Beovizija 2020
Balkan, Balkan! Beovizija

Poslušajte pesme festivala Beovizija 2020

Radio-televizija Srbije objavila je tačno u podne sve takmičarske kompozicije festivala Beovizija 2020 na svom zvaničnom Jutjub kanalu i na multimedijalnoj platformi RTS Planeta.

Kako je od ranije poznato, u konkurenciji se nalaze 24 izvođača i isto toliko pesama koji će biti raspodeljeni u dva polufinala – 28. i 29. februara. U oba polufinala predstaviće se po 12 kompozicija, a najboljih šest iz svakog boriće se u velikom finalu 1. marta za titulu pobednika Beovizije 2020. Gledaoci kraj malih ekrana i stručni žiri će svojim glasovima, po evrovizijskom pravilu, odlučiti ko će predstavljati Srbiju na 65. po redu izboru za najbolju pesmu Evrope.

Ove godine je RTS napravio izuzetak, te je, shodno pravilu da takmičarska kompozicija ne sme javno biti izvođena pre 1. oktobra 2019, dozvolio pojedinim učesnicima Beovizije 2020 da predstave svoje takmičarske kompozicije pre festivala; tako su srpski evrovizijski fanovi pre službenog predstavljanja kompozicija od strane RTS-a imali prilike da čuju sledeće takmičarske numere: Bomba Nede Ukraden, Samo ti umeš to Rocher etno-benda, Kolači Marka Markovića i Tajna Ane Milenković. Sada je za preslušavanje dostupno i preostalih 20 kompozicija.

Iako lista prezentera nije zvanično potvrđena, kako je prenela najveća elektronska grupacija u Srbiji „Blic”, sasvim sigurno će Dragana Kosjerina i Kristina Radenković i treću godinu zaredom voditi Beoviziju, a društvo će im, prema navodu istog medija, ovaj put praviti dva unajmljena inostrana TV lica našeg porekla – Šveđanin Jovan Radomir i Australijanac Stefan Popović; prvospomenuti bi trebao da sa Kosjerinom vodi program sa glavne scene, a drugospomenuti da sa Kristinom Radenković vodi program iz bekstejdža. RTS, naravno, nije ni potvrdio ni negirao informacije, ali se očekuje da bude shodno najavljenom zato što navedeni insajderski izvor nikad nije omašio po tom pitanju.

Radomir je poznat evrovizijskoj publici po tome što je bio prezenter švedskih glasova tokom takmičenja u Istanbulu 2004. i Atini 2006; njegovo čitanje švedskih bodova tokom finala u Istanbulu biće upamćeno po tome što je na čistom srpskom izgovorio maksimalno dodeljenih 12 poena za Željka Joksimovića; takođe, napisao je i tekst za englesku verziju pobedničke numere iz 2007. godine Molitva. Stefan Popović je u žižu srpske javnosti dospeo tek ovih dana tako što se u biciklističkom trikou u bojama srpske zastave pojavio kao podrška Novaku Đokoviću prilikom finala Australijen Opena.

Poslušajte pesme u priloženim plejlistama na osnovu kojih je poznat i raspored i redosled nastupanja ovogodišnje generacije učesnika po polufinalima:

Polufinale 1 | 28. februar

  1. EJO | Trag
    muzika: Stevan Milijanović
    tekst: Stevan Milijanović
  2. Milica Mišić | Kiša
    muzika: Saška Janks
    tekst: Saška Janks
  3. Ivan Kurtić i „Mistik Cello“ | Sabajle
    muzika: Nikola Burovac
    tekst: Miloš Roganović
  4. Tea Divaj | Sudnji dan
    Muzika: Pele Lorijano, Bet Moris, Dom Skot
    Tekst: Petar Spirić, Aleksandra Lazarević Spirić
  5. Karizma | Ona me zna
    muzika: Dušan Janićijević, Dejan Jelisavčić
    tekst: Dejan Jelisavčić
  6. Andrija Jo | Oči meduze
    muzika: Džimi Janson, Pale Hamarlund
    tekst: Laurel Barker
  7. Sanja Bogosavljević | Ne puštam
    muzika: Sanja Bogosavljević
    tekst: Kristina Kovač
  8. Marko Marković | Kolači
    muzika: Vladimir Graić, Marko Marković
    tekst: Nemanja Filipović, Leontina Vukomanović
  9. Srđan Lazić | Duša i telo
    muzika: Srđan Lazić
    tekst: Srđan Lazić, Dejan Ivanović
  10. Neda Ukraden | Bomba
    muzika: Dušan Bačić, Dejan Nikolić
    tekst: Dušan Bačić
  11. „Amvon duo” i Biljana Đurđević | Raj
    muzika: Tina Amvon
    tekst: Tina Amvon
  12. Igor Simić | Ples za rastanak
    muzika: Danijel Kajmakoski, Matej Đajkovski, Vladimir Danilović
    tekst: Vladimir Danilović

Polufinale 2 | 29. februar

  1. grupa „Lift” | Samo mi kaži
    muzika: Dimitrije Borčanin, Aleksa Vučković
    tekst: Dimitrije Borčanin, Aleksa Vučković
  2. Bane Mojićević | Cvet sa Prokletija
    muzika: Mirko Šenkovski Džeronimo
    tekst: Mirko Šenkovski Džeronimo
  3. Bora Dugić i Balkubano | Svadba velika
    muzika: Nikola Burovac, Danijel Đurić
    tekst: Nikola Burovac, Danijel Đurić
  4. Bojana Mašković | Kao muzika
    muzika: Goran Kovačić
    tekst: Bojana Mašković
  5. Naiva | Baš baš
    muzika: Žika Zana
    tekst: Jelena Zana
  6. Rocher etno-bend | Samo ti umeš to
    muzika: Rastko Aksentijević
    tekst: Rastko Aksentijević
  7. Lazar Živanović | Puklo je nebo
    muzika: Majkl Džejms Dej
    tekst: Adis Eminić
  8. Ivana Jordan | Vila
    muzika: Ivana Jordan
    tekst: Ivana Jordan
  9. Nenad Ćeranić | Veruj u sebe
    muzika: Alek Aleksov, Nenad Ćeranić
    tekst: Alek Aleksov, Nenad Ćeranić
  10. Hurricane | Hasta la Vista
    muzika: Nemanja Antonić
    tekst: Sanja Vučić
  11. Ana Milenković | Tajna
    muzika: Dušan Bačić
    tekst: Dušan Bačić
  12. Milan Bujaković i Olivera Popović | Niti
    muzika: Petar Pupić
    tekst: Petar Pupić, Milan Bjelica, Luka Racić
Oznake

63 komentara

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!
  • @Vanja:A ja mislio da neces da podrzis Hurikejn ako pobedi…Jaoo Boze, naravno da sam skapirao da ces bilo koga da podrzis ko nas bude predstavljao, ne moras da ponavljas u svakom komentaru…Isto tako razumem da smatras da postoje mnogo kvalitetnije pesme od pomenute…Ja beovizijske pesme delim na one koje su za ESC i na one koje nisu, u grupi onih koje nisu za Evroviziju postoji mnogo kvalitetnih pesama koje ne zelim sada da navodim, to cu pokazati kroz ocene koje budem davao a i ne zelim toliko njima da se bavim jer su mi bitnije one za koje smatram da imaju osnovni evrovizijski potencijal…Evo dacu ti primer:Ja smatram da je “Sudnji dan” daleko kvalitetnija pesma od “Hasta la viste” (mozda i najkvalitetnija na Beoviziji 2020.) i da treba ona da nas predstavlja ako treba da pobedi muzicki kvalitet i pesma a Hurikejn ako je u pitanju sou i performans, one su full paket i kao takve ne moraju da imaju Bog zna koliko kvalitetnu pesmu, revamp je neminovan i znam da se samo moze desiti posle nacionalnog izbora pa sve do 1. aprila cini mi se…Blagu prednost bih dao Hurikejnu jer bih voleo da ove godine iskoristimo priliku i posaljemo nesto sto niko ne ocekuje od nas, sto je u trendu, sto je popularno na drustvenim mrezama, sto je atraktivno i da vidimo da li mozemo na taj nacin do gornjeg dela leve strane tabele.

  • @komentator
    Stranci prvo sto primete dok slusaju pesmu Hasta la vista su gole duge noge, sise i dupeta … samo sto oni to kazu sofisticiranije … sexi pussycat … a kad odslusaju pesmu opsti zakljucak je OK, ali mlako …jednolicno, bez drame, energije … Vidim da i fanovi mole da se pesma doradi pre Beovizije … znaci da i oni nisu zadovoljni pesmom. (Neupuceni ne znaju da pesma ne moze da se doradjuje pre Beovizije, vec samo nakon).
    Na Evroviziji ipak pobedjuje pesma, a iznimno (znaci ponekad) kvocka koja kvoca, travestit s bradom, politicki isforsirana drzava (poslednji slucaj ESC 2016. pobeda Ukrajne da se omalovazi Rusija) …
    ps. Nemoj se ljutiti, ali si jako povrsan … u citanju i razumevanju procitanog.
    Ja nigde decidirano nisam tvrdila da pesma Hasta la vista nije za ESC … Ono sto jesam tvrdla je, da na Beoviziji 2020. ima nekoliko, sa muzickog aspekta daleko boljih pesama, od pomenute.
    I po hiljaditi put ponavljam da cu podrzati svaku pesmu koju izaberemo. Nisam kao @Zvezda, koji je pre finalnog izbora Litvanskog predstavnika rekao da ove godine nece navijati za Srbiju vec za Litvaniju … ali ne lezi vraze, nije pobedio njegov favorit … i on se predomislio … nece navijati za Litvaniju. Ja cu u svakom slucaju navijati za Srbiju. Ako pobedi Hurricane, na sva usta cu hvaliti duge noge, gole sise i dupeta clanica grupe, kao prirodne lepote Srbije.

  • @Vanja:Naravno da ne.Forsiranje Hurikejna od strane njihovih fanova i onih koji smatraju da je njihova pesma za ESC je potpuno normalno, niko od nas ne komentarise bilo kog ucesnika i bilo ciju pesmu u negativnom kontekstu sem da nije za Evroviziju, sto nije omalovazavanje nego iznosenje svog misljenja.U redu je da po tvom misljenju “Hasta la vista” nije za ESC ali ti si pominjala jeftinocu, zadnjice i grudi sto je jako glupo, neko ko izgleda atraktivno a pritom zna da peva ne moze da bude jeftin, za mene je to tako i nikako drugacije inace da nije verovatno bi komentarisao kao i ti.A sto se tice medija i njihovog forsiranja Hurikejna, to se desava zato sto su trenutno popularne, ni to nije omalovazavanje ostalih ucesnika Beovizije, one su prosto najintrigantnije i najzanimljivije i pored toga za razliku od ostalih imaju ponovicu ozbiljan tim iza sebe koji je fokusiran na marketing jer je to najbitnije do Beovizije, zbog toga su u svim emisijama i gde god da se okrenes.Jedina osoba koja na neki nacin moze da bude predmet omalovazavanja je Andrija Jo jer je jedina osoba koja se ne bavi profesionalno muzikom i koja ne moze da pridje vokalno velikoj vecini ucesnika, ako ne i svim…Njega sam stvarno potkacio ako si na to mislila, ali nista nisam prokomentarisao sto nije tacno, on je sam rekao da se ne bavi profesionalno pevanjem a prijavio se na pevacko takmicenje, dao je ljudima za pravo da ga komentarisu na taj nacin…

  • E pa ja neću svakog podržati, pogotovu ako ne pobede zbog muzičkog kvaliteta. Podržaću recimo Ivanu Džordan i Mareta, a jutjub, instagram i fejsbuk zvezde nema šanse.

    Ali i ovako i onako, ja ove godine na žalost navijam za Litvaniju tako da eto…

  • @Komentator
    Imam pitanje za tebe.
    Da li je toliko forsiranje Hurricane, omalovazavanje ostalih pesama, izvodjaca, autora.
    Pogotovu sto, sa muzickog aspekta, ima boljih pesama od pesme Hasta la vista.
    Ponavljam:
    Potpuno mi je svjedno ko ce nas predstavljati u Roterdamu. Podrzacu svakog ko bude izabran.

  • Ja ne omalovažavam Hari Kejna, i šteta što nemaju bolju pesmu jer bih mogao sigurno da se kladim na njih. Ovako, s obzirom da imaju dosta tanku i generic pesmu, nisam siguran da će pobediti. Na prvo slušanje mi se nisu svideli a ni posle, nevezano za gomilu pregleda jutjub i instagram folovera.
    Ali, u jedno sam 100% siguran: ako budu pobedile na Beoviziji, nema ni teoretske šanse da se nađu u finalu ESC-a, to mogu već sad odmah da se kladim s kim hoćeš

  • Mene samo zanima zbog cega je pocelo naprasno omalovazavanje Hurikejna??Prvo sto mogu da pomislim je da je ljubomora u pitanju, neko ko je toliko popularan i ko je predmet tolikih koplimenata i hvalospeva mora da isprovocira ljude, to je neminovno iako nemaju nijednu mrlju i ne verujem da ce je imati…I drugo, kapiram da nesto sto postane toliko popularno automatski postaje i izlizano jer jelte niko ne zeli da slusa ono sto svi slusaju, takodje kada neko pocne da se pojavljuje po Grandovim emisijama ili na Pinku, ne daj Boze, odmah je taj neko tres jer je deo Estrade, prodao se, jeftin je, zeljen je novca itd…Stoga, problem je u ljudima a ne u njima, ali ti isti ljudi treba malo da olade i da ostave te stvari po strani, samo treba da budu objektivni i realni, da prihvate da ce oduvati za pocetak Beoviziju i da su najbolji izbor za nas jer su full paket a tako nesto smo svi prizeljkivali i cekali pa sada kada se ostvarilo filozofiramo i pokusavamo da nadjemo zamerku nekome ko bilsta u svim segmetima.Isto tako, neko je na ovom sajtu prokomentarisao da su se one eto tako prijavile na konkurs zato sto su drugi to ocekivali od njih, pa da konstantno nastupaju i da ih samim tim bas briga za Beoviziju, da su pesmu smandrljali i jos mnogo hejterskih pretpostavki…A bas su juce u jednoj emisiji izjavile da spremaju 2 koreografije, jednu za Beoviziju a jednu za spot, spot ce izaci verovatno ovog vikenda koji sledi i da je engleska verzija vec uradjena, i one kao nisu zainteresovane…One imaju ozbiljan tim iza sebe koji je ozbiljno profesionalan i koji se ozbiljno posvetio Beoviziji i potencijalnoj Evroviziji dok cisto smunjam da je jos neko pored njih u istoj meri i profesionalan i zagrejan i voljan i optimistican i posvecen, ja u to ne verujem…Osobe koje se prijavljuju moraju da imaju takav pristup svemu ovome da bi nesto napravile jer u suprotnom ce samo ispromovisati pesmu…Mislim da ce mnogi promeniti misljenje nakon spota a tek ako pobede kada budu culi verziju na engleskom…

  • Mislim da svi prerano otpisujete Ivanu Džordan. Ne zaboravite da je ona već učestvovala na Beoviziji već davne 2006. tako da mu Hari Kejn i neki Andrija tamo nisu ni do kolena, nisu svi oni zajedno ni u pubertetu bili kada je ova žarila i palila scenu. Tako da moguće da i ona bude tu u trci za pobedu, verujem da je i ona RTSov igrač i ako se poklope kockice sa Televotingom, eto nje u Roterdamu

  • Sve se čini da je ovaj skup pesama nekako u celokupnom utisku bolji od prošlog i pretprošlog beovizijskog spiska. Razlog tome je što je ovog puta definitivno više radova kojima se može vratiti i preslušavati ih, jer su aranžerski i vokalno zanimljivi, bar posle nekoliko preslušavanja ( Trag, Kiša, Sudnji dan, Ne puštam, Vila, Tajna, Niti su sve one kojima za sada mogu da dam šansu za dalja upoznavanja kroz preslušavanja ).
    Sabajle je milozvučni hibridni splet, pa je i te kako na mestu pridodati podršku i toj numeri.
    Kao muzika je daleko od loše pesme, ali ne bih da tvrdim da je ovo rad koji treba da zauzme položaj u sali najboljih radova Gorana Kovačića, mada pruža osnove da se izdvoji na ovoj muzičkoj listi.
    Kolači odišu show-gaze euforijom i definitivno podsećaju na Lordovo prošlogodišnje predstavljanje, ali i melodijski i tekstualno to samo znači da je dalje od količine glukoze koju treba da indukuju slušanjem pesme i da, osim trenutno izazvanih osmeha, ne pružaju zaštitu od eventualne hipoglikemije, vertiga i posledičnog usnivanja po isteku trećeg minuta.
    Baš baš je zanimljiv sastojak, ali zvuči da je previše pitko za uši. Brzo dođe i prođe. Izdvaja se u ovoj selekciji po sitnicama u instrumentalu i vokalu, ali ne ostavlja previše prostora da se ne razredi kada se pesma završi.
    Ostale pesme zvuče kao opšta mesta bez nekog konkretnog i utemeljenog elementa gubeći zamišljenu nit među brojnim uopštenostima po čijem modelu su skrojene ( na primer, Samo mi kaži, Veruj u sebe ).
    Što se tiče dveju pesama koje su se istakle u pogledu popularnosti, jasno je zašto je to slučaj. Hasta la vista je nešto najbliže onome što je trenutno na top listama ovde, pa i ne iznenađuje vreva oko same numere. Lično mi ne ostavlja utisak nečega što ima moć da se zavrti, jer se tematski ne izdvaja. Melodijski pruža osnov za plesni podijum, ali inspiracija se tu završava. Postoji razlog zašto pesme ovog tipa mogu da dostignu vrlo pristojan plasman ( ili čak ni to ) na Evroviziji, ali ne i pobedu. Energije verovatno neće manjkati ( vokalna produkcija, posebno na krajevima refrena u studijskoj verziji je jedan od nekoliko dokaza tome ) – u bilo kom smislu, ali je krucijalna stvar ipak sama pesma, a to je sa Hasta la vista epitop hiperkomercijalizovanog paketa bez sopstvenog ja.
    Oči meduze već nudi i malo simbolike pored privlačnih muzičkih nota, iako bi verovatno bilo konstatacija ( opravdanih ili ne? ) da je ovaj kamen klesan sa idejom o pretencioznosti u glavi. Ipak, ako bi se baš biralo između mita i preterano korišćene italijanske poštapalice, prednost za Meduzu.
    Treba iznova slušati ove pesme i pustiti ih da se potpuno smeste u slušnoj kori mozga. Verovatno će se u samim večerima takmicenja otvoriti mogućnosti za još ( nadam se prevashodno prijatnih ) iznenađenja.

  • Mala promena mišljenja usledila je nakon nekoliko slušanja, tako da… Nemojte da vas buni to. 😀

  • Hm… Što se pesama tiče, ima i onog što mi se dopada i onog što mi se ne dopada. Doći će trenutak kada ću izaći sa svojim stavom o svakoj pesmi posebno. Svakako ima šta i da se probere, ali se definitivno ističu nekoliko imena, o kojima ste svi vi pisali. Mislim da je kvalitet pesama za nijansu viši u odnosu na prošlogodišnju Beoviziju, ali je to daleko još od pravog kvaliteta, kakav smo imali prilike da vidimo na Sanremu u subotu. Sve zavisi od uživo nastupa. To je za mene zakon. Ostalo je već šminka. 🙂

  • @NekiTamo,

    Marko Marković – Kolači: To je jedina numera sa Beovizije koja ima šanse da nas uvede u finale ESC-a, pazi što ti kažem. Kakav Hari Kejn, kakav Džastin Biber i ostali… samo ovaj pozitivac može nešto da uradi

  • Evo Andrija je trenutno i bolestan tako da pitanje kolko će moći vokalno da uvežbava ovih dana.
    Ako bude bio vokalno pristojan i bude imao bolji nastup od Hurricane,što da ne da nas predstavlja,ali samo ako…nećemo slati slabog vokala zarad dobre pesme.
    Što se tiče Devi ona bi bila sjajna opcija,pogotovo jer je Austrija sa nama u finalu,ali sumnjam da će je publika podržati dovoljno.

  • 6@Komentator
    Dijaspora očigledno očekuje Svadbu vekiku ili Kolače haha…ne daj Bože da to pošaljemo.Jednom je bilo trube i dosta je.
    Možemo da budemo moderni samo ako stranci budu radili nastup jer RTS nema predstavu o modernom.

  • @NekiTamo:Ja apsolutno podrzavam da ove godine pevamo na engleskom, vecina pesama sa Beovizije bi dosta bolje zvucala na engleskom, a pogotovo pesme koje su medju favoritima…Pokusali smo sa nasim zvukom i jezikom prethodne 2 godine i opet nista, bolje da se oslonimo na celu Evropu tako sto cemo poslati nesto moderno i sto je u trendu nego na dijasporu koje evidentno prizeljkuje neki narodnjak da bi otvorila kada je televoting u pitanju…
    @EscFan:Sam si rekao da se decko ne bavi profesionalno pevanjem, stoga sta on trazi na muzickom takmicenju gde se peva??Neka peva za sebe i svoje “fanove” na jutjubu i neka se ne mesa tamo gde mu nije mesto…Nas najveci poraz bi bio kada bi nas od toliko pevaca predstavljao neko ko se ne bavi profeionalno pevanjem…Pa najosnovnije je da neko mora da zna da peva i da se profesionalno bavi pevanjem da bi se prijavio za bilo koje muzicko takmicenje, je l’ je moguce da se to ne podrazumeva??I ja pevam svaki dan, non-stop, cak mislim i da znam da pevam pa se nisam prijavio na konkurs za Beoviziju, logicno…On za razliku od mene ima popularnost koja mu na zalost omogucava sve i to je poenta svega, pesma nema veze sa ovim jer ni ti je on ucestvovao u njenom stvaranju ni ti je napravljena konkretno za njega, on je izabrao od 40-tak pesama bas ovu, to je izjavio u jednom intervjuu.
    @Zvezda:E neka si napisao da jutjuberi nisu ni Bogom dani ni ti se svet vrti oko njih i njihovog “zanimanja”…Bas razmisaljam o tome ovih dana i stvarno ne verujem koliko su poceli da se mesaju u sve zivo i da spamuju, ma iskacu iz frizideri, poceli su i po emisijama da se pojavljuju, samo ih jos nije bilo u skupstini…Znaci toliko su bahati i bezobrazni upravo zbog te njihove popularnosti i ega koji im hrane klinci, treba neko da ih spusti na zemlju jer su mnogo poleteli i misle da im se sve moze, moze im se malo sutra…A kada ih neko spusti jer se mesaju tamo gde im nije mesto onda se ti isti jutjuberi koji se pljuju i prave drame udruzuju i brane, licemerstvo…Ma oni sve rade zarad novca i popularnosti, pa oni nisu poceli da snimaju pesme zato sto mnogo vole muziku i zato sto zele da se bave njome nego zato sto tako mogu da dobiju mnogo vise oregleda od jednog na primer vloga i samim tim mnogo vise novca, sve je tu jasno…Ne bi mi ni to smetalo da se ponasaju prizemno i normalno, ovde bih stao jer zelim da mi komentar bude odobren.

  • Ma Uraganke definitivno uz odlican i lepo osmisljen scenski nastup eto nam visokog plasmana. Andrijina pesma je lepa ali peva se uzivo a tu je vec problem.

  • Što jedan reče…džaba se mi svadjamo da li će Andrija ili Hurricane,kad će na kraju otići Neda
    Pustite,ko god bude imao bolji celokupan paket će ići i kraj.Ne sumnjam da i Andrija i Hurricane imaju velike ambicije pa nek vreme pokaže.Na kraju krajeva bitno je da se pokažemo u najboljem svetlu i da ostavimo pečat!

  • @ESCfan, na žalost klincima (20 i manje godina) ne možeš da objasniš da jutjuber uopšte nije Bogom dano zanimanje i da je to mnogo lakše od kopanja i oranja i od motike u šake, to je ispran mozak na američki način. Ne možeš im takođe objasniti da je taj Andrija Jo čista kopija Džastin Bibera i da je isto tako kod njih taj Biber imao milijardu (ne milion) sabskrajbera i pregleda i lajkova i komentara i prstića i to još pre 10 godina i da mi debelo kasnimo sa tim preuzimanjem svih mogućih američkih gluposti.
    I hvalim te Bože da se konačno neko ne vata tog jutjuba i sabskrajbera i trendinga i disktrekova i milion američkih gluposti ko pijan plota. Eto, prošle godine nismo imali jutjubere pa smo ostali živi,

  • @Komentator
    Ne znam zasto si se ti a i velika vecina drugih ljudi uhvatila za to da je Andrija Jo youtuber? Evo, ja npr ne razumem sta predstavlja to zanimanje niti pratim bilo koga od njih. Ne moze jedini argument da vam bude e on je youtuber i samo deca glasaju za njega. Pa sta i da glasaju. Slozili se vi sa tim ili ne, Andrija je napravio nesto na RTS-ovom kanalu sto nikad nikada nije. Imamo 2 hita pre same Beovizije. Te pesme se slusaju.
    Na stranu to sto se decko ne bavi pevanjem profesionalno, mislim da ima jednu od dve najjace pesme na ovogodisnjoj Beoviziji. E sad, vokalno nismo culi kako zvuci ali ni ova pesma nije toliko vokalno zahtevna da sad mora da oduva pevanjem. 60% pesama na Evroviziji dobro prodje bez da je neko vokalno brilijantan, a u tom slucaju presudjuje nastup i pesma. Ja ciu cekati lajv nastupe na Beoviziji pa cu onda reci gde smo sta smo, ali cinjenice su cinjenice.

  • Jedna stvar je sigurna vrlo verovatno ove god pevamo na eng jer sva tri favorita idu ka tome
    Hurricane – čini mi se da su u jednom intervjuu rekle da bi volele da pevaju na eng
    Thea Devy – pesma je na eng u originalu
    Andrija Jo – takodje

  • @Vanja
    I izvini još jedan komentar za autotjun…da je zaista dozvoljen,svaki bi pevač iz god u god zvučao savršeno,a kao što znamo to nije slučaj.Znači jedno od osnovnih pravila je da toga nema,mogu se samo dopustiti minimalne vokalne promene zarad potreba pesme,stvarno ne znam kako se to zove.

  • @Vanja
    Izvini prethodni komentar sam pisao ne videvši link…mislio sam na to da nije dozvoljen autotjun u meri u kojoj ga Andrija koristi u studijskoj verziji.U svakom slučaju dočekaćemo kraj meseca pa nek bolji pobedi.

  • @Komentator
    Dve esc pesme su se zvale Hasta la vista…Belorusija 2008 i jos jedna pre,sećam se samo refrena 🙂
    @Vanja
    Izvini,ali meni nije poznato da je bilo ko na esc koristio autotjun

  • Evo sada ću i ja izneti svoje mišljenje. U fokusu mog komentarisanja biće grupa Hurricane i Andrija Jo. Neću se puno obazirati na ostale takmičare, što ne znači da su oni loši, ima tu dosta solidnih pesama poput ,,Vila” , ,,Sudnji dan”, ,,Niti” itd. da ne nabrajam. I ono što bih još dodao je to da će najverovatnije neka pesma od prethodno navedenih , a pogotovo mislim na pesmu ,,Sudnji dan”, biti prvoplasirana po glasovima stručnog žirija.
    Elem, da se vratim ja na Hurricane i Andriju. Iskreno smatram da obe pesme mogu lepo da nas predstave na ESC. I činjenica je da ona pesma koja bude bolje plasirana po glasovima stručnog žirija će verovatno odneti i pobedu, kao što je to i svake godine bilo, s tim što je Balkanika bila prvoplasirana i po glasovima publike, i po glasovima žirija, dok je prošle godine bilo Bože ti sačuvaj, koliko se mišljenja nisu poklopila.
    Što se tiče spekulacija da će Andrija biti loš vokalno, da će on dobiti 12 poena od publike itd. Ja ih baš ne bih uzimao bez rezerve. Zašto!?
    Prvo. U jednom intervjuu Andrija je zapevao deo svoje pesme, i mogu reći da sam koliko toliko bio prijatno iznenadjen. Nije to bilo Bog zna kako, ali da se ne lažemo ni npr. Eleni nije vokalno maestralna. Poenta je to da pevanje ne mora da bude u ton tačno, već da bude barem prijatno za slušanje. A vrlo je verovatno da će Andrija imati sjajnog pratećeg koji će ga ,,peglati” u nekim dužim tonovima, i to će zvučati solidno. Hurricane što se tiče pevanja neću komentarisati, tu je već sve poznato.
    Drugo. Što se tiče glasova publike vrlo je moguće da će Andrija dobiti 12, ali je daleko od sigurnog. Recimo da je mogućnost negde 40%. Mora se uzeti u obzir da od ukupnog broja Andrijinih subscribera, jedan poveći deo je iz Crne Gore, Hrvatske, BiH, a bogami postoje verovatno i Srbi u dijaspori koji ga prate. Oni naravno ne mogu da glasaju, tako da oni otpadaju. Ostaju srpski subscriberi. A i tu treba obratiti pažnju da postoji puno naloga koji su ,,veštački” napravljeni da bi se neko subskrajbovao na nečiji kanal. Evo samo kod mene u kući ima 4 različita naloga, i ja sad mogu bez problema da udjem na svaki i zapratim. To uopšte nije realna slika. Nadam se da vam je jasna poenta priče.
    Dakle ništa nije sigurno u vezi sa ovogodišnjom Beovizijom.
    Trending, lajkove, preglede neću komentarisati jer je tu ja mislim svima jasno zbog čega Andrija ubedljivo vodi, tako da nemam šta više na to da dodam.
    I ono što bih još prokomentarisao je to da ni nastup Hurricane-a, a ni Andrije verovatno neće biti ne znam ti ni ja kakav na Beoviziji, jer uslovi u studiju to neće dozvoliti. Tako da se ne razočarate. Mada nas možda i iznenade. Ko zna?
    Ostao sam nedorečen u tome kome ja dajem prednost u ovom duelu. To je svakako grupa Hurricane.
    POZDRAV!

  • @Vanja:Apsolutno se ne slazem sa tobom.Prvo mi nije jasno po cemu si ti zakljucila da je “Hasta la vista” smandrljana???Smandrljana je vecina pesama koja nema veze sa Evrovizijom i 2020-om godinom…Opet ponavljam, svi smo ocekivali ovakvu pesmu od njih i zato niko nije nesto preterano iznenadjen…Pesma apsolutno nije vec vidjena, jedino podseca na njihove prethodne 2 pesme na srpskom i mozda na starije pesme Milice Pavlovic (meni), “Fuego ” nema veze sa ovom pesmom ni ti bilo koja evrovizijska numera, tako da ne moze da se desi scenario kao sa Kiprom prosle godine, dorada je neminovna i uveren sam da ce se desiti ako pobede…Sto se tice nastupa, pa ne mogu one da izmisle nove pokrete, normalno je da ce nastupi energicnih i brzih pesama liciti jedni na druge, i Luka Heni je imao slican nastup kao Eleni pa je zavrsio u samom vrhu…Sledece, naslov je vrlo popularan i pamtljiv i to je pun pogodak, bas je zarazno i svako ce ga zapamtiti, samim tim i nasu pesmu, ja ne verujem da se ikada neka evrovizijska pesma zvala “Hasta la vista” (ako jeste, ispravi me jer me mrzi da guglam)…Mislim da je bas jadno da ih neko tretira kao starlete koje nemaju 2 grama mozga i koje sve rade zarad popularnosti, one su vrlo pametne, obrazovane, kulturne i vaspitane devojke, nisu proste, one imaju takav stav da njihov seksipil ne odaje utisak da su vulgarne nego atraktivne, njihova popularnost je zasluzena i stecena na osnovu i izgleda i harizme i PEVANJA i ponasanja i razmisljanja i mogu ovako do sutra…Bas nasuprot mislim da se Andrija Jo vodio time kao popularan sam, imam trocifrenu brojku na drustvenim mrezama, uz sebe imam izmanipulisane klince koji ce da glasaju do iznemoglosti, ne pevam bas kako treba ali Isidora Mitic ce da popravi utisak i tako cu otici na Evroviziju, ma nemoj….Upravo je njegova pesma plagijat, ajde da malo podseca na “Faded” ali da ti iskopiras deo mislim to je sramno…Ja na kraju ne kapiram sta mi zapravo zelimo, balkanske balade su se smucile i Bogu i narodu, napokon da cujemo na Beoviziji nesto modernije i energicnije sto smo svi prizeljkivali, toliko smo nezahvalni i toliko licemerni da ne verujem…Sada kao od svih pevaca koji su se prijavili treba da nas predstavlja JUTJUBER, aloo, znaci dvolicnost na nivou, sada kao moze i autotjun, o Boze sta sve necu procitati…Znaci po tvom misljenju ne valja neko ko zna i da peva i da igra i koji je odlican u svim segmentima a valja onaj ke ne zna da peva, ali kao sve ce to da popravi Isidora i nastup, pa upravo treba da imas obrnuto misljenje…Gde je tu logika???izvini sto sam popizdeo posle tog komentara ali ne mogu da shvatim, imamo grupu koje moze posle duzeg vremena da nam donese visok plasman i pored svega toga se uzdize tamo neko ko se zajebava na jutjubu i ko evidentno nema prosecne vokalne sposobnosti, svako moze da zna da peva kada mu u studiju obrade vokal ali da se takva osoba prijavi za muzicko takmicenje gde je primarno da znas da pevas, meni to ne ulazi u glavu i ja to ne mogu da razumem, jeste da je ESC sou, da se gleda celokupan paket ali za pocetak MORAS da zna da pevas…Marija Serifovic 2007, Zeljko Joksimovic 2012, Nevena Bozovic 2019 i Andrija Jo 2020, ne ide.

  • Moram se izviniti na nacinjenim jezickim greskama u mom prethodnom komentaru… Ja sam tekst izdiktirala… a onaj ko ga je otkucao nadrljao je od mene … Salim se … Ko mi je kriv sto nisam procitala i ispravila greske pre slanja.
    @NekiTamo … vidim, iz onoga sto se nalazi u tvojoj replici na moj komentar da ti i te kako zdusno forsiras Hurricane.
    Ali pesma im je slaba. Mogu da je doradjuju koliko god hoce … slabo je to.
    Jedino sto moze da popravi celokupan utisak je njihov scenski nastup … Ja predlazem nesto ovako… jedna u velikoj staklenoj casi za sampanjac, druga na sipci, a treca na stolu ili ispod stola … To jos nije vidjeno na sceni Evrovizije.
    Ja cu ipak biti na strani Andrije Jo. Ne prolaze nam zenski vokali na ESC … Ja sam za to da posaljemo neko musko, ma kakvo ono bilo. Mozda nam se posreci.
    Jedna kritika za tebe … i jedinica iz istorije ESC … autotjun na Esc i te kako je dozvoljen.
    Kao dokaz imas link na kraju mog komentara.
    @Esc Fan, pozdrav i za tebe.
    Sto vise slusam ove pesme predstojece Beovizije … najvise mi se dopada ,,Kao muzika” u izvodjenju Bojane Maskovic.
    Jedina stvar je sto smo mi vec dosadili i Bogu i narodu sa tim baladama.
    Ali uporedjujuci je, sa muzickog aspekta, u odnosu na ostale pesme … ona je najbolja.
    Drugi moj favorit je Thea Devy. Odlicna pesma.

    Dobra stara vremena …
    https://www.youtube.com/watch?v=4pVEII2pmso
    Bila je to, sad vec davna, 2010.

  • Veliki pozdrav svima!!!
    Preslusao sam pesme,evo i mojih utisaka….
    Vidim da je grupa Hurricane i Andrija favorit,no meni se ne dopada nijedna pesma od te dve ,cak mi nisu ni u tom 10 i ne vidim zasto toliki hype oko njih,osim sto je on neki jutjuber a one imaju jednu pesmu od prosle godine koju svi vole iz meni totalno nepoznatih razloga,tako da necu trositi reči više na te pesme,pa ću samo napisati koje pesme su po mom mišljenju u ovoj konkurenciji najbolje.
    Thea Devy,Igor Simić,Amvon duo,Ejo i grupa Lift.
    Dovumim se izmedju Tee i Igora,ali blagu prednost dajem Tei.

  • @Vanja
    To što je autotjun u trendu to može pod otirač je na Evroviziji toga nema.Za Isidoru sve pohvale svakako,a Andrija ako vokalno bude na nivou uz svu koreografiju i kadriranje biću zadovoljan.
    Kažes da Hasta la vista nije najoriginalnija stvar i slažem se,ali nije ni Andrijina izvini…da ne nabrajam,pa pesmu su mu radili i predali na gotovo Švedjani koji takvih pesama imaju na tonu.Tako da nećemo o copy paste.Kipar jeste kopirao sebe,ali je i Švajcarska kopirala Fuego pa bili 4. 😉
    Što se tiče naslovne slike,mogu da tvrdim da njih 3 imaju mnogo više da ponude od fizičkog izgleda.
    Što se pesme tiče,pesma bi vrv išla na doradu ukoliko procene da tako treba.Slažem se da je pesma malo prazna,ali ima mnogo više prostora da se radi na njoj nego kod Oči meduze.
    Što kažes da ne mlatimo praznu slavu pre Beovizije,nek najbolji pobedi.Ja nisam ni na ćijoj strani,samo gledam šta ima najbolji potencijal.
    Navijam i ja za Devi ali čisto sumnjam da će dobiti dovoljnu podršku publike.

  • @Vanja
    Ovoga puta se slazem sa tobom, s tim sto Hurricane mogu sve to da srede i bice okej.
    Poenta je u tome da sada dzabe razglabamo na “suvo”. Treba videti prvo vokalni nastup i nastup uopste pa tek onda zakljuciti za gde smo.
    Moji favoriti su:
    1. Andrija Jo- pesma je catchy, moderna, visoke produkcije sa vrlo lepim tekstom. Ne sumnjam da ce nastup da bude vrhunski ali Andrija treba vokalno da bude odlican da to prodje.
    2. Thea Devy- svetski, produkcijski odlicno, sa tekstom koji ce na engleskom izgledati brutalnije, dobrim glasom, dobrom gradacijom u pesmi i nadam se dobrim nastupom.
    3. Hurricane-jeste ovo brzo i catchy i prati trendove ali ovo sve mora da se popravi. Ne sumnjam da ce vokalno da budu odlicne i da ce nastup da bude brutalan ali mora da se doradi nesto da bi me u potpunosti ubedilo da je ovo za Evroviziju i za top 10 nastup.

  • OK, vidim da su gotovo svi autori komentara vec odredili favorite – Hurricane i Andrija Jo&Isidora Mitic.
    Osvrnucu se na poslednji komentar @NekiTamo, pitanjem zasto su Hurricane, bolji paket?
    Prvo, pesma im je slabija od pesme Andrije Jo … Radjena je po principu hajde da nesto smandrljamo za Beoviziju … sad smo u trendu i velika je sansa da odemo na ESC … U prilog ovome ide izlizan i nevidjeno glupav naslov … asta la vista bejebe… ubitacno tanak instrumental i los aranzman… ko da je radjeno sve na trke.
    Pogledajte naslovnicu na youtube … sve ce vam biti jasno … nudimo vam pesmu … ”gole noge, sise i dupeta” … Pogledajte naslovnicu Andrije Jo … umetnicka fotografija vrlo osmisljeno jasno povezano sa pesmom. I ovaj mali detalj govori ko se kako priprema za Beovizuju/Evroviziju.
    Nije sporno da su devojke iz Hurricane, sto se vokala tice ”marka” za Andriju Jo … ali tu je Isidora Mitic i tu je autotjun (sto je takodje u trendu).
    Sam scenski nastup Hurricane nista one novo ne moze da pruze … U tom smislu su ravnopravne s Andrijom i Isidorom… Sve zavisi od koreografa i ilustratora kako ce osmislti video prezentaciju.
    ZASTO SU ONDA HURICCANE BOLJI PAKET?
    Jer zbog dugih golih nogu, sisa i dupeta?
    Niko ne moze da ospori da je Andrija lep, mlad, energican decko, i da sa Isidorom i dobro osmisljenim scenskim nastupom i vizuelizacijom i te kako moze da bude daleko zanimljiviji pogotovu publici ESC (a znamo zasto).
    Huriccane nam nude dejavu i pesmu i nastup … Vec vidjeno je u nastupu, ovde vec pomenute, Eleni Foureira iz Kipra (2018.) koja je bila jak kandidat za pobedu. Kiprani su sledece 2019. sve uradili po principu copy paste i doziveli fijasko.
    Da li ce nas copy paste proci bolje?
    Ja bih najradje volela da pobedi neko sasvim treci … a kandidate za to imamo.
    Na primer, Thea Devy – Sudnji dan … Moderna, energicna, odlican vokal, zuci svetski
    ili
    Bojana Mašković – Kao muzika… Odlicna balada, odlican vokal, pesma sa ubedljivo najboljim aranzmanom od svih 24 pesama.
    Meni se jako dopada i Naiva – Bas, bas i Amvon duo i Bilja – Raj i ROCHER Etno Bend – Samo ti umes to …
    ali nije to za evropsku scenu… to je sve samo za lokal.
    Malo sale.
    Buduci da se moze promeniti izvodjac … imam jedan predlog … Bora Dugic, Danijel Djuric i Neda Ukraden… SVADBA, SVADBA, SVADBA… i da im se pridruzi Marko Markovic sa trubom. Nasa dijaspora bi ”sekla vene” na njih, a mozda se Neda i uda.
    Moram odgovoriti i @ESC Fan na pogresno protumacen moj komentar o tome da ja pesme ne slusam ocima.
    Niko ne spori da je scenski nastup i vizualizacija istog bitna na evrovizijskoj sceni, ali nije primarna.
    U poslenje 3-4 godine (necu u dalju proslost, jer je ovde pamcenje vecine kratkotrajno) na ESC nije pobedila niti jedna pesma koja se slusala ocima.
    Za kraj.
    ps. Sve ovo je mlacene prazne slame, sto mi inace volimo da radimo … razglabamo o necemu sto se jos nije desilo.
    Sve ce biti jasno nakon finala Beovizije … meni mozda i ranije … jer cu oslusnuti sta se prica po kuloarima … koga to
    RTS sprema za Roterdam. Kuloarske price nikada nisu omasile.

  • Svi mi znamo da će biti Andrija Jo ili Hurricane,uz malu prednost za Hurricane zato što imaju bolji celokupan paket.Thea možda pobedi jedino ako joj žiri da 12,publika 8,a žiri zakine gore dva navedena favorita.Ostali nemaju skoro nikakve šanse.Ja se samo nadam da ko god pobedi od ovo troje da je spreman da ozbiljno doradjuje pesmu,da se ulaže u nastup,promociju itd.
    Što se tiče Andrijinog pevanja,za ovakav tip pesme se ne mora biti Elina,ali se mora biti na pristojnom nivou.On je sigurno imao u vidu da se peva uživo bez pomagala,tako da se nadam da osim nastupa vredno radi i na vokalu.U jendom intervjuu je rekao da će imati na sceni dva plesača i plesačice tako da videćemo.
    Hurricane su spremnije za Evroviziju to se zna i imaju bolji celokupan paket.Problem je što pesma,kolko god bila dobra,pomalo je melodijski prazna,ali verujem da bi Dimitrov načinio čuda od ove pesme,ako pobede.
    Thea Devi ima fenomenalan glas i urbanu pesmu koja nije tipična za nas.Ali po tekstu se oseti da je namenjena za engleski,a ne znam kolko će to publika podržati.Ipak,verujem da će žiri biti na njenoj strani.
    Što se tiče ostalih izdvojio bih samo još Ivanu Jordan koja ima taj etno bop na koji ja uvek padam i Ivana Simića koji je vokalno dosta solidan i ima jednu,za naše uslove,moderniju pesmu.
    Pesma Kiša i Kao muzika su dve lepe balade,ali da li nam to i ove god treba?!
    Srdjan i Lazar imaju dobre pesme,ali su malo zakasnili,ovaj tip pesme je trebalo imati na onom Beosongu 2013,jer je god ranije Švedska imala tonu takvih u svojoj selekciji.
    Bane Mojićević je dobar pevač,ali opet ovo nam ne treba za esc.
    Pesma Niti mi se isto mnogo svidja,ali je previše ravna,uz malo dorade bi mogla da bude Slovenija 2019.

  • @ Marko pozdrav !
    Mesta za prisustvo u studiju ima, treba samo da ostvariš kontakt sa mnom ili sa @Zvezda daš nam potrebne podatke tebe i drugarice i mi te možemo staviti na spisak koliko je danas.

  • E a samo da znaš, tamo kad sedneš nema ustajanja (možda do toaleta samo) 3 sata, nema kafe, pića i te zebancije, ne smeš da galamiš u publici ali traže ti da se dereš i navijaš ali u principu to ne moraš. Prošle godine za 1.SF je bilo dovoljno mesta, za 2.SF je već bila gužva a za finale sam ja dosta ranije ušao i zauzeo normalno mesto da se ne bih gurao posle sa ostalima. Malo su statisti i radnici okolo drčni i uobraženi, misle da obavljaju, ne znam ni ja koji, mnogo bitan posao pa se sve prave važni da znaš.

    Nek ti da mejl admin sajta pa mi pošalji mejl

  • Kada malo bolje razmislim, WOW efekat se nije desio jer su svi ocekivali ovako nesto od Hurikejna, da se na primer neko drugi prijavio sa ovom pesmom itekako bi bilo odusevljavanja i hvalospeva, kada je neko toliko dobar onda mu se trazi dlaka u jajetu sto ne dovodi u pitanje da li ona treba otici na doradu, naravno da treba za njihovo i nase dobro…Mislim da je dosta uticalo na losiji utisak to sto je pesma objavljena bez spota, da je od strane RTS-a dozvoljeno da se objavi sa spotom mislim da bi utisci svih nas bili sasvim drugaciji…Zaboravio sam prosli put da napisem da uopste ne mogu da odredim vajb ove pesme i kako bi mogao da izgleda nastup, one su izjavljivale da je pesma futuristicka, kada obratis paznju instrumental i jeste na neki nacin takav ali opet nije u potpunosti, sve mi je tu cudno…Bas citam komentare kada su one u pitanju i takodje su misljenja svuda podeljena u sta ne sumnjam da ste upuceni, neki fanatici komenatrisu kao da su pobedile na ESC-u a neki da su razocarani, pisem vam ovo zato sto sam se setio da takodje ni “Fuego” nije bio primecen u pocetku sve dok se nije desio live nastup uz koreografiju pre same Evrovizije (ne znam tacno gde) ali tada su ljudi poludeli za tom pesmom i tada je ona naglo skocila na kladionicama, meni padne na pamet da pregledam komentare ispod posta u kome je objavljeno koja pesma predstavlja Kipar 2018. (konkretno na Wiwibloggsu) i reakcije su identicne kao na “Hasta la vistu” ali samo kada je pesma u ptanju, kada je izvodjac, Eleni je za razliku od Hurikejna prosla kao bosa po pepelu, dovoljno je da vam napisem da je bila isprozivana i ispljuvana kao sto bi bila starleta kod nas…Uglavnom, ti identicni komentari su:veiko razocarenje, veoma lose, repetativna je, genericna je, live nastup ce goreti, odlicna je za performas, ako se doradi bice u top 5…Tako da je vrlo moguce da se posle live nastupa sve promeni, ko zna koliko ce mocno zvucati, ali ostajem pri stavu da treba da se doradi (pre svega instrumental koji mora da bude efektniji i drugi deo pesme koji mora da bude bolji) i da treba da se peva na engleskom jer ce bolje i svetskije zvucati…Imam i teoriju da su odmah napravili dve verzije ove pesme, jednu to jest ovu koja je prilagodjena nasoj publici i Beoviziji i druga koja zvuci mnogo bolje, efektnije, mocnije i koja je naravno prilagodjena Evroviziji i njenoj publici…Jedva cekam Beoviziju i nadam se da nece jutjuberi sve da pokvare, ako ovakve macke ne odu na ESC ja ne znam, zgromicu ih…

  • @Zvezda

    Smooor!!!
    A ja planirao da idem sa drugaricom. U svakom slučaju hvala na odgovoru.
    Ako,nekim čudom, budu slobodna dva mesta bio bih ti zahvalan da me obavestiš. Hvala još jednom.

  • Pozdrav svima i od mene.
    Na samom početku što se tiče učesnika, s punim pravom sam se nadao da će ovogodišnja Beovizija biti na još višem nivou u odnosu na prethodne dvije zajedno, pogotovo kad smo saznali ko učestvuje. Međutim, sad moram priznati da sam maaaalkice razočaran. Prvo se apsolutno slažem sa ESC MarxMan-om u konstataciji da je ovogodišnja Beovizija bolja od 2018. ali da je za nijansu lošija od 2019. Za neke sam jedva čekao da čujem šta su pripremili pa da ih lansiram u favorite za srpskog predstavnika i ćao. Da budem iskren, nisam preslušao sve pjesme, već kad sam čuo par pjesama koje su me najviše zanimale, nisam jednostavno imao snage da preslušavam sve pjesme do kraja, već sam uključio kratku retrospektivu svih pjesama, i dobro je što sam to uradio. Žao mi je što je, usuđujem se da kažem naše najveće očekivanje, grupa Hurricane, od nečega što je trebalo da bude oduševljenje, postalo blago razočarenje. Kad sam čuo onaj strava vajb na samom početku pjesme pa sve do početka teksta, samo sam rekao ćao, to je to. Ali, kad sam je odslušao do kraja, ipak mi je bila malo razočaravajuća. Kad god je neko intervjuisao Hurricane o predstojećoj Beoviziji, one bi rekle: “Nekako su fanovi očekivali od nas da se pojavimo”. Ton kojim su one izgovarale ovu rečenicu mi je izazivao reakciju kao da su mi rekle: “Očekuju naše učešće stalno, ajde da zbućkamo nešto i pošaljemo, imamo prethodnu slavu, ma 100% smo favoriti.” MENI to tako izgleda, što ne znači da sam u pravu, ali to izaziva u meni. Ono što mi još djeluje razočaravajuće kod njih je činjenica, ako pogledate njihov Instagram profil, one imaju mnoogo zakazanih nastupa u narednim mjesecima, i to ih skreće sa glavnog fokusa (ukoliko pobijede na Beoviziji). Pa tu treba da se ubaci vrijeme i za doradu pjesme, snimanje spota, razglednice, organizacija oko promotivnih turneja, nastupa u Roterdamu i ostala čuda. Čisto sumnjam da će onolike nastupe otkazati. Ne znam, njihovo učešće mi sad nekako izgleda kao na silu, možda i pretjerujem ali sačekaću Beoviziju i nastup da mi da preostalih 20ak% za ukupan i kompletan utisak. Ovo neka nam taman bude na nauk da ne očekujemo ništa unaprijed, ma koliko prethodno stečeno iskustvo bilo wow.

    Da se sad osvrnem i na drugog najkomentarisanijeg učesnika, Andriju Jo, pjesma kao pjesma je dobra, u startu mi naziv Oči meduze se ne dopada (znam da je neko pisao ranije da to, kao i cijeli tekst ima neku dublju simboliku, ali prosječnom slušaocu u 21. vijeku sigurno ne pada na pamet da sad analizira nečiji tekst), više bi mi se svidio naziv Kamen ne plače, kao što je i bila jedna od ideja. Zatim, Isidora je obogatila njegovu pjesmu, a evo zašto: ja lično ne osjećam nikakvu emociju od strane tog dečka dok slušam. Takođe, kao i većinu, jako me zanima kako će on da izvede ovu pjesmu uživo, dobro studijski iskompresanu. Dečko pohađa časove pjevanja, pa da vidimo. Ne “hejtujem” ga što se kaže, nemam nikakve predrasude zbog toga što je jutjuber pa počeo da pjeva i slično. Isto tako mislim da on može lako osvojiti televote, čak i ako se stavi u duel sa Hurricane, zbog nedavne drame sa Voyage-om, pjesma sa Bakom Prase, Sergej Pajić, gdje svi oni imaju brdo pratilaca, čak sam Andrija ima više pratilaca na Instagramu nego Sanja, Ksenia, Ivana i njihov zajednički profil ZAJEDNO. Opet, ni to ništa ne znači, ali kad se alarmira ta Jutjub scena, biće gusto.

    Ostale učesnike eto ne bih da komentarišem, ionako sam previše razdužio i izvinjavam se , Hasta La Vista i Oči meduze imaju realno najviše šansi. Ostalima, zajedno sa njima, neka je sa srećom. Jedva čekam Beoviziju, podržaću komšije koju god pjesmu odaberete u saradnji sa stručnim žirijem.

    Pozdravlja vas Crnogorac sve! ❤

    Toliko

  • @Marko,

    Ne kupuju se karte za Beoviziju, OGAE članovi, kao što je i moja malenkost, imaju privilegiju da prisustvuju i eventualno povedu jednog-dva druga, s tim što za sada ne znam da li će biti dovoljno mesta, odnosno koliko nas će da prisustvuju. Ako hoćeš, nek ti administrator ovog sajta da moj mejl pa da se čujemo tako. Isto važi i za jednog lika što me to isto pitao pa da vidimo, možda i mogu nešto da vam završim, ako zafale ljudi u publici, što da ne

  • @Marko:Pa da se odrzava u Sava Centru mozda bi karte i bile u prodaji, ovako msilim da nema nista od toga…Ne znam na koju foru mozes da budes u studiju gde ce se odrzavati, verovatno preko neke veze…Meni je bolje iz “fotelje”, uostalom to je televizijski sou…

  • Da li neko možda zna kada će karte za Beoviziju biti u prodaji, i gde se kupuju?

  • Moram samo da se ispravim za Rocher bend jer sam ozbiljno pogresio…Na prvu nisam prepoznao Nemanju Guzijana a iskreno nisam ni toliko zagledao sliku, vise sam se fokusirao na slusanje….Inace jako mi cudno zvuci u toj pesmi, a pritom znam kakve vokalne sposobnosti ima, gledao sam ga i slusao u par talent takmicenja…Naravno da ne znaci da sam promenio misljenje na osnovu njegovog imena, ostajem pri tome jer mi stvarno nesto tu ne stima, bolje zvuci uzivo, videcemo na Beoviziji…

  • Verovatno sam vam nedostajao sa komentarom, pa evo i mene, dacu samo kratak komentar u glavu. O detaljima mojih utisaka svih pesama neki drugi put:

    Bez obzira na pesme, mislim da ove godine nece pobediti muzika, nego nesto drugo, i ne verujem da cemo se mnogo iznenaditi s obzirom da je to cest slucaj sa manifestacijama pri i na samoj Evroviziji.

    Pobedjuje Hari Kejn (ne iz Totenhema) iz 2 veoma jaka razloga:
    1) Televoting je njihov, bio i pre nego sto su objavili kandidate za Beoviziju
    2) I ziri je njihov: Sanja Vucic je RTS-ov omiljen lik, plus tu je i Knezeva cerka ciji ce cale sigurno povuci neke veze, a ako ne on, onda barem crnogorska evrovizijska delegacija, jer, jer vi mislite da su nam Crnogorci davali 2 godine za redom po 24 bodova samo na lepe oci? Verovatno hoce i oni da poguraju ‘svoju’ kad vec ne ucestvuju, tako da mislim ni da ovde nema greske.

    Jedva cekam Meridijan da objavi kvote pa da opletem…

  • Evo, konačno da prokomentarišem prezentovane pesme, jer sam ih tek sad odslušao pažljivo…
    U odnosu na Beoviziju 2018 je bolja, ali je u odnosu na Beoviziju 2019 za nijansu slabija. Stičem utisak da sam prošle godine mogao da biram favorita između nekoliko izvođača. Ove godine nabrajanje pet favorita za plasman na ESC biće za mene pravi izazov. Ali, ono što je bolje u odnosu na prethodna dva izdanja Beovizije jeste to da od starta imam favorita. Ko je moj favorit, saznaćete kad krene predstavljanje učesnika ovogodišnjeg takmičenja (a verujem da će tog predstavljanja biti). Ima i prijatnih iznenađenja, i blagih razočarenja, ali dobro… Nema te pesme koja je, prosto, perfektna. 🙂

  • Očito je i iz studijske verzije da Andrija ima ograničene vokalne sposobnosti, ali da li je kod takvog tipa pjesme uopće presudno da bude besprijekorno izvedena?

  • Situacija je ovakva.
    1. Izadje konkurs za Beoviziju-sigurno se prijavljuju anonimusi, sta ce nam to kad su pesme lose, to je smesno, ko jos to gleda. Dajte nesto moderno, RTS je zaostao u 20. veku, samo neke balade koje niko ne slusa. Pa gledajte nastupe Kipra, jeste to sve vec vidjeno ali sve to prolazi. Mi nikad necemo da se pomaknemo od 20. mesta blablablablabla
    2. Izadje spisak ucesnika-jao pa ovo sve anonimusi, nista s nista, katastrofa, samo 2-3 poznata imena, propast.
    3. Izadju pesme- JAOOO OVO JE KATASTROFA. Nista s nista. Ko je ovo pustio na konkurs. Umesto da budemo svoji sta je ovo. Na Evroviziji se peva.
    Znaci KONTRADIKTORNOST level pro. Ja imam utisak da bi pojedinim ljudima u Srbiji, cak kad bi RTS pozvao ili Jlo ili Adele da nas predstavlja (naravno nikad u zivotu) ni to ne bi bilo dovoljno.
    Na spisku postoje 4 pesme koje sa doradom ili bez mogu da urade nesto na Evroviziji: Thea Devy, Andrija Jo, Hurricane i Igor. Ali ne, sada kada imamo 4 moderne pesme, sada se pojedini pitaju EVROVIZIJA NIJE ZA GLEDANJE, TO NIKOME NIJE BITNO, PESME LICE JEDNE NA DRUGU, MORAMO BITI SVOJI i naravno ne odgovaraju pesme tog tipa.
    I ja vise necu nista da dodam na stvari ovoga tipa jer vise takvi komentari nisu ni bitni.
    Samo cu reci, hvala RTS-u koji organizuje Beoviziju koja je iz godine u godinu bolja. Pesme su raznovrsne, neke jace, neke slabije ali selekcija pesama je vrlo dobra. Jedva cekam da vidim nastupe na Beoviziji pa da eto konacno, neke od mojih favorita iskalkulisem i vidim koga bih poslao naq ESC.

  • MojeIme,
    Očekivao sam i očekujem ovakve komentare kada jr konkretno u pitanju Banetova pesma. Saglasan sam da je fazon izlizan za ESC, ne bih je nazivao jadnom i političkom, njen “problem” leži u tome što sam ja nazvao bremenom vremena i u ovom suštinskog suda Vanje. S tim u vezi sam uvek za slanje jedne kulturne i odmerene numere i takvog izvođača ispred veoma upitnog kvaliteta koji se pritom ističe jeftinom renutnom popularnošću koja odiše opštom kulturnom dekadencijom našeg društva.
    Vanja,
    Upravo se bojim da je suština u tvom komentaru, s tim što će veoma biti interesantno videti kako će Andrija uživo izvesti pesmu jer sam utiska da je pesma tako urađena da i uživo zvuči pristojno. Ukoliko to bude tako, mislim da bi Andrija bio korektan predstavnik.

  • Ocekivano, glavna borba ce biti izmedju Hurricane i Andrije Jo. Kada bismo bili sigurni da Andrija ovo moze jednako efektno da izvede i uzivo, onda bi vec bilo napeto. Ovako, mislim da je Hurricane jedini ozbiljan i pravi izbor. Ljudi su previse ocekivali nesto na njihov predjasnji fah, ali kao i sa svakom njihovom novom pesmom, tako su i sa ovom donele zanimljivu formu. Mislim da nismo ni svesni koliko je ovo dobar spoj naseg modernog zvuka i evropskih/svetskih trendova, pogotovo kada je Evrovizija u pitanju. Energicno,mocno, uz nastup – pre svega efektno, sto je prvi uslov da se bilo sta napravi na tom takmicenju. I sam catch ‘Hasta la vista babe’ je odlican jer ima i prepoznatljivu melodiju i internacionalni tekst koji ce svi gledaoci lako zapamtiti. Zamislite tu prednost (koju do sada nikad nismo imali na Evroviziji) u kombinaciji sa nastupom koji prsti od energije. Jako bih voleo da Srbija konacno ponudi nesto bombasticno, da ne kazem turbo.

  • Sto se tice drugog polufinala, mislim da je slabije a moj utisci su sledeci:
    1.LIFT-“Samo mi kazi”:Nikada nisam voleo ovo da slusam i mislim da ovakvi zanrovi treba da se izvode tamo gde im je mesto.
    2.Bane Mojicevic-“Cvet sa Prokletija”: Sta je ovo, neka crkvena folk balada??Meni je ovo prepateticno i prepatriotski…Ja najiskrenije ovako nesto nikada ne mogu da dozivim kao iskreno sa bilo cije strane, ovo je slihtanje narodu i mislim da ovako nesto nikada ne bi proslo u finale a i ne bi bilo shvaceno kako treba, ozbiljno bi nas hejtovali a nama takva slika ne treba.
    3.Bora Dugic i Balkubano-“Svadba velika”:???
    4.Bojana Maskovic-“Kao muzika”:Jos jedna dosadna pop balada, previse izlizano i staromodno.
    5.Naiva-“Bas, bas”:Definitvno nije za ESC ali mi je bas simpaticna, boja glasa je bas prijatna za slusanje, popravlja mi raspolozenje bas bas…I mislim da bi ovako zvucala Amy Winehouse u veselom izdanju…
    6.Rocher Etno Band-“Samo ti umes to”:Pesma ima jako dobar bit, etno i elektro je uvek dobar spoj za predstavljanje slovenskih drzava ali zato mi je vokalno ispod proseka…Mislim da ne treba da se odustaje od ovog fazona jer bi u buducnosti lagano mogao da nam donese ozbiljan plasman, ali kada bi se na pravi nacin iskoristio, na mnogo savremeniji…
    7.Lazar Zivanovic-“Puklo je nebo”:Ne mogu njegovu sliku da povezem sa ovakvom pesmom, meni bi vise licilo da ovo peva Dado Polumenta ili neko poput njega, on treba da peva neke ljubavne pop balade…
    8.Ivana Jordan-“Vila”:Vidi se da se potrudila i smesi joj se visok plasman, samo mi smeta jer previse puta izgovara “vila” pa jos ono “ila, ila”, bez toga bi zvucalo normalnije….
    9.Nenad Ceranic-“Veruj u sebe”:Mislim da bi evrovizi………………………………………………………….oprostite, zaspao sam, htedoh reci da bi evrovizijska publika komotno zaspala kada bi nas ovo predstavljalo na sred Ahoy arene…Inace je jako smirujuce, vrlo motivaciono i nije mi jasno zbog cega izraelski na pocetku, ako nije ispravite me…
    10.Hurricane-“Hasta la vista”:Jao, jao odakle da pocnem…Na prvo slusanje mi je bila odvratna i totalno razocaranje, zvucala mi je kao neki rnb folk iz 2015. koji izvodi Milica Pavlovic, jako me je to pogodilo…Ali naravno posle 150 uzastopnih slusanja mi se popravila slika i detektovao sam u cemu je tu problem i sta fali…Mnogo toga fali…Slazem se sa svima po svim mogucim komentarima da ce mnogo bolje zvucati uzivo i da je pravljena za performans ali to nije dovoljno.Za pocetak mislim da bi pesmu u Roterdamu ako naravno pobede trebalo da pevaju na engleskom, ne da bi nas posto poto razumeli nego da bi bolje zvucalo i cak mislim da bi mogle i jedan deo da otpevaju na spanskom s obzirom da odlicno zvuce u kaveru za “Corazon” a i na naziv pesme, bilo bi logicno…Mislim to je isto kao da je Eleni pevala “Fuego” na grckom, ne ide…Onda, instrumental mi je jako slab, bit uopste ne gruva kako bi trebalo, drugi refren pa i deo pesme se ne razlikuje mnogo od prvog, i u ovoj pesmi fale neki visoki i dugi tonovi zapravo kulminacija…Plasim se jer mi ne deluje da ce se dugo slusati, malo je dosadnjikava, neki trik ili neka fora mora da se ubaci, mozda se to cuva za live ali ovako iskreno nije nista specijalno, nema tu niceg novog, zanimljivog, cudnog sto intrigira, aranzman nije nista sada spektakularno…Isto tako sam iznenadjen sto Sanjin vokal nije u prvom planu, mozda ne zeli previse da se istice jer je bila na Evroviziji ali ona ima daleko najbolji vokal od njih 3, odmah iza nje je Ksenija, dok Ivanin vokal i nije nesto…Nekako uopste mi ne zvuci evrovizijski, previse mi je to za nasu Estradu, kao i ostatak njihovih pesama na srpskom…Po mom misljenju je trebalo da im pesmu za ESC naprave autori koji su im komponovali pesme na na engleskom…Odmah sam znao da ce Nemanja Antonic da napravi nesto sto je za Editu ili njoj slicnu pevacicu, bar da je otisla u studio Darka Dimitrova, mislim da bi bilo bolje, on je majstor za elektro-pop uz primese naseg balkanskog zvuka….Navijam za njih jer znam da ce revamp zvucati za top 5, siguran sam u to, po komentarima ipak vidim vise podrske za Hurikejn nego za Andriju iako je on internet zvezda, bice ozbiljna borba u glasovima publike…
    11.Ana Milenkovic-“Tajna”:pocetak je obecavajuci ali refren me ubija u pojam, slicno kao i Sanja Bogosavljevic samo sto je njena pesma toliko smorna da me ni ne ubija u pojam…
    12.Milan Bujakovic i Olivera Popovic-“Niti”:vrlo unikatno, autenticno, i mocno, bas mi drzi paznju, vokalno odlicno, kako sam prokomentarisao kao da su mi bolji od Hurikejna…No, predvidjam im visok plasman i ovo mi je jedna od boljih pesama koje sam primetio ali koje mi ne spadaju u favorite.

    Dakle favoriti su mi ovim redosledom, Hurikejn, Igor Simic i Tea Devi, a od pesama koje cu sigurno slusati su EJO-Trag, Naiva-Bas,bas, Milan i Olivera-Niti.

  • Procitah komentare i konstatujem da je vicina autora donela sud o pesmama nakon nekoliko slusanja.
    Izes pesmu na koju ne reagujes na prvo slusanje.
    A sve pesme ove Beovizije su upravo takve.
    Dobro je to … Bilo koga da posaljemo necemo igrati znacajniju ulogu u Roterdamu, barem sto se tice pobede.
    Taj cirkus nam ionako nije ponovo potreban u ovim teskim vremenima, jer ne doneosi nikakvu korist, a kosta ko djavo krsta.
    Sto se tice pesmama … nakon nekoliko slusanja … izdvojila bih:
    1. pesmu Gorana Kovacica … (mada mislim da je refren pesme na granici plagijata, ali ne mogu da se setim na koju pesmu me podseca),
    2. pesmu Rastka Aksentijevića … (vokal Nemanja Guzijan je fantastican),
    3. pesmu Jelene i Zike Zana …(leprsava, pevljiva i retro) i
    4. pesmu stranih autora Pele Loriano, Beth Emily Morris, Dominic Scott, Ashley Hicklin… (dobar provereni fazon, odlican vokal, dobra energija).
    Tu je kraj sto se mog ukusa tice.
    Prve reakcije nam govore da cemo se za pobedu na Beoviziji odlucivati izmedju razgolicenih sisa, nogu i dupeta i fe….. (necu da kazem, da ne ispadne vredjane) youtubera ciji je autotjun pojacan odlicnim vokalom (Isidore Mitic).
    Zasto?
    Pa, to je u trendu.
    Inace takvih pesama na Evroviziji je more.
    Oduvek sam bila za to da budemo svoji i da se razlikujemo od ostalih, a ne da budemo jedan od klonova za koje ne znas iz koje zemlje dolazi. Razlikuju se samo po tome kako se slikaju.
    Ne pripadam osobama koje muziku slusaju ocima.
    Ipak, ispostovacu bilo koju odluku o pobedniku i zdusno podrzavati kandidata koji ce nas predstavljati u Roterdamu.
    Uzgred … Secate li se pesama sa prethodne dve Beovizije? Ja, ne!
    Ali se secam (i ne samo ja) pesama sa nekadasnjih Beovizija koje nisu isle na Evroviziju … Cija si – Tose Proeski, Zbunjena – Negativ, Romale romali – Ana Nikolic, Jutro – Jelena Tomasevic, Ludi letnji ples – Flamingosi, Blagoslov za kraj – OT bend …
    Vreme je hiperprodukcije koja donosi pesme koje se pamte mesec dana, a u najboljem slucaju 6 meseci. Izes takve pesme.

  • Vuk,
    NIKAKO BANE MOJICEVIC! Sa tom politickom, jadnom pesmom, koja je pritom vec vidjena 1000 puta ne bismo dogurali dalje od 15.mesta u polufinalu! Niko se vise ne odusevljava takvim pateticnim pesmama… Bar 60% pesama sa Beovizije imaju veci potencijal od njegove!

  • Beovizija je treću godinu uzastopno daleko od svojih zlatnih godina i od svog najboljeg i najkvalitetnijeg doba. Možda je to i breme vremena ko zna… Ali sve u svemu utiska sam da beleži trend rasta. Mislim da bi da nije pomame za grupom Hjurikejn na osnovu jeftine i trenutne popularnosti, ovogodišnji festival mogao da bude jako interesantan, zanimljiv i neizvestan. Kažem da nije pomenute pomame jer sa njom Hjurikejn vrlo lako može da oduva ostale konkurente. Lično se nadam da neće iako bi verovatno njih tri bile primećene i zapažene u Roterdamu. I dalje je mnoštvo anonimusa, nemali broj neubedljivih i nepamtljivih pesama i to je najveći problem naših Beovizija. No i pored toga ima raznih žanrova i pesama koje bi sa više aspekata mogle realno da uđu u uzak krug onih koje bi mogle i trebalo da predstavljaju našu zemlju, Srbiju u Roterdamu. Lično bih na samom startu po objavljivanju izdvojio Baneta Mojićevića i Andriju Jo. Banetova pesma mi je jedina probudila jaku emociju i štrecnula me pri slušanju. Andrija Jo me je prijatno iznenadio i mislim da njegova šansa leži u aktuelnosti zvuka, modernosti, evropskog trenda i Vokerovog prizvuka koji bi mogao imati dobru prođu u maju u Holandiji. Bojana Mašković nam se predstavlja sa pesmom koja se mora apostrofirati. Jedna kvalitetna numera sa dobrim vokalom. Izdvojio bih još Ivanu Jordan sa jako pristojnom pesmom i grupu LIft koja je mene kupila svojim zvukom. Odmah sam se setio Mor ve Utesi iz 2008. godine. Ima tu još materijala poput Rošer Etno benda od kojeg sam očekivao više i Milice Mašić koja ima jednu osećajnu numeru. Ne mogu da ne navedem i Marka Markovića i Boru Dugića i Balkubano koji su me pošteno nasmejali i koji će biti zanimljiva atrakcija jer će uneti veseo ritam koji neće ostaviti ravnodušnom publiku.
    Sve u svemu moja suština bi se svela u prvih par rečenica. Raznovrsno, sa solidnim materijalom, postoji realna mogućnost da Hjurikejn pobedi slično kao Moje 3 2013. na osnovu aktuelne popularnosti a izdvajam Baneta Mojićevića i Andriju Jo kao dve nazovi krajnosti koje bi svaka na svoj način bila korektan predstavnik Srbije na Pesmi Evrovizije.

  • Pesme po meni bolje nego prosle dve godine, ali po meni vecina pesama nije za Eurosong. Ima par i dobrih i losih. Najveci favoriti ocekivano Andrija i Hurricane. I najverovatnije je da ce neko od njih ici za Roterdam. Ocekujem Andriju da pobedi kod publike, zbog veliog broja fanova a, Hurricane da pobedi kod zirija. Hurrican ce da pokida uzivo, a za Andrijinu pesmu se plasim kako ce izgledati uzivo. Nadam se pravoj pesmi, pokazimo Evropi da nam ne trebaju komsije za finale!

  • Docekasmo i 6. februar napokon.Na pocetku odmah zelim da uporedim pesme sa prosle i ove Beovizije i mogu slobodono da napisem da je prosle godine bilo vise uslovno receno hitova…I ove i prosle godine ima poznatih ali mi se vise dopada njihov proslogodisnji sastav, mislim da imaju vise smisla za ESC ali to i nije toliko bitno, moze da se pojavi i jedan koji je prepoznatljiv i da izdominira, ode i pobedi, moze cela Beovizija da bude tres, ne znaci da ne mozemo pobediti ili biti u vrhu…Preslusao sam nekoliko puta sve i idvojile su mi se samo 3, “Hasta la vista” naravno, “Ples za rastanak” i “Sudnji dan”, najvise potencijala imaju uz ozbiljne dorade ali ozbiljne…Cudno mi je sto ove godine nemamo balkanske balade, mozda nekoliko koje lice ali nije to to kao sto smo svi mi navikli…Moram da prokomentarisem jednu po jednu jer sam bas inspirisan danas:
    I polufinale:
    1.Andrija Jo-“Oci meduze”:meni je ovde nista ne valja, na prvu kao da je In Vivo radio traku a kada doje refren onda cujes Alana Walker-a i “Faded”, vokalno mi je uzas, krajevi su amaterski, kada kaze ono “kameeeen” jaooo, ako mu vokal ovako zvuci studijski kako li ce live…Jedino sto mi se dopada je zenski vokal na pocetku, vrlo zanimljivo…Naravno, bice u vrhu zbog televotinga, njegovi yt fanovi ce kao botovi da preplave taj isti televoting a njihove roditelje ce bolti glava na kraju meseca kada budu dobili racun za telefon.
    2.Amvon duo i Biljana Djurdjevic-“Raj”:prijatno iznenadjenje, mnogo bolje za razliku od prosle godine, boja glasa mi se svidja ali aranzman je toliko kompleksan, toliko su celu pesmu zakomplikovali da pomalo gubi smisao ali zamisao, instrumental i vokal imaju smisla, pobediti nikako nece ali da ce biti u vrhu mislim da da.
    3.EJO-“Trag”:za slusanje je top, malo me podseca na Gipsycord i pesmu “Boje” koja mi je takodje bila top za slusanje, samo toliko.
    4.Igor Simic-“Ples za rastanak”:jedan od mojih favorita, drum & bass ce uvek zvucati moderno i kul, vokalno je fantastican, ALI, mnogo bi mi bolje zvucala na engleskom, mnogo…Aranzman mi je generalno dobar, mislim mora da bude kulminacije u drugom delu, prvi refren je ok ali drugi treba da prsti, nisam siguran ali mislim da moze da izvuce visoke tonove, ako moze onda bi drugi refren goreo uz pojacan saksofon tokom cele pesme, mnogo bi mocnije zvucalo, ovako ima materijala ali pesma ne gruva toliko koliko ima potencijala za to.
    5.Ivan Kurtic feat. Mistik Cello-“Sabajle”:podseca na Adila, vokalno standardan, svidja mi se sto je instrumental malo moderniji, ima nekih elektronskih momenata, za nase trziste odlicna a za ESC nikako.
    6.Karizma-“Ona me zna”:/
    7.Marko Markovic-“Kolaci”:nije ni zanimljivo ni smesno.
    8.Milica Misic-“Kisa”:pogodio sam da je balada, vokalno je vrlo dobra, refren pocinje kao “Kruna” a zavrsava se onim Saska Janks flahom i ukrasom, ok je za nacionalni izbor.
    9.Neda Ukraden-“Bomba”:ovakva pesma joj ne prilici nikako, ni vajb, ni tekst ni ovaj nas popularni za mene izlizani zvuk, pored takvog glasa autotjun, ne gospodjo Ukraden, ne.
    10.Sanja Bogosavljevic-“Ne pustam”:klasicna izlizana pop balada za nase trziste.
    11.Srdjan Lazic-“Dusa i telo”:OK.
    12.Thea Devy-“Sudnji dan”:jos jedan moj favorit, jako mi je simpaticno ono “srusiti, potopiti”, cuje se da ne zivi ovde…Aranzman je totalno evrovizijski, strofe su jako mocne pogotovo onaj nagli ulaz u drugu strofu, opet drugi refren treba da prsti, neki visoki tonovi nesto, moze i vristanje, uz bek vokale da zvuci mocnije, previse mi je ravno a ima toliko potencijala za opasnu vokalnu dinamiku i modulacije i improvizacije, pa gorelo bi, ali sve to na engleskom uz jedan deo na srpskom…

    Umorih se od pisanja i razmisljanja, 2. polufinale cu prokomentarisati malo kasnije…

  • Pesme su mnogo kvalitetnije u odnosu na prethodne 2 godine! Bio bih obazriv u procenama i rangiranju, tako da na osnovu audio snimaka, izdvajam samo one izvođače koji su ostavili jači startni utisak:
    Hurricane, Rocher Etno Bend, Andrija Jo, Naiva, Thea Devy, Marko Markovic, Ivana Jordan, Bojana Mašković, Igor Simić, Srđan Lazić… Pa to je dobrih 10 izvođača da sam izdvojio bez naročitog naprezanja na osnovu 2-3 slušanja. Mislim da to govori o pomaku festivala jer je prošlih godina sve preko nabrajanja 5 pesama bilo mučenje!!!
    Sačekajmo uživo nastupe, ali mislim da Srbija ove godine ima jaku polaznu bazu.

  • Pesme su mnogo kvalitetnije u odnosu na prethodne 2 godine! Bio bih obazriv u procenama i rangiranju, tako da na osnovu audio snimaka, izdvajam samo one izvođače koji su ostavili jači startni utisak:
    Hurricane, Rocher Etno Bend, Andrija Jo, Naiva, Thea Devy, Marko Markovic, Ivana Jordan, Bojana Mašković, Igor Simić, Srđan Lazić… Pa to je dobrih 10 izvođača da sam izdvojio bez naročitog naprezanja na osnovu 2-3 slušanja. Mislim da to govori o pomaku festivala jer je prošlih godina sve preko nabrajanja 5 pesama bilo mučenje!!!
    Sačekajmo uživo nastupe, ali mislim da Srbija ove godine ima jaku polaznu bazu.

  • NekiTamo

    Vise pesama mi se svidjalo 2018,2010 nego 2020. Sa ove bi ponovo pustio i slusao mozda svega 2 ,3 pesme, sa ranijih malo vise.

  • Ima dosta dobrih pesama. Po mom misljenju najbolje pesme imaju Naiva i Marko Markovic. Ovogodisnja Beovizija je kvalitetom svetlosnim godinama udaljena od prosle dve. (naravno u pozitivnom smislu).

  • @PP
    Baš ne znam kako su ti pesme iz 2018. bolje od ovogodišnjih ali aj haha
    Umesto da komentarišen sve redom,rnapisaću ko bi,na osnovu nekih prvih utisaka,po mom mišljenju trebalo da prodje iz svakog pf (nasumičan redosled)
    I pf:
    Tea Devi
    Neda Ukraden
    Andrija Jo
    Ivan Kurtić i Mistik Cello
    Srdjan Lazić
    Igor Simić
    *Marko Marković (samo ću reći Moldavija 2018)
    II pf:
    Lazar Živanović
    Hurricane
    Bane Mojićević
    Ivana Jordan
    Bojana Mašković
    Milan Bujaković i Olivera Popović
    *Ana Milenkovič (pesma ima potencijala,ali je melodijski ravna)
    Koja god pesma da pobedi bile bi potrebne izvesne promene!
    Po mom mišljenju po kvalitetu pesama daleko iznad 2018. i nešto bolja od 2019.

  • 1. Thea Devy
    2. Bane Mojićević
    3. Ivan Kurtić
    4. Huriccane
    Vredni pažnje!

  • Meni losijije pesme nego 2018,2019.

    Razocaran sam sa Hurricane (bolje su im pesme Favorito, pa I Brzi prsti istog autorskog tima).
    Verovatno one idu na ESC .
    Meni je najbolja Ivana Jordan sa pesmom Vila, pa Tea Devi ,Igor Simic , samo sa njima imamo neke sanse za finale. Prijatno iznenadjen sa Anvon duo (ocekivap sam pesmu kao iz 2019). Srdjan drugo prijatno iznenadjenje.