Evrovizija 2021

Evrovizija 2021 | Kako izgledaju rezervni nastupi finalista

Drugi deo specijala Eurovision Song Celebration: Live-on-tape bio je posvećen rezervnim nastupima svih finalista, među kojima su se našao i nastup naših „Uraganki“.

Specijal Eurovision Song Celebration: Live-on-tape završen je prezentacijom alternativnih nastupa 25 od 26 finalista. Jedini koji nije želeo da se u emisiji prikaže njegov rezervni nastup je poslednjeplasirani Britanac Džejms Njuman; razlog je ležao u činjenici što je želeo da ga ljudi više pamte po nastupu iz Roterdama. Iako je njegov alternativni nastup izostavljen, on je bio deo programa u nešto drugačijem obliku.

Alternativni nastupi 25 finalista bili su prikazani po sledećem redosledu:

  1. Kipar: Elena Cagrinu | El diablo
  2. Albanija: Andželja Peristeri | Karma
  3. Izrael: Eden Alen | Set me free
  4. Belgija: grupa „Hooverphonic“ | The wrong place
  5. Rusija: Maniža | Russian woman
  6. Malta: Destini | Je me casse
  7. Portugalija: grupa „The Black Mamba“ | Love is on my side
  8. SRBIJA: „Hurricane“ | Loco loco
  9. Grčka: Stefanija | Last dance
  10. Švajcarska: Gjon’s Tears | Tout l’Univers
  11. Island: Dadi i „Gagnamagnið“ | 10 years
  12. Španija: Blas Kanto | Voy a quedarme
  13. Moldavija: Natalija Gordijenko | Sugar
  14. Nemačka: Jendrik | I don’t feel hate
  15. Finska: grupa „Blind Channel“ | Dark side
  16. Bugarska: Viktorija Georgijeva | Growing up is getting old
  17. Litvanija: grupa „The Roop“ | Discoteque
  18. Ukrajina: grupa „Go_A“ | Buka
  19. Francuska: Barbara Pravi | Voilà
  20. Azerbejdžan: Efendi | Mata Hari
  21. Norveška: Tiks (TIX) | Fallen angel
  22. Holandija: Žangu Makroj | Birth of a new age
  23. Italija: grupa „Måneskin“ | Zitti e buoni
  24. Švedska: Tuse | Voices
  25. San Marino: Senit i Flo Rajda | Adrenalina

Ono što je bitno u celoj toj priči jeste kako je izgledao rezervni nastup trija „Hurricane“. Snimljen je početkom marta u studiju RTS-a u Košutnjaku. Nastup je sličan onom iz Roterdama uz poneku razliku. Koreograf evrovizijskog nastupa je bio Milan Gromilić, dok je za live-on-tape nastup koreografiju osmislila Jelena Bulatović. Dok je evrovizijski nastup režirao Miodrag Kolarić, za rezervni nastup je kao glavni reditelj postavljen Miloš Šarović; Kolarić je u ovom slučaju bio asistent. Za rezervni nastup ih je isto kostimirao Boris Kargotić, baš kao i za roterdamsku završnicu; kostimi su bili isti kao u Roterdamu, samo uz minimalne promene. Iza naših predstavnica su se na sceni našli prateći vokali Olga Popović, Jelena Pajić i Mladen Lukić, koji su im čuvali leđa i u Roterdamu, i koji su i u rezervnom nastupu bili zamračeni.

U pauzi između muzičkih blokova su bile emitovane i atmosfere sa snimanja alternativnih nastupa, a na samom kraju je bila emitovana rekapitulacija pesama, koja nije bila u klasičnoj formi, baš kao i prethodne godine, već su je napravili fanovi koji su slali snimke na temu: „Kako ih određena numera pogađa?“. Iz zabavne rekapitulacije, naravno, nije izostavljena ni britanska pesma Embers Džejmsa Njumana. Kao i u prvom delu, u pauzi između puštanja studijskih nastupa su bile prikazivani kadrovi sa priprema roterdamske završnice.

Voditeljka programa je bila finska evrovizijska predstavnica iz 2013. Krista Sikfrids.

6 komentara

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!
  • Veoma sam zadovoljan kako je RTS odradio rezervni nastup. Teško je porediti ovaj nastup sa uživo nastupom. Samo mogu reći da su u oba slučaja izvukli najviše što može. Voleo bih da se standard ovakvog rezervnog nastupa, u smislu bine, efekata, pa i kvaliteta, odrazi na narednu Beoviziju.

  • @Crnogorac

    Obrnuto, Crnogorac, obrnuto. Arena ima znatno bolju akustiku, od televizijskog studija. No, nije to poenta, već da na live-on-tape nastupu manje plešu, te imaju više daha za pevanje. Pogotovo Ksenija zvuči mnogo bolje. Na ESCu je nastup bio energičniji, ali nije ni ovaj loš. Ima nekolkiko dobrih kadrova. Sve to ima svoje ;).

    @Beobožavatelj

    Istina, i ja sam juče i danas na trenutke pomislio, “mogli su”. Da su u Martu 2020. znali da uobičajena organizacija u predstojećem Maju neće biti moguća, možda … ne vredi. Bilo, pa prošlo. Gledajmo u nadajmo se svetliju budućnost.

  • Nisam ispratio sve nastupe, želio sam da odgledam Maltu, Bugarsku, Ukrajinu i naravno Srbiju
    Moj komentar će biti baziran iz Hurricane perspektive. Složio bih se sa @NekiTamo i rekao bih da se svima posrećilo što su otišli u Roterdam, a pogotovo našim djevojkama. Jaaaako je dobro što se Evrovizija održala, jer to zaista ne bi bilo to da su korišćeni LOT klipovi.
    Ne mogu izraziti slaganje sa @Evropljanin hahahaha, kakva slučajnost. Ne mislim uopšte da je nastup djevojaka bio dobar. One vokalno jesu bile bolje u odnosu na Roterdam, ali u pitanju je nastup u manjem televizijskom studiju, koji predstavlja predispoziciju za bolje vokalno izvođenje u odnosu na veliku arenu. Scenski nastup mi se uopšte nije dopao, jako loše za grupu koja ima svjetski vibe. Na početku se nisu mogle pomjeriti u onome šta god to bilo, nisu ni energetski bile na nivou. Više bih volio da su odbile da se emituje njihov nastup, ako su već kako kaže @Evropljanin imali pravo na to… xD
    Apsolutno se slažem sa @NekiTamo u vezi sa Maltom, i Ukrajinom. Mislim da su pijesak i fotografija sa ocem bili jako bitni elementi nastupa Bugarske pa mi je i zbog toga izuzetno drago što je Evrovizija održana.

  • Ovo je dokaz da se mogla i otkazana Evrovizija da se organizuje na ovakav način. Izgubljena godina ni za šta. Svi su mogli da snime svoje nastupe i da ih pošalju za Roterdam. Tako bi se ljudi zabavljali i bi ostali u kući. Pobednik bi se izabrao i ove godine bi bio neko drugi domaćin. EBU bi dala svoj doprinos u borbi protiv pandemije, ali ne. EBU je napravila još gore i organizirala žurku u još lošijeg pandemijskog stanja.

  • Prvo devojkama se “posrećilo” to što su uspele da otputuju u Roterdam jer LL bez one energije ne bi bio ništa..
    Na LOT su bile nekako usporene koreografski kao da su eto odradjivale,a sparkice na kraju su delovale jeftino!
    Destiny imala mnogo bolju haljinu na LOT,ali je nastup bio prazan i dosadan!
    Moldavija podjednako dosadna,Efendica ne bi finala videla da je korišćen ovaj backup.
    Švajcarski LOT mi se mnogo više dopao od onog uživo,a ukrajinski očekivano razvalio!
    Ostali koji su imali isti ili sličan nastup sa nacionalne selekcije ili me prosto nisu dojmili,neću komentarisati,ali je pitanje dana… Da li bi Italija pobedila da je morala da koristi backup… Ja kažem da,možda,verovatno,ali ko će ga znati…
    Sad je definitivno #hastalavista esc 2020/21 i ne ponovila se nikad ovakva!

  • Većina live-on-tape nastupa je bila jako dobra, te mislim, da (skoro) niko ne bi imao razloga da se pokaje, da ih je morao iskoristiti.

    Jedina, koja je vokalno zaista zvučala loše je Elena Tsagrinou. U nekim trenucima je matrica bila glasnija od nje. Ostali su zvučali dobro.

    San Marino je u Rotterdamu imao mnogo bolji stejdžing. Ne samo zbog Flo Rida-e, već u celini. Don Jiggy, koji ga je menjao, se jedva video od dima pozadi. I naravno te šarene perike. Koliko god sam voleo stejdžing u Rotterdamu, sa krunom, ludim kostimima, me je ovo baš razočaralo. Hvala Bogu, da su mogli da nastupe ;).

    Šta se tiče Hurricane. Nastup je bio dobar, vokalno su zvučale bolje, nego u Rotterdamu. Neki su komentarisali da su u tim kostimima izgledale kao bugarske maturantkinje. Šta reći? Mislim da je bilo boljih opcija.