Evrovizija 2021 Srbija Hurricane
Foto: Đorđe Bukvić
Aktuelno Balkan, Balkan! Evrovizija 2021

Srbija 2021: Sad je i zvanično! „Hurricane“ putuje u Roterdam

Radio-televizija Srbije zvanično je saopštila da će grupa „Hurricane“ predstavljati Srbiju na Pesmi Evrovizije 2021. godine. Predstavničku numeru izabraće publika od nekoliko ponuđenih, u specijalnoj emisiji.

Kako se navodi u saopštenju, RTS je doneo odluku da pobednice Beovizije 2020 dobiju još jednu priliku da se predstave Evropi — novom pesmom, čime se priključuje polovini od prijavljenih država učesnica koje će svojim izabranim predstavnicima za 2020. godinu dati još šansu.

RTS će u narednom periodu razmatrati kompozicije za uži izbor iz koga će u specijalnoj emisiji na Prvom programu RTS-a publika svojim glasovima izabrati pesmu kojom će „Uraganke“ predstavljati Srbiju na Evrosongu.

Do sada je 20 delegacija zvanično odlučilo da dâ poverenje planiranim i izabranim takmičarima za 2020. godinu. U pitanju su:

  1. Australija | Montejn
  2. Austrija | Vinsent Bueno
  3. Azerbejdžan | Samira Efendi
  4. Belgija | grupa „Hooverphonic“
  5. Bugarska | Viktorija Georgijeva
  6. Češka | Beni Kristo
  7. Gruzija | Tornike Kipijani
  8. Grčka | Stefanija
  9. Holandija | Žangu Makroj
  10. Island | Dadi Frejr i sastav „Gagnamagnið“
  11. Izrael | Eden Alen
  12. Letonija | Samanta Tina
  13. Malta | Destini Čukunjere
  14. Rumunija | Roksen
  15. San Marino | Senit
  16. Slovenija | Ana Soklič
  17. SRBIJA | grupa „Hurricane“
  18. Španija | Blas Kanto
  19. Švajcarska | Gjon’s Tears
  20. Ukrajina | grupa „Go_A“ (Gou Ej)
Oznake

33 komentara

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Ja apsolutno ne poričem da Beovizija treba da se održava,ali ako se pauzira godinu dana pa neće festival izumreti zaboga.Ponašaš se kao da je smak sveta i kao da su Uraganke netalentovane splavaruše.
    Da te podsetim narod je taj koji će birati pesmu od ponudjenih,a ako se pesme puste ranije u etar sigurno će se o njima podjednako pričati.
    Odrasti malo i nauči da prihvatiš nekad i nešto što ti se ne svidja na kraju krajeva.
    Ti misliš da narod u Rusiji i Azerbejdžanu pati što nemaju festival za esc,ne jer preko internih odabira postižu fenomenalne rezultate.

  • @Beobožavatelj
    Ja sam rekao da festival može da se održava i odvojeno od evrovizijske priče to si očigledno odbio da shvatiš to prvo..
    Drugo postoje festivali kao što su švedski,italijanski,a postoje i nazovi festivali u Belorusiji i Moldaviji i gde je kod ove dve prestiž…NEMA GA…
    Kad se već pozivaš na festival podsetiću te na Beoviziju 2009. i 2013. šta je bilo ah da pa to si zaboravio jer se svi u Srbiji vraćamo na tu Molitvu od pre 13 god i hvalimo se time.
    Željko je interno odabran 2012. i bili smo pored Švedske i Rusije glavni favoriti od starta i apsolutno nema veze što festivala nije bilo.
    Uostalom idi širi negativizam i na ostalih 20+ zemalja koje vraćaju stare ili to voliš samo po svom da pljuješ

  • Vidi, vidi. Nisam očekivao da pročitam ovakve komentare.
    9119,
    Ako si tražio primer za kontradiktornost, NekiTamo je dobar primer.
    NekiTamo,
    Ne samo što si kontradiktaran, već i konfuzan. Slažeš se za festival, ali ipak bi da izbor napravi RTS. Ali ne može i jare i pare. Mora nešto da otpadne. Za tebe je glupost da prestiž jedne države je da ima čuveni festival, ali Marija Šerifović smatra drugčije. Ona je javno kritikovala RTS zbog načina organizacije Beovizije i podsetila je da je Srbija pobednik i da zbog te pobede ima prestiž i ugled na Evroviziji. A zato je potreban prestižni festival sa dobrom organizaciju. A prestižni festivali pokazuju moć i ugled jedne države u Evropi i svetu. Jer si video listu učesnika Sanrema i Melodifestivalena ? E to se zove prestiž. Za njih će da se priča i prepričava. Štampa je uvek puna novosti o festivalima, a tako se stvara velika grupa obožavatelja i glasača koja će da podrže baš te države na Evroviziji. A ti si mislio da će Beovizija iz 2018-te zablistati i to posle 9-godišneg prekida. Naravno da neće jer nema kontinuiteta. Sa druge strane, RTS želi vlasništvo nad kompozicijama, a takvo nešto se ne traži na Sanremu i Melodifestivalenu, pa naravno da će poznati kompozitori i izvođaći izbegavati Beoviziju. Kažeš da su Uraganke izabrane zbog splet okolnosti, ali ozbiljne države to ne zanima. Ti predstavnici su birani za tu Evroviziju, ali EBU je to otkazao. Komšije su odjavili svoje predstavnike i izabraće nove. Tako se to radi, a ne da se plače za Uragankama. A to da je bila ponovo Beovizija i da bi Uraganke ponovo pobedile je šta bi bilo, kad bi bilo.
    Baš me ovo interesuje: Ako ti štitiš ugled Evrovizija.rs, šta onda treba da radi njihova redakcija ?

  • @Evropljanin
    Znam,ali taj negativizam naprasni kvari ugled portala

  • @NekiTamo

    Pokušavaš nemoguće … kao Don Kihot … ako me razumeš ;). Nemoj trošiti energiju – ne isplati se.

  • I setih se Beoblžavatelju da si rekao da je održavanje festivala odraz prestiža… khm da Moldavija i Belorusija koje održavaju festival su to pokazale.Očigledno nisi dovoljno upoznat sa Evrovizijom jer da jesi ne bi lupio tu glupost nego bi znao da način odabira nema veze sa konačnim rezultatom,već je bitno da se odabere pravi izvodjač,pesma i nastup.Baš briga Pericu iz Norveške da li smo mi odabrali Uraganke preko nf ili interno.To se samo mi esc fanatici koji smo na kraju manjina zaludjujemo time.
    I Dejan je pokušao da opravda tvoj stav rekavši… pa Srbiji je potreban festival zbog očuvanja muzičke raznovrsnosti,ok slažem se,ali da li baš to mora da bude jedini muz festival ili možemo da imamo nekad interni izbor predstavnika i slobodan muzički festival npr,ako je cilj samo očuvanje muzike.Nadam se da shvatate da se situacija neće promeniti sve dok je rijaliti,autotjun i jutjuberi u pevačkom pokušaju na snazi.

  • @Beobožavatelj
    Evo verujem i da se održavao festival i Uraganke se prijavile,90% je sigurno da bi pobedile,a ti bi se i onda bunio i govorio kako je namešteno i da ne treba da idu.Opet bi kinjio što je ovako ne onako itd.
    Za FiK mnogi zameraju jer samo žiri odlučuje (iz slučaja Beovizije čini mi se da bi ti to smetalo) i da se pobednik unapred zna i da je zastarelog formata,a o Dori da ne pričam koja nije puštala pesme u etar do samog festivala.
    Ne znam za tebe ali meni je Beovizija 2018 bila katastrofa (Osmi vazduh i drugari),2019 nešto bolja,ali je tek 2020. ličilo na nešto.
    Gledajući prijavi (br i kvalitet,sećam se i tome si zamerao) i uzimajući u obzir situaciju,čisto sumnjam da bi Beovizija bila na nekom zavidnom nivou.

  • @Evropljanin
    Ja razumem potrebu za festivalom i slažem se,ALI smatram da je splet okolnosti bio takav da su devojke potpuno zaslužile da dobiju drugu šansu ili prvu kako se uzme.
    Sa festivalom se može pauzirati ova jedna godina.
    Ono što zameram Beobožavatelju je što po svaku cenu ocrnjuje svaki konačan ishod…Kad je bio festival bunio se što je Nevena pobedila pa onda Uraganke pa studio rtsa a ne Sava Centar i vodio priču da je namešteno,a sad bi i da se namesti isti samo da one ne idu.
    I oni koji su pratili Uraganke od 2017. znaju da se njihovi začeci u potpunoj suprotnosti sa “cajkama” koje plasiraju za balkansko tržište,zapostavile su taj njihov zvuk da bi ovde bile prihvaćenije.Ako udju u priču sa ozbiljnim producentima stranim ili recimo Dimitrovim i unajme Sašu Žan Batist da im radi nastup (naravno tu treba RTS kačing) mogle bi da naprave ozbiljnu priču.
    Treba probati i dati im šansu jer pitanje da li će i kolko ostati zajedno.Sa grupama se nikad ne zna za razliku od solo izvodjača.
    Takodje ispravio bih da su na kladionicama bile 21,a to bi se samo poboljšalo uz pravi nastup.Pesma je bila voliš ili ne voliš i zato mislim da im samo fali ubitačna pesma jer sve ostalo imaju.

  • Poštovani NekiTamo,
    Jedan argument ne možeš da pobiješ, a to je srpska pobeda 2007-me. Ali ti si video tri lepe cure i ode ti pamet. Države sa manje stanovnika imaju domaće izbore, a Srbija treba da se ugleda na države koje sprovode eksperimente. Albanci nisu odbacivali domaći izbor čak i kad su postizali najgore rezultate dok Srbija ili preciznije RTS je menjao formate. Ako su ti formati tako dobri i fantastični, zašto je RTS uopšte vraćao Beoviziju ? Povratak Beovizije je dao nekakav simboličan napredak, to moraš priznati. I taman kad je Beovizija počela da se razvije, RTS se odlučio za ovo. Pa posle kažeš da je Beovizija sa slabog kvaliteta i da ne može da se meri sa Melodifestivalen. I naravno da ne može kad je ovakav RTS organizuje. I zbog Uraganki treba ponovo da strada Beovizija ? Sam Dejan je lepo da Uraganke nisu baš uopšte oduševile na međunarodnoj sceni. Srbija je čula za Uraganke tek posle Favorita. I odjednom one moraju da budu predstavnice Srbije jer su poznate. One su zasluženo pobedile na Beoviziji, ali da ponovo da budu bez nikakvog izbora to stvarno nema smisla. Građani Srbije će ponovo biti bez mnogo izbora, a sa druge strane će morati da plate za kompozicije koje će biti ponuđene. Još ako se doda da treba da se plati za da se glasa. Uraganke će dobro profitirati na račun građana Srbije. Dobiće još komercijalnih pesama besplatno za koje će platiti RTS. Nema ništa za džabe, a Uraganke su veoma skupe i to mnogo skupe. Da nisi možda mislio da će Uraganke besplatno pevati za Srbiju ?
    Sledeći put sedi za računar za da možeš još bolje da napišeš i izraziš.
    Dejan,
    Ti si uporedio Uraganke sa izgledom glumica iz ˶onih filmova˝ što nije tako loša ideja za ˶nešto vrući nastup˝ na sceni. RTS je napravio izbor bez nikakvih konsultacija, a Srbija je u veoma teškom polufinalu. Evrovizija je puna sa takvih nastupima, zašto Srbija bi bila izuzetak ? Plasman u finalu je bolji rezultat od samog finalnog rezultata, osim ako taj rezultat u finalu je pobednički.

  • @ Nikola
    Ne znam za druge ali ja ne ignorisem taj deo njihovog repertoara kao ni njihov talenat, pogotovo Sanjin. Njen glas, harizma i iskustvo u raznim muzičkim zanrovima su fenomenalni i ulivaju nadu. Zato i kazem da moze da se desi pozitivno iznenadenje. S druge strane, pesma, spot, look i sve sto su osmislile i ponudile u paketu zvanom “Hasta la vista” nema bas mnogo veze sa pesmama koje si nabrojao, a pokazuje nam njihovo (dosadasnje) vidjenje kako treba ici na ESC, pa na osnovu tog paketa ljudi sada formiraju očekivanja. No, stvari mogu da odu i u sasvim drugom smeru. Videcemo.

  • @NekiTamo

    Ne želim da branim Beobožavatelja, ali mislim da on želi (barem delom) da kaže, da je domaći festival, kao predizbor bitan, za razvoj domaće muzičke scene. Mnoge pesme, koje se takmiče, postanu hitovi. Naša zabavna muzika je skoro pa izumrla. Sve se svodi na koketiranje sa folk muzikom. Čak i Sanja Vučić, koja je nekada bila surova alternativa je sada puki mejnstrim. Srbija nema niti jedan jedini festival pop muzike.

    Na moju sopsvenu sramotu sam se svoje vreme bunio, kada su izabrali Tijanu Bogićević, jer sam je smatrao totalnim autsajederom. Od tada sam potpuno promenio mišljenje. Slušam njene pesme na YouTube i krivo mi je što nije bolje prošla, te što joj nisu dozvolili, da sama izabere pesmu. Njene saradnje sa Dušanom Alagićem, Aleksandrom Milutinović … Tijana je genije, ali smo mi srbi glupi i primitivni i ne cenimo takve umetnike.

    Nevena je mogla da ostvari mnogo više, sa kvalitetnijom i upečatljivijom pesmom.

    Nekada smo uživali poštovane ostalih zemalja na ESC. Sada šaljemo osrednje pesme, koje nisu dostojne da nas predstavljaju. Slično kao Hrvatska, koja je bila velesila na ESC u devedesetim. Sada … nula. A imaju dobrih izvođača. Marko Kutlić i Nela sa “U zagrljaju spašeni”, na primer. U Srbiji – gle čuda – niko ne poznaje tu pesmu. Ali znaju za kojekakve gluposti.

    @Nikola

    Iz tvojih usta u Božije uši!

    Samo neka prestanu već jednom sa ubrizgavanjem hijalurona u usne … preterale su brate.

  • Samo da razjasnim da iskazani skepticizam nema aposlutno nikakve veze sa nacinom izbora, mada mislim da je to vec bilo savim jasno. Niti je zemljama koje organizuju nacionalni izbor zagarantovan uspeh i više glasača iz drugih država, niti je interno izabranim predstavnicima automatski zagarantovana propast. I jedni drugi mogu biti kako pobednici tako i poslednji na ESC. Imamo sijaset primera za oba slucaja. Tako da moj komentar nema nikakve veze sa nacinom izbora nego sa onim sto sam napisao.

  • @Dejan
    Sve što si rekao, pije vodu, ali iz jednog ugla. Iz nekog razloga, verovatno površnosti ili neznanja, svi prosto ignorišu deo opusa Hurricane iz 2018-2019. Te pesme koje su uradile zvuče svetski i to je taj potencijal koji bi morao da se iskoristi i odvoji ih od malo jeftinije lokalne priče.
    (Feel Right, Personal, Pain In Your Eyes, Liar, Should’ve Listened…)

  • U ups Beobožavatelju izvini na par odvojenih redova… i Bugarska će birati za Viktoriju od više pesama.

  • Beobožavatelju nisam hteo ovo da kažem ali evo…
    Prvo šaljem više komentara jer kuckam preko mob i naporno mi je nekad sve što imam odjednom da otkucavam da je to redakciji problem verujem da bi bio opomenut
    E sad.. ček Albanija i Hrvatska prestiž i dominacija aj da vidimo
    2010 – q: Srbija,Albanija nq: Hrvatska
    2011 – q: Srbija nq:Albanija,Hrvatska
    2012 – q:Srbija,Albanija nq:Hrvatska
    2013 – nq:sve tri
    2015 – q:Srbija,Albanija
    2016- q:Srbija,Hrvatska nq:Albanija
    2017- q:Hrvatska nq:Srbija,Albanija
    2018- q:Srbija,Albanija nq:Hrvatska
    2019- q:Srbija,Albanija nq:Hrvatska
    I pre ovom sveobuhvatnom pregledu ko je najčešće bio u finalu od tri…Srbija,ko je postizao najbolje rezultate od svih većinom…Srbija,bez obzira na način odabira predstavnika
    I pošto voliš jednoobrazne komentare evo da dodam i ovo…razlika izmedju Dejanovog komentara je u tome što on na opravdan način iznosi skepticizam,a ti pozivaš na namešten izbor samo da Uraganke ne idu,da li ćeš reći i da je Izrael namestio,Rumunija khm taj deo si kao zaboravio,NISMO JEDINI KOJI BIRAMO PREDSTAVNIKA NA OVAJ NAČIN I ODRŽAVAMO IZBOR PESAMA!
    Italijani imaju tradiciju dužu od same Evrovizije,Skandinavci imaju x puta razvijeniju industriju zato je kod njih moguće organizovati festival iz godine u godinu.
    Ja nisam drveni advokat,iskritikovao sam rts za jesc,ali mi je od ovog tvog stava muka!

  • Jao Dragane,
    Kakav zaključak. A ja se čudim što drveni advokati toliko brane Uraganke. Zaboravio sam kako funkcionira muška pamet.
    NekiTamo,
    Ja bih te stvarno molio da skockaš sve što misliš u jedan komentar, a ne stalno da šalješ po dva do tri komentara za da ne ostaneš nedorečen. Ovako mučiš i sebe i redakciju.
    Pa bolje da ima nekakvo takmičenje, pa čak i namešteno kao Srbija-Škotska nego da ima unapred jedan namešteni izvođač. Pošto Uragankama narod ći birati kompoziciju, da li će Uraganke da pevaju baladu ili rokenrol kompoziciju ? Možda će repovati ? A možda će da cepaju narodnjake ? Svi ti muzički stilovi neće biti prisutni jer kompozicije će biti prilagođeni njihovom muzičkom stilu. Uraganke su bile izabrane za ovu godinu, a za prestojeću nisu ni bili birani. Drugim rečima, Uraganke su već namešteni izbor.
    ESCFan,
    Svi moji komentari su potkrepeni činjenicama i ja otvoreno kažem da je krivac RTS. Kod tebe sve to nema veze, pa što onda Italijani i Skavdinaci organiziraju domaći izbor. Pa za da budu viđeni i da privuku još veću gledanost. Tako postaju atraktivniji i dobivaju još više glasača od drugih država. Zato ne treba da čudi Dejanov skepticizam o izboru Uraganki. Komšije će biti atraktivniji od Srbije sledeće godine. Albanija održava svoj festival još od komuništičkog doba, dok Hrvatska je vratila svoj festival baš zbog komšije.
    9119,
    Ja stojim sa živcama odlično, ali ti očigledno imaš problem sa tvojim kad me prozivaš. Treba da nađeš definiciju za kontradiktornost. Tako ćeš moći da vidiš da nisam kontradiktaran.
    I za kraj Zvecka,
    Definitivno mi je neka iz RTS slomila srce. E ta neka je glavna i odgovorna urednica zabavnog programa RTS-a zato što je izvršila ukidanje Beovizije. Zvecka mnogo dobro zna kakav je to osećaj jer je njegovo srce slomila njegova komšinica Sanja Uraganka.

  • @Dejan

    Svaka ti je zlatna ;). Konačno je neko dobro analizirao u čemu je problem. Pohvale, još jednom.

  • Razumem i RTS i Hurricane da zele da zaokruze pricu koju su zapoceli 2020. Razumem i ljude koji se raduju jer su devojke jako popularne trenutno i sa te strane je sasvim ok da Srbiju predstavlja neko ko je zaista aktuelan i oslikava ono sto je trend u toj zemlji.
    S druge strane, nisam bas siguran da je to one nude ujedno ono sto donosi uspeh na ESC. Vrlo je vazno da se ne produbljuje ubedjenje da Hurricane izgledaju i zvuce svetski. Naprotiv, sasvim suprotno. One su daleko od aktuelnih trendova u Evropi i svetu. Ne poznajem ni jednog stranca koji je bio odusevljen njima u prosloj sezoni. Komentari su uglavnom bili da izgledaju “on the budget” tj jeftino, kao striptizete a da im je muzika zastala u ranim 2000. Taj porn look koji one forsiraju je popularan u ex-Yu, Bugarskoj, getoiziranim delovima USA i retko gde jos. Sama cinjenica da su na listama za 2020 zauzimale uglavnom izmedju 25-33 mesta i da su na OGAE Song Contestu sa svojim najvecim hitom Favorito zauzele 21. mesto sa samo 21 poenom, ne uliva bas nadu da je Evropa njima bila odusevljena.
    Al hajde da se nadamo da pesma i ceo paket za Roterdam mogu biti neko veliko iznenadjenje. Nadu nam niko ne moze oduzeti ali treba sagledati i dosadasnji feedback i biti oprezan u preteranom optimizmu.

  • Kazem ja da je Beovizijasu Petra Cvijic ili neka druga sa RTS-a slomila srce…

    Uglavnom, podrzavam Uraganke jer im je zaista istinski bilo krivo sto nisu predstavljale nasu zemlju na Evroviziji ove godine, nisu imale da idu nameru da se sada nesto posebno reklamiraju i to niti zbog para nego stvarno da bi predstavljale Srbiju tamo kako tako, i verujem da bi se bar plasirale u finale, jer imaju sharma, pozitivne su i solidne su ribe na kraju krajeva.

    Mada, bice im potrebna jaca numera jer ruku na srce ove godine i nije bila nesto preterano extra dobra, onako cist buckuris, ali ajd da vidimo sledece godine

  • Obozavatelju, mnogo si kontradiktoran. Prvo se pozabavi sa svojim zivcima posto se vidi da ni sam ne znas sta ti ustvari hoces.

  • Pritom Beobožavatelju ne znam što se buniš kad je naznačeno da će narod odlučivati o pobedničkoj numeri.
    Naravno da RTS neće bez učešća Uraganki preslušavati numere jer znaju da samo one mogu najbolje da odluče šta je dobro za njih!

  • Očekivana odluka i dobro je što će se, ipak, zadržati neka kratka festivalska forma sa zagarantovanim uzbuđenjem koje donosi biranje pesme.
    Voleo bih da ne proćerdamo ovu priliku, nego da se iskoristi ozbiljan potencijal koji devojke imaju. One svetski zvuce i izgledaju, rade ozbiljne pesme sa stranim autorima i treba da izađu iz okvira podilaženja ukusu lokalne publike, jer pesmu biramo za uspeh na Evroviziji. To je zadatak RTS-a, pošto će već odluka biti samo na publici. Svetska pesma za svetski bend.

  • @Beobozavatelj
    Ne vidim kako se to organizovanjem nekog festivala, u ovom slucaju je to nacinalni izbor za predstavnika ESC-a, pokazuje nekakav prestiz i snaga? Apsolutno ovo sto si napisao nema veze sa zivotom.
    Ti svake godine pises drugacije. Kada nije bilo festivala bio si za to da bude festival. Kada je dosao festival bio si nezadovoljan brojem pristiglih numera pa si onda napisao da nisu ni trebali da odrze isti taj. Sad si opet za festival a pritom pises takve nebuloze da je meni glupo citati sve to, a vrlo rado posecujem ovaj sajt i rado citam komentare..
    Pritom, bilo bi suludo da RTS organizuje dve veceri kako bi se izabrala jedna pesma od tri pundjenih (pre svega iz finansijskih razloga je to nepotrebno).
    Elem, niti organizovanje festivala pokazuje moc nekog Javnog servisa, niti su Hrvatska, Albanija i druge zemlje koje organizuju nacionalno finale u nekoj vecoj prednosti. Hvala.

  • Usput sad bi pre i da se namesti pobednik nego Uraganke idu,dok si prošle god držao moral i bio za fer plej,al protiv njihove pobede.
    Vidiš kako se lako čovek oda
    Usput 20+ zemalja je interno ponovo odabralo predstavnika kao mi!

  • @Beobožavatelju
    Molio bih te da nam ne baksuziraš i ne donosiš zaključke pre nego što budeš čuo pesme!
    Hvala

  • I dok komšije ponosno najavljaju festivale, Srbija nastavlja da srlja. Zadovoljio bih se više sa jednu festivalsku noć na Beoviziji i da žiri namesti pobednika nego da poznate Uraganke budu predstavnice Srbije na Evroviziji. Nikada mi se nije dopalo da nekom izvođaću naprave kompoziciju i još da mu biraju kompoziciju. Sam izvođač treba da bude nezavisan i slobodan, a ne da mu bude diktirano. Kompozitori će morati da se prilagođavaju Uragankama jer su one u posebnom svom fazonu. Zbog toga ne verujem da će se javiti mnogo kompozitora ukoliko RTS raspiše konkurs. Davati šansu Uragankama, a ne i drugim izvođačima, RTS je svrstao Srbiju ponovo bez ponosa, ali i bez prestiža. Ima se para za Sabor narodne muzike Srbije, Lude noći, druge muzičke emisije, ali se nema za Beoviziju. Albanija i Hrvatska pokazuju prestiž i snagu, a Srbija se uzdaje u Uraganke koje pre godinu dana niko nije ni znao da postoje. Ako se uzme činjenica da polufinale ostaje isto, Uraganke će morati da naprave još bolju kompoziciju od beovizijske.

  • Naravno da sam presrećan zbog ove vesti i nadam se sjajnim i raznovrsnim pesmama jer su devojke pokazale da itekako mogu da se nose uspešno sa više žanrova!
    RTS NEMOJ da uprskaš ovu šansu i nek budu otvoreni kao originalnosti i otvorenog džepa!

  • NAPOKOOON!
    Svidja mi se odluka koja ne zapravo i bila očekivana.. Očekujem dobre pesme, još bolje nastupe i ajdee da razbijemo prokletstvo ispadanja na svake četiri godine i ubodemo visok plasman!

  • Krajnje realan ishod što se tiče predstavnika. Nadam se da RTS neće uprskati stvar prilikom izbora pjesama za uži krug. A na kraju se nadam da će i publika biti realna kad dođe do tog momenta odluke. Puno sreće želim!