ESC 2023 — United by Music
Vizuelni identitet Evrovizije 2023. propraćen sloganom „United by Music“
Evrovizija 2023

Evrovizija 2023 | „United by Music“ slogan liverpulske završnice

Evropska radiodifuzna unija i BBC objavili su da će slogan takmičenja za Pesmu Evrovizije 2023. glasiti United by Music (Ujedinjeni muzikom). U isto vreme prezentovan je vizuelni identitet koji je kombinacija boja britanske i ukrajinske zastave sa crnim i ružičastim motivima.

Ovogodišnjim sloganom United by Music demonstrirano je jedinstveno partnerstvo između Ujedinjenog Kraljevstva, Ukrajine i grada domaćina Liverpula, kako bi se Pesma Evrovizije približila publici širom sveta kroz neverovatnu moć muzike koja okuplja zajednice. Takođe, navedeni slogan odražava i sâm početak takmičenja, razvijenog da približi Evropu kroz zajedničko televizijsko iskustvo u različitim zemljama.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Eurovision Song Contest (@eurovision)

Sa više od 160 miliona gledalaca koji su pratili takmičenje prošle godine, izgled živopisnog i šireg identiteta slavi ovo zajedničko iskustvo, dok milioni srca kucaju kao jedno. Vizuelni identitet, inspirisan bojama zastava Ujedinjenog Kraljevstva i Ukrajine, uz pomoć korišćenih boja odražava radost i raznolikost takmičenja. Šareni efekat EKG-a (elektrokardiograma) proizvodi niz srca, od kojih svako reaguje na ritam i zvuk, kako bi se ilustrovalo kolektivno kucanje svih srca učesnika Evrovizije i gledalaca. Svi smo „ujedinjeni muzikom“. Za potrebe izrade logotipa bio je korišćen font Penny Lane, inspirisan natpisima od livenog gvožđa iz 20. veka koji prikazuju imena ulica u Liverpulu i ilustruje bogato nasleđe grada.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Eurovision Song Contest (@eurovision)

Za izradu vizuelnog identiteta bile su zajedničkim snagama zadužene britanska agencija Superunion i ukrajinski kreativni studio Starlight Creative. Zvanična promocija novog vizuelnog identiteta biće upriličena tokom preliminarne ceremonije žreba za polufinala 31. januara, sa početkom od 20 časova. Navedeno partnerstvo britanskih i ukrajinskih kreativaca pokazuje kako će ova saradnja biti realizovana ispred i iza kamera.

Menadžer Evrovizije 2023. Martin Green je izjavio:

Pesma Evrovizije 2023. biće zaista poseban događaj, a kreativni izgled je deo stvaranja te magije. Ovogodišnji identitet savršeno sažima neverovatna partnerstva takmičenja, i što je još važnije, moć muzike koja okuplja ljude širom sveta.

Izvršni kreativni direktori agencije Superunion Stuart Radford i Katherina Tudball dodali su:

Oduševljeni smo što smo osmislili vizuelni identitet 67. Evrovizije u saradnji sa BBC-jem i ukrajinskom agencijom Starlight Creative. Za ovogodišnju temu United by Music, naše rešenje bilo je inspirisano istraživanjem koje je pokazalo da se ljudska srca sinhronizuju kucajući zajedno. Ovaj uvid doveo je do kreativnog koncepta — 160 miliona srca koje kucaju kao jedno, što je ideja koja obuhvata univerzalan duh Evrovizije.

Na reči britanskih partnera nadovezala se Olena Martinova, izvršni direktor agencije Starlight Creative:

Kreativnost i muzika imaju moć da ujedine i inspirišu ljude. Tako smo ponosni što smo deo kreativnog koncepta za ovako važan muzički događaj, kada više nego ikad moramo da se okupimo kao globalna zajednica. Za agenciju Starlight je to prilika da predstavimo Ukrajinu na međunarodnoj sceni, pokažemo naše kreativne i muzičke sposobnosti i stvorimo nešto što poštuje našu snagu i moć jedinstva.

4 komentara

Zabranjene su psovke, uvrede i provokacije!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Ovaj logo moze razlicito da se gleda i tumaci … srce do srca … guz do guza … cedjenje vesa …

  • @Aleks

    Brate, da to sam nisi rekao, verujem da niko ne bi primetio ;). Bitno je da su ti komentari uvek duhoviti i dobri. Ekavski, Ijekavski, Ikavski … svejedno ;).

    A za logo se slažem. Neka mešavina tehno-pop art-kič … varijanta, odrađena u pet do dvanaest. Verujem da UK ove godine neće biti lako, jer sve plaćaju, a u drugom su planu.

  • *poslednje

    Hahaha, tako je to kada se praviš “ekavac”, a po rođenju si “ijekavac” (upravo sam izmislio ove dvije riječi).

    Jedan savjet za sve čitaoce, ne budite nešto što niste, neću ni ja. Od sada ću pisati isključivo na svojoj dragoj ijekavici.

  • Kada je reč o organizaciji Eurosonga, nemam velika očekivanja od Ujedinjenog Kraljevstva. Takav stav je baziran na činjenici da se nisu pokazali u najboljem svetlu prethodnih nekoliko puta kada se Evrovizija održavala na njihovom tlu.

    Iako je od posljednje organizacije proteklo nepunih 26 godina, mislim da se pristup nije značajno promenio.
    Najbolji dokaz za to je logo. Ne možeš dizajnirati logo od kog će posmatrače boleti oči čim ga ugledaju. Korištene boje su toliko napadne da odražavaju neukus.

    Što se slogana tiče, solidan, ali ništa inovativno. Sve u svemu, zapažam manjak kreativnosti i umetničkog pristupa u procesu stvaranja slogana i logotipa. Deluje mi da je posao odrađen rutinski i bez mnogo truda.

    Naravno, ovo su samo moji utisci, siguran sam da neko ima drugačiji doživljaj celog koncepta.