Ovogodišnja Pesma Evrovizije koja je održana u Liverpulu zabeležila je rekorde po pitanju gledanosti, ali i po zastupljenosti na društvenim mrežama.
Evroviziju je ove godine gledalo ukupno 162 miliona gledalaca tokom tri večeri na 38 nacionalnih televizija. Prosečna gledanost velikog finala bila je 40,9% , što znači da su nacionalne televizije beležile prosečnu gledanost od oko 17,4%. U zemlji domaćinu takmičenja, u Velikoj Britaniji, zabeleženo je da je veliko finale pratilo 9,9 miliona gledalaca, što je za 12% više u odnosu na prethodno takmičenje. Prošlogodišnja zemlja pobednik Ukrajina zabeležila je gledanost od oko 19,7%. I u Nemačkoj i u Francuskoj se Evrovizija gledala više nego prethodne godine, tako da je veliko finale pratilo 7,4, odnosno 3,5 miliona gledalaca.
Pobednička zemlja Švedska je takođe imala visoku gledanost ovog takmičenja sa 2,3 miliona gledalaca, odnosno 82,3% gledalaca. U Finskoj je ovogodišnje takmičenje bilo najgledanije još od 2007, kada je ova zemlja bila domaćin. Drugoplasirana zemlja iz Liverpula je zabeležila gledanost od 1,7 miliona, što je čak 71% više u odnosu na prethodnu godinu. Najveću gledanost ovogodišnje Evrovizije sa preko 50% gledalaca zabeležile su nordijske zemlje: Island 98,7%, Norveška 87,8%, Finska 85,6% i Švedska 82,3%. Preko 50% gledanosti desilo se i u Jermeniji, belgijskoj oblasti Flandriji, Kipru, Hrvatskoj, Estoniji, Izraelu, Litvaniji, Sloveniji i Ujedinjenom Kraljevstvu. Gledanost u Austriji i Sloveniji je bila duplo veća nego prethodnih godina, od 2015, odnosno 2016. godine.
Supervizor Evrovizije Martin Österdahl je tim povodom izjavio da je ponosan što je takmičenje svake godine sve popularnije i popularnije te da postaje prava platforma za ujedinjenje ljudi putem muzike.
Što se modernijih vidova emitovanja ovog takmičenja tiče, treba napomenuti da i tu Pesma Evrovizije svake godine postaje sve gledanija. Na Jutjubu veliko finale je pratilo čak 7,6 miliona ljudi, dok je polufinala pratilo 3,2 miliona. Preko popularne društvene mreže Tik-tok, koja je i oficijalni partner Pesme Evrovizije, takmičenje je pratilo 4,8 miliona ljudi. Samo takmičenje je najviše pratila mlađa populacija starosti 15 do 24 godine koji su i činili 53,5% svih gledalaca.
Osim samog takmičenja, na društvenim mrežama su bili dostupni i različiti sadržaji u vezi sa Evrovizijom. Čak 105 različitih objava u vezi sa ovim događajem je bilo upriličeno na Tik-toku tokom dve nedelje takmičenja u Liverpulu. Tokom ove čitave sezone broj objava na pomenutoj mreži bio je 315 miliona, a čak 53 miliona je bilo posvećeno velikom finalu. Što se tiče Instagrama tamo je zabeleženo 32 miliona objava povodom ovogodišnjeg takmičenja, što je tri puta više nego prošle godine. Na Fejsbuk stranici Evrovizije različite sadržaje pogledalo je 29 miliona ljudi, 5 miliona više u odnosu na prethodnu godinu.
Kad je reč o muzičkim uspesima i slušanosti ovogodišnjih evrovizijskih pesama, na Spotifaju je najslušanija bila lista evrovizijskih pesama dan nakon samog finala. Pobednička numera Tatoo preslušana je 4,2 miliona puta, čime je sa trona najslušanije evrovizijske pesme skinula pobedničku numeru iz 2021. Zitti e buoni. Cha cha cha je preslušana 2,5 miliona puta i najslušanija je finska pesma svih vremena na ovoj platformi.
Medijska pokrivenost takmičenja je i ove godine bila ogromna; 1100 novinara iz 50 zemalja izveštavalo je o ovom događaju direktno iz Liverpula. Na ovaj broj treba dodati 550 onlajn-novinara, kao i 230 članova različitih klubova obožavalaca ovog takmičenja. Smatra se da je oko 500.000 posetilaca Liverpula u maju došlo upravo zbog Evrovizije.
Kada je glasanje u pitanju, poznato je da je pravo glasa imalo 37 zemalja koje su se takmičile u Liverpulu. Međutim, poznato je da je ove godine mogao da glasa i ostatak sveta, tako da je ukupan broj zemalja koje su glasale za pobedničku pesmu čak 144. Osim takmičarskih zemalja, najviše glasova je zabeleženo iz Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Luksemburga, Novog Zelanda, Meksika, Mađarske, Slovačke, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Turske i Čilea.