mojicevic, pa vidim da se cesce pojavljuje na RTS-u, bio je tu i u novogodisnjem programu, sve mi je to sumnjivo, ne zelim da zvucim kao Beobozavatelj ali stvarno mislim da je njihov favorit hahahahha, naziv pesme mi sve govori, neka zalopojka u najavi i neki Dzenan u najavi, to samo moze da peva na nekoj godisnjici Albanske golgote ili tako nisto i nigde drudge, mislim da takvim temama mesto nije na Beoviziji ali ce naravno biti u vrhu, nas narod voli to kukanje.Ivan Kurtic standardno.Gde je Rastko Aksentijevic tu je i etno.Bora Dugic, sve je jasno.Mislim da ce Igor Simic biti iznenadjenje, mirise mi na to, boja glasa mu je fantasticna, Magic Records, pop, kvalitet, kapiraju oni ESC, kao sto mi i Milica Misic mirise na iznenadjenje, pesmu joj je radila Saska, mozda ce ove godine uspeti bas kao autor, guglao sam i izguglao da se takmicila u muzikom takmicenju “Neki novi klinci”, mozda je i neka druga ali ova peva pop odlicno, vrlo je mlada i na granici, po nazivu pesme mogu da pretpostavim da ce biti balada, ako bude pokidace i pobrati glasace.Ivana Jordan zalutala, neka Jelena Tomasevic, Vila, Oro, meni je to isto.Sanja Bogosavljevic (Bjuti Kvins) ne znam, povratnica ali ovaj put solo, verovatno ce izvesti nesto sto je mastala da izvede na Beoviziji 2008. ili 2009. samostalo, Kristina Kovac kao i njena sestra za mene komponuju previse britanski, taj fazon mi je ravna linija.Njena koleginica iz benda Ana Milenkovic ce verovatno biti inovativnija i modernija, obozavam njenu pesmu “Bez tebe”, deluje mi upucenije od Sanje ali ne ocekujem nista specijalno.Ostali su za mene anonimusi, niko me nije zaintrigirao ni svojim imenom ni nazivom pesme ni auotorima, mozda ce me zaintrigirati pesmom, najvise volim kada me neko demantujem.Vidim da ostali cekaju da cuju numere ali eto ja sam se usudio da teoretisem, mozda me intuicija nije prevarila a mozda i jeste, nemam problem da pogresim.

  • Pozdrav komšije! 🙂

    Iskreno, baaaš sam iznenađen brojnim imenima, kako izvođačima, tako i autorima. Jedva čekam da čujemo pjesme da bismo donijeli konačni sud, ali imamo pravo, gledajući ovaj veseli spisak, i da se nadamo da kvalitet neće izostati i da će ove godine biti jedan uzbudljiv šou.

  • Čini mi se da ce ove godine Beovizija biti bolja nego prosle, i ako nisam čuo pesme Hurricane su mi favorit, posto mi jedine izgledaju kao “osvežanje” i nešto što do sad nismo imali na ESC (izuzev Moje 3, ali one su sad kad pogledam bukvalno sprdnja) Neda Ukraden verujem da ima dobru pesmu ali da je zakasnila par decenija sa prijavom, Andrija Jo klinac AKA Youtuber koji peva pomocu auto-tuna, ostali su manje-vise kul 😀

  • Dok se ne čuju pesme i vide kvote na kladionicama, nema razloga za ikakvo hvaljenje i pljuvanje

  • Ima svega i svačega ove godine.Dalje neću komentarisati dok ne čujemo pesme,ali nadam se uzbudljivom i napetom programu.

  • Hahahah evo ga Beobozavatelj sa pljuckanjem hahah.. Jedva docekao covek spisak pa da ga lepo napljuje..
    Elem, necu da mracim jer pesme nisam ni cuo, tako da je debilozno da se na osnovu imena ‘anonimusa’ donose zakljucii tipa katastrofaa neceemo mi u finale i to..
    Cini mi se da ima vise mladjih izvodjaca, poznatijih imena i ima stranih kompozitora..
    Da cujemo pesme prvo pa da vidimo kakav repertoar imamo ove godine..

  • Auuuuuu !!!!!!!!!! Ne znam šta je jače: Kompozitori ili izvođači ? Prema pisanju Kurira, Neda Ukraden ima najbolju kompoziciju. Zana ima kompoziciju, a oni se drže do SFRJ šablona. Ovaj Bane najverovatnije ima kompoziciju za junake sa Košara. Ivan Kurtić održava kontinuitet. Igor Simić i Bora Dugić dva različita koncepta. A tek Uraganke i Ivana Jordan. Ostalo se znalo da će popuniti anonimci.